Suorasanainen Tapsa

tykkään

Minusta on hyvä ,että Tapsa ei sievistele mielipiteissään vaan antaa palaa täysillä. jotkut pitää sitä moukkamaasuiitena tai ylimielisyytenäkin, mutta minusta se on rehellisyyttä ja aitoutta, ettei yritä mielistellä lipevillä kommenteilla ketään. Valtaosa suomalaisista jlkkiksista sortuu teennäisyyteen, mutta Tapsa onneksi ei.
Juice Leskisessä ja Irwinissä oli samanlaista suoruutta.

18

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aseeeennettaaaaaaaa!

      Ghey swagger!!

    • Annu.

      Jos teennäisyyttä on mielestäsi hyvä ja kohtelias NORMAALI käytös niin otan osaa.
      Mitä siitä tulisi jos kaikki olis tuollaisia törppöjä kuin Tapsukkasi.
      Irwin ja Juice ei tietääkseni vittuilleet orkesterilleen ja yleisölleen. Mitään yhteistä ei heillä ole. Joten älä vertaa heitä kansakunnan huonoiten käyttäytyvään kukonpoikaan.

      • just näin

        Annu, olen samaa mieltä


      • jeps !

        Naulan kantaan osuit kommentissasi Annu ! HYVÄ!


      • Lorujaje

        Ei lipevä sievistely ja mielistelykään mitään normaalia käytöstä ole. Monetkin artistit ovat kyllä olevinaan aina niin mielinkielin, mutta kun pääsevät takahuoneeseen tms. niin kylläpä halveeraavaan sävyyn faneistaan puhuvat ja naureskelevat heidän kustannuksellaan. Tapsa ei tälläiseen kaksnaamaisuuteen sorru. Tapsa arvostaa ja kunnioittaa fanejaan. Ja jos jotain sanottavaa hällä on ( esim. jos joku humalaisen käytös häntä häiritsee ), niin sanoo sen suoraan eikä seläntakana kitise siitä muille. .


      • Annu.
        Lorujaje kirjoitti:

        Ei lipevä sievistely ja mielistelykään mitään normaalia käytöstä ole. Monetkin artistit ovat kyllä olevinaan aina niin mielinkielin, mutta kun pääsevät takahuoneeseen tms. niin kylläpä halveeraavaan sävyyn faneistaan puhuvat ja naureskelevat heidän kustannuksellaan. Tapsa ei tälläiseen kaksnaamaisuuteen sorru. Tapsa arvostaa ja kunnioittaa fanejaan. Ja jos jotain sanottavaa hällä on ( esim. jos joku humalaisen käytös häntä häiritsee ), niin sanoo sen suoraan eikä seläntakana kitise siitä muille. .

        Kenen kanssa takahuoneessa olet ollut kun mukas tiedät? Taidat olla se kuuluisa prinsessa -65 :D
        Törppö se on älä vingu.


      • Annu. kirjoitti:

        Kenen kanssa takahuoneessa olet ollut kun mukas tiedät? Taidat olla se kuuluisa prinsessa -65 :D
        Törppö se on älä vingu.

        Kai se on törppö sun mielestä kun sun mielestä artistin pitäis kai palvoo sua kuin jotain kuningatarta. Sun idolisi Mikko Mäkeläinen on malli esimerkki semmosesta yli-imelästä joka suuntaan pokkailijasta, jolla on niin kiiltokuvamaiseks siloteltu imago, ettei pienintäkään särmää ja mielenkiintoo siitä tyypistä löydy.


      • Annu.
        Justiinax kirjoitti:

        Kai se on törppö sun mielestä kun sun mielestä artistin pitäis kai palvoo sua kuin jotain kuningatarta. Sun idolisi Mikko Mäkeläinen on malli esimerkki semmosesta yli-imelästä joka suuntaan pokkailijasta, jolla on niin kiiltokuvamaiseks siloteltu imago, ettei pienintäkään särmää ja mielenkiintoo siitä tyypistä löydy.

        Juu tuntuu tosiaan että sulla alkaa menemmään sairaalloisen överiksi tuo suunsoitto.
        Tietääkseni Mikko ei ole sen kummemmin pokkaillut mihinkään suuntaan vai onko sulla todisteita väitteesi tueksi? Ai ei, no sitä minäkin. Ja miksi minua pitäisi palvoa??? Ei hemmetissä, jotain järkeä noihin lässytyksiisi.
        Mut ihan oikeesti, tuo alkaa olla sairasta jo, samoin viesti tossa alempana. Hyi hitto!


    • meitsis

      Teeskentelijöistä en tykkää. Tapsa suorasukaisuudessaan on ainakin aito ja rehti, vaikka paljon hänen puheensa ristiriitaisia mielipiteitä herättääkin ihmisissä.

      • Totuutta unohtamatta

        ...ja silti asuu kaapissa ja ylläpitää kulissi avoliittoa. Jepjep.


      • OK.
        Totuutta unohtamatta kirjoitti:

        ...ja silti asuu kaapissa ja ylläpitää kulissi avoliittoa. Jepjep.

        Eihän se ole mikään kulissiavoliitto , kun Tapsa kerran suoraan sanoi haastattelussa ,että he ovat "vain" kämppiksiä. Ei sanonut että ovat avoliitossa.


      • Annu.

        Tapsan suorasanaisuus on tökeröä käytöstä ja muista piittaamatonta pröystäilyä jonka fanit ja herra ylhäisyys itsekin pukevat aitouden ja rehtiyden taakse. Katsoo että hänellä on oikeus sanoa mitä vaan ja hihhulit säestää. Ei kellään ole oikeutta sanoa mitä sylki suuhun tuo.


      • Antakaa Tapsan olla
        Annu. kirjoitti:

        Tapsan suorasanaisuus on tökeröä käytöstä ja muista piittaamatonta pröystäilyä jonka fanit ja herra ylhäisyys itsekin pukevat aitouden ja rehtiyden taakse. Katsoo että hänellä on oikeus sanoa mitä vaan ja hihhulit säestää. Ei kellään ole oikeutta sanoa mitä sylki suuhun tuo.

        Spontaanisuus on yksi Tapsan piirre. Ei hän sitä pahalla tarkoita. En usko Tapsan haluavan loukata ketään. Hänen tyylinsä vaan on sellainen että voi välillä töksäyttää harmitsemattomasti jotain.


      • Unna.
        Annu. kirjoitti:

        Tapsan suorasanaisuus on tökeröä käytöstä ja muista piittaamatonta pröystäilyä jonka fanit ja herra ylhäisyys itsekin pukevat aitouden ja rehtiyden taakse. Katsoo että hänellä on oikeus sanoa mitä vaan ja hihhulit säestää. Ei kellään ole oikeutta sanoa mitä sylki suuhun tuo.

        Nyt kyllä puhut Annu itsestäsi. Katso vaan siihen peiliin ja ala pälpättää "Tapsan suorasanaisuus on tökeröä käytöstä ja muista piittaamatonta pröystäilyä jonka fanit ja herra ylhäisyys itsekin pukevat aitouden ja rehtiyden taakse. Katsoo että hänellä on oikeus sanoa mitä vaan ja hihhulit säestää. Ei kellään ole oikeutta sanoa mitä sylki suuhun tuo. "


      • Estrogeenivaivoja..
        Antakaa Tapsan olla kirjoitti:

        Spontaanisuus on yksi Tapsan piirre. Ei hän sitä pahalla tarkoita. En usko Tapsan haluavan loukata ketään. Hänen tyylinsä vaan on sellainen että voi välillä töksäyttää harmitsemattomasti jotain.

        Puhdasta akkamaisuuttahan se vaan on. Antakee "rouvan" äksyillä rauhassa..


      • Estrogeenivaivoja.. kirjoitti:

        Puhdasta akkamaisuuttahan se vaan on. Antakee "rouvan" äksyillä rauhassa..

        Harvinaisen monta virhettä noin kin lyhyeen viestiin olet saanut tungettua. Se vaatii jo taitoa tommonen.

        Todellisuudessa:

        1. Tapsalla ei oo mitään estrogeenivaivoja
        2. Ei ole akkamainen
        3. Ei ole mikään "rouva"
        4. Ei äksyile.

        NIH, että hyvää joulua sullekkin vaan.


      • Annu.
        Unna. kirjoitti:

        Nyt kyllä puhut Annu itsestäsi. Katso vaan siihen peiliin ja ala pälpättää "Tapsan suorasanaisuus on tökeröä käytöstä ja muista piittaamatonta pröystäilyä jonka fanit ja herra ylhäisyys itsekin pukevat aitouden ja rehtiyden taakse. Katsoo että hänellä on oikeus sanoa mitä vaan ja hihhulit säestää. Ei kellään ole oikeutta sanoa mitä sylki suuhun tuo. "

        Niin Tapsukan kohdalla onkin, mitä hyötyä siinä on peiliin katsomisesta.


      • juna meni jo
        Unna. kirjoitti:

        Nyt kyllä puhut Annu itsestäsi. Katso vaan siihen peiliin ja ala pälpättää "Tapsan suorasanaisuus on tökeröä käytöstä ja muista piittaamatonta pröystäilyä jonka fanit ja herra ylhäisyys itsekin pukevat aitouden ja rehtiyden taakse. Katsoo että hänellä on oikeus sanoa mitä vaan ja hihhulit säestää. Ei kellään ole oikeutta sanoa mitä sylki suuhun tuo. "

        Ettekö te vieläkään käsitä,että Annu on entinen fanaattinen Tapsafani,muttakun Tapani ei ole kutsunut häntä Luxustaloonsa päiväkahville,niin Annukasta on tullut vanha ja katkera fani.Niinpä Annukka yrittää tehdä vaikutuksen nuoreen ja viattomaan kiltinkantajaan.


    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe