Hemmetin haamut

17+4

Kuukautiset oli 1.11, tästä suunnilleen viikon päästä alkoi todella niukka rusehtava vuoto joka kesti 1,5-2vk. Ja kierto tuntui venyvän, no tein predictorilla testin ja siihen tuli haamu jonka miehenikin näki ihan selvästi. Ajattelin että teen vielä seuraavana päiväänä uuden testin varmistuakseni ettei kyseessä ole vaan viivanpaikka. Haamu tuli toiseenkin testiin. Sitten kun olin lukenut predictorin vääristä positiivisista ja haamuista, niin menin apteekkiin ostaan apteekin oman testin ja haamu siihenkin tuli, paljon vahvempi kuin predictoriin. No tämän jälkeen nyt sitten alkoi kuukautiset, tosin aika niukat ja nyt on 4pv ja kuukautiset loppu. Jotenkin vähän epäilyttää silti että mistä on kyse? kannattaako tehdä testi vielä vai mistä voi johtua, ennen ei tälläistä ole ollut.

3

83

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äiti36

      Minulla tuli myös viime kierrossa haamu testiin. Joka ei sitten koskaan vahvistunut. Ja kuukautiset alkoivat pari päivää myöhässa.
      Ilmeisesti hedelmöittynyt munasolu oli vaan hipaissut kohdunseinää tai oli tullut varhainen keskenmeno.

      Mutta tee vielä testi, koska vuotoa saattaa olla myös raskaana ollessa.

    • 17+4

      Kovasti ollaan kyllä yritetty, ja kai sen testin vielä teen oman mielenrauhan takia. Ikinä tosiaan mitään tällästä ei ole ollut, pelkään vaan että kierto mennyt ihan sekaisin sen takia kun niin kovasti kolmatta lasta haluttaisiin. Tosin nää "kuukautiset" alko aika reippaasti myöhässä eli n. 12pv myöhässä.

      • Äiti36

        Kannattaa tehdä.
        Itse tein vuodon alettua vielä varmistustestin.
        Itsellä myös yritys jatkuu...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe