Ujon vaihtoehdot?

Wyattfamily

Olen parikymppinen nuori mies. En ole koskaan seurustellut, pitänyt kädestä kiinni, halannut tai pussannut. Olen luonteeltani todella ujo. Kärsin myös huonosta itsetunnosta. Olen luonut treffiprofiilin nettiin. En vain uskalla tehdä aloitetta.

Mitä voin tehdä asialle? Helppohan se on teidän sanoa että tee aloite mutta kun kertakaikkiaan ei rohkeys riitä ja pelkään nolatuksi tulemista...

5

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin se vaan on

Yksin jääminen on vaihtoehto. Ei mieluinen, mutta todennäköinen.

• dsgdfg

Mua ärsyttää kun naiset ei livenä koskaan, toistan ei koskaan aloita juttelua kanssani ainakaan ilman alkoholia. Aina mun pitää kasata rohkeuteni ja änkyttäen länkyttää jotain. Näin se on missä tahansa, töissä ja muualla. Mistä tämä voi johtua, onkohan ulkonäössäni tai olemuksessani jotain sellasta ettei naisia kiinnosta/uskalla alkaa puhumaan vai onko naiset vaan sellasia että miehen pitää aina särkeä jäät?

• Louserr

Sentään teit deittiprofiilin, onnittelut siitä. Itsehän en kehtaa edes sitä tehdä kun pelkään että joku tuttu näkee ja alkaa naureskeleen "siellä se nyt yrittää jotain naista saada, onpa hassu profiili". Sitten vielä jälkiajatukset että mitä minä sitten muka teen jos naisen kanssa pääsen kontakteihin, tällanen yli 30v kokematon luuseri joka ihan hukassa. Ääähh.

• Kummajainen

Itse olen jo hyväksynyt sen, etten tule ikinä seurustelemaan tai mitään muutakaan, koska olen niin ujo. Kyllä se välillä vieläkin pahalta tuntuu, mutta ei nykyään enää niin kovasti, koska on jo tottunut ajatukseen. Itse olen siis 25 vuotias tyttö.

• ras93

Ujoudesta ei ikävä kyllä pääse eroon muuten kuin pakottamalla ittensä tekemään niitä kaikkein epämiellyttävimpiä asioita.. Itse oon myös ujo, kuitenkin vuosien varrella kuitenkin oppinut vähän sosiaalisemmaksi. Ja se tuntuu aluksi kamalalta mutta ajan myötä siihen tottuu. Pitää vaan yrittää pikkuhiljaa enemmän jutella tuntemattomille, siitä se lähtee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      156
      2677
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      198
      1935
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1696
    4. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1638
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1401
    6. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      74
      1078
    7. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1040
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1019
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      191
      944
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      67
      911
    Aihe