nettipokerissa voi huijata

jepulis

menee kavereidensa kanssa samaan pöytään ja kertovat korttinsa vaikka puhelimella

8

442

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeps.

Se on toki kiellettyä ja sitä pyritään valvomaan, mutta näin voi tehdä.

Toki samaa voi harrastaa livenäkin, eli tietyillä merkeillä viestii kaverille, että nyt olisi huippukäsi, tms. Yritetään heruttaa rahat kolmannelta osapuolelta.

• jepulis

mahdoton valvoa (ei varmaan laitonta)mutta tämän takia en pelaa nettipokeria

• jepulis kirjoitti:

Ei valvonta ole sinänsä mahdotonta, tilastoista tutkitaan, miten pelaaja on reagoinut toisen pelaajan kortteihin. Jos selvä korrelaatio löytyy, niin bannia on tiedossa.

Olen pari kertaa ollut havaitsevinani noita yhdessäpelaajia, mutta kun pelaavat muuten niin huonosti, niin en ole jaksanut välittää. Ehkä isomman rahan pöydistä voisi löytää parempia huijareitakin.

• 9+5
        jepulis kirjoitti:

Todella helppoa valvoa, siihen riittää pöytälogien ohjelmallinen skannaus.

• varamaa nääs

Ei auta koska botit tai talonpelaajat jotka tietävät mitkä kädet tuovat voiton estävät voittamisen. Kusettajia ei voi kusettaa tässä tapauksessa.

• jep jep

On vain näin. Rahat menee, vaikka mitä bonuksia luvataan. Saattaa olla. tai on että softa(ohjelma) ei ole asiakasystävällinen. Jos pelaatte, leikikrahaa. Sitten, kun muka osaatte, oikeaa. Sitten vain pikalainaa hakemaan, kumpi häviää?
      Ainoa oikea on aito pöytä. Kaikki muut vetää omilla pelaajilla tai softalla fyrkät pois.
      Ehkä vain kuvittelen...

• pokerface

Jos osaa pelata niin eitarvitse huijata ja tunnistaa myös huijarit. Itse opin pokerinpeluun vasta kun kävin kunnon pokerikurssin. Olin pelaillut muutaman vuoden satunnaisesti hyvin pienillä blindeilla ja tappiolla ehkä n.200e. Ensin epäilytti maksaa kurssista mutta se osoittautui todella hyödylliseksi. Kurssi vaatii kärsivällisyyttä niin kuin mikä tahansa opiskelu ja englanninkielen taitoa. Nykyään tienaan pokerilla sivutuloa n.100-1000e/kk =)

Linkistä pääset tutustumaan pokerikurssiin:

http://dfaa8-o8w80p1rcg5funob3pa8.hop.clickbank.net

• thöroth

tää viimenenkin täysin mainostamista....

jos osaa ajetella tunnistaa huijarit...sopii tuohon pokerfaceen....

sitten kuka jaksaa istua montakymmentä tuntia kuussa 100-1000 e/kk lisätienestin kanssa ja menettää muuta elämää...

ei h.....i näitä koomikoita....

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1019
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      852
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      586
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      585
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      46
      557
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      29
      523
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      513
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      508
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      505
    Aihe