Hemmetin haamut

17+4

Kuukautiset oli 1.11, tästä suunnilleen viikon päästä alkoi todella niukka rusehtava vuoto joka kesti 1,5-2vk. Ja kierto tuntui venyvän, no tein predictorilla testin ja siihen tuli haamu jonka miehenikin näki ihan selvästi. Ajattelin että teen vielä seuraavana päiväänä uuden testin varmistuakseni ettei kyseessä ole vaan viivanpaikka. Haamu tuli toiseenkin testiin. Sitten kun olin lukenut predictorin vääristä positiivisista ja haamuista, niin menin apteekkiin ostaan apteekin oman testin ja haamu siihenkin tuli, paljon vahvempi kuin predictoriin. No tämän jälkeen nyt sitten alkoi kuukautiset, tosin aika niukat ja nyt on 4pv ja kuukautiset loppu. Jotenkin vähän epäilyttää silti että mistä on kyse? kannattaako tehdä testi vielä vai mistä voi johtua, ennen ei tälläistä ole ollut.

3

221

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti36

Minulla tuli myös viime kierrossa haamu testiin. Joka ei sitten koskaan vahvistunut. Ja kuukautiset alkoivat pari päivää myöhässa.
      Ilmeisesti hedelmöittynyt munasolu oli vaan hipaissut kohdunseinää tai oli tullut varhainen keskenmeno.

Mutta tee vielä testi, koska vuotoa saattaa olla myös raskaana ollessa.

• 17+4

Kovasti ollaan kyllä yritetty, ja kai sen testin vielä teen oman mielenrauhan takia. Ikinä tosiaan mitään tällästä ei ole ollut, pelkään vaan että kierto mennyt ihan sekaisin sen takia kun niin kovasti kolmatta lasta haluttaisiin. Tosin nää "kuukautiset" alko aika reippaasti myöhässä eli n. 12pv myöhässä.

• Äiti36

Kannattaa tehdä.
        Itse tein vuodon alettua vielä varmistustestin.
        Itsellä myös yritys jatkuu...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      186
      1563
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1352
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      104
      1058
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      899
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      773
    6. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      10
      757
    7. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      646
    8. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      621
    9. Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin

Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.
      Maailman menoa
      105
      617
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      45
      567
    Aihe