Viimeinen kesätypäivä

Svetlana

Oli yksi niistä kuumimmista kesäpäivistä koko kesänä. Oli iltapäivä ja laskin minuutteja työpäivän loppumiseen. Hotellin likaisten huoneiden siivoaminen ei ollut lempipuuhaani, mutta sainpahan rahaa, sekä silmänruokaa tanskalaisesta pojasta, joka oli ollut hotellissa jo viikon. Pojalla oli vihreät silmät ja herkkupeppu. Ensimmäisen kerran törmäsin poikaan hississä kun olin viemässä siivoushäkkejä kellariin. Poika tuli samaan hissiin kolmannesta kerroksesta ja mahduimme juuri ja juuri, koska hissi oli häkeistä ahdas. Katsoin poikaa suoraan silmiin hänen hymyillessä minulle ja aistin kiihkeän tunnelman.

Tänään oli viimeinen työpäiväni ja toivoin näkeväni pojan vielä uudestaan. Olin huoneessa 369 ja vedin lakanoita pois sängyistä, kun poika astui huoneeseen sisään. Käännyin ja näin taas kerran jo tutuksi tulleen hymyn. Paitsi tällä kertaa siinä oli jotain muutakin. Poika sulki oven perässään ja astui lähemmäs. Sanoin hänelle englanniksi ettei huone ollut vielä valmis. Poika sanoi ettei se haitannut häntä, hänen oli vain äkkiä päästävä suihkuun. Poika astui vessaan ja minä jatkoin petien petaamista. Samassa muistin pojan jo ollessa suihkussa, etten ollut kerennyt vielä vaihtaa puhtaita pyyhkeitä vessaan. Epäröin hieman, mutta kun ovi ei ollut lukossa niin astuin rohkeasti höyryn täyteiseen vessaan puhtaat pyyhkeet sylissäni.

Poika huomasi tuloni ja heitti pyyhkeet syrjään, otti kiinni ja veti mukanaan kuumaan suihkuun. Poika katsoi minua kysyvästi ja nyökkäsin. Suutelimme intohimoisesti ja tunsin heti lämpiäväni. Poika veti paidan pois päältäni, kuten myös hameeni, kunnes päälläni oli vain alusvaatteet. Poika työnsi kätensä alushousuihini ja alkoi hieroa himokkaasti minua. Tunsin kostuvani ja aloin huohottaa. Poika riisui viimeisetkin vaatteeni ja mitään sanomatta polvistuin hänen eteensä ja hyväilin hänen kullia suullani, samalla pidin napakasti kiinni hänen pakaroistaan. Ennen hänen orgasmiaan lopetin touhun, nousin ylös ja painauduin seinää vasten ja vedin hänet lähelleni.
Lantiomme painautuivat kiinni toisiinsa ja tunsin kuinka kiihkeästi sykkivä kulli tuli sisääni. En vastustellut yhtään vaan nautin täysin rinnoin. Lantiomme alkoivat liikkua rytmikkäästi toisiaan vasten. Pojan edestakaiset liikkeet tuntuivat ihanalta, samalla hän jatkoi klitorikseni hieromista, orgasmi oli jo lähellä. Ennen h-hetkeäni poika kerkesi itse saada ja lopetti kesken kaiken. Tässäkö se oli, mietin. Poika sanoi sen olleen ihanaa, kun itse tyydyin pakonomaiseen hymyyn. Laitoin hiukset ponkkarille, pukeuduin niin nopeasti kuin pystyin vaatteiden tarratessa nihkeään ihoni ja otin likaiset pyyhkeet mukaani. Kävelin ovesta ulos mitään sanomatta ja menin seuraavaan likaiseen huoneeseen.

Muutaman huoneen kuluttua olivat häkkini jo täynnä ja oli aika taas lähteä kellariin. Painoin hissin nappia ja menin sisään, juuri ennen ovien sulkeutumista poika työnsi kätensä ovien väliin ja tuli sisään. Tällä kertaa täyspukeisena. En tiennyt minne katsoa, olin nolona. Poika vain katsoi minuun herkeämättä ja siirsi häkit reunaan painaakseen stop-nappia. Hissi pysähtyi ja siinä olimme kummatkin hiljaa, kunnes poika sanoi, että ei näitä hommia näin hoideta ja tuli lähelleni ja pussasi minua kaulalle. Hän aukaisi housunsa ja siellä se oli; hiluvitkutin yhtä jäykkänä ja isona. En voinut uskoa, jo toistamiseen tunsin kostuvani. Poika nosti hameen helmaani ylös ja laski stringini alas. Siinä vaiheessa en pystynyt enää vastustelemaan, olin himoa täynnä. Tällä kertaa se oli erilaista. Poika aukaisi yhden häkin ovet ja nosti minut istumaan häkin reunalle. Kiedoin sääreni hänen ympärilleen ja ikään kuin istuin hänen sylissään. Hän työntyi sisääni kuin mikäkin kiimainen sarvikuono. Tästä oli leikki kaukana. Jos joku nyt kävelisi hissien ohi ja kuulisi meidät, niin hänelle ei jäisi epäselväksi mitä me puuhasimme, mutta en jaksanut välittää, olihan tämä viimeinen työpäiväni ja nautintoa lisäsi kiinni jäämisen pelko. Poika lisäsi tahtia ja ei kestänyt kauaa kunnes laukesimme yhtä aikaa. Lakanat olivat aivan kosteat, kuten mekin. Hengähdimme kummatkin hetken onnellisena tästä tunteesta. Poika vetäisi itsensä ulos minusta, nosti minut alas häkistä ja pukeuduimme nopeasti. Kiireelliset peiliin katsahdukset, huulikiiltoa lisää ja kiihkeät suudelmat ja sitten painoin napin k-kerrokseen. Poistuin häkkien kanssa ulos hissistä ja suutelin poikaa vielä kerran. Seisoin jo hissin ulkopuolella ja katsoimme toisiamme, kunnes ovet alkoivat sulkeutua, poika hymyili minulle viimeisen hymynsä ja iski silmää. Purskahdin pieneen nauruun ja tajutessani etten tiennyt pojasta mitään muuta kuin kullin koon. Hymylleni ei tullut loppua edes silloin kun vein työvaatteeni johtajalle ja astelin hotellin ovista ulos.

1

7464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hello

      moi
      oli pakko lukee toi sun novelli uudestaa taas, ku se on nii hyvä, et voisko ton tapasii kirjottaa lisää... et vaik koles tai jossain yms.

      Mut hyvä novelli!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe