Pahka-huonekalut

Tietämätön

Osaisiko joku neuvoa onko pahkaisilla huonekaluilla mitään arvoa?Perintönä jäi pahkapöytiä,tuoleja yms. Itsellä ei säilytystilaa,pitäisi yrittää myydä kyseiset kalusteet...jos vain löytäisi ostajan...

11

5905

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikea paikka

...on niiden...

• Pahkasika

niitä perintöpahkahuonekalujasi. Ne ovat arvokasta perinnekäsityötä, mutta mitään hintoja en valitettavasti osaa sanoa kun niitä aika harvoin on nykyään myynnissä. Toivottavasti joku asiantuntija huomaisi kysymyksesi. Minkälaisia huonekaluja/esineitä perintöösi kuuluu?

• HMa

Pahkahuonekalut ovat arvokkaita käsityötaidon näytteitä. Älä vahingossakaan vie niitä kirpputorille, se ei ole niiden arvoinen paikka. Odota tovi, niin kyllä niille löytyy ostaja, joka arvostaa niitä.

• kiinnostunut

..Olisisn kiinnostunut näkemään pahkakalusteesi, tarvitsen nimittäin rekvisiittaa omiin tiloihimme. Onko sulla mahd. mitään kuvia, (digikameralla otettuja), jotta voisit lähettää sähköpostiini nähtäväksi, kerro myös hintapyyntösi.

• Tietämätön2

Joitain kuvia löytyy digimuodossa.Kerro s-postiosoitteesi niin pistän kuvia tulemaan.Hinnasta en osaa sanoa kovinkaan paljoa,tee tarjous kuvien näkemisen jälkeen osoitteeseen [email protected]

• Violet

Itse olen ostanut pahkapöydän markka-aikaan hintaan 700 mk. Pienistäkin pahkakupeista pyydetään kirppareilla 5 eurosta ylöspäin.

• pahkaa kiitos

Laitatko minullekin kuvat, jos sinulla on vielä niitä pahkahuonekaluja?

• Tietämätön2

Kerro sähköpostiosoitteesi,niin kuvat lähtee tulemaan.

• kiinnostunut
        Tietämätön2 kirjoitti:

Kerro sähköpostiosoitteesi,niin kuvat lähtee tulemaan.

[email protected]

• päivi

hei olisiko sinulla ollut sattumoisin pahkaista kukkatelinettä?etsin juuri tällä hetkellä telinettä jossa on yhdelle kukalle tilaa . mikäli löytyy saisinko kuvan ja hintapyynnön kiitos

• Kotkakaapit

Kyselyihin vastauksena: Teen pahkatöitä, on jo valmiina erilaisia tuoleja, pöytiä, baarikaappeja,seinäreliefejä, kelloja, kuppeja, myös iso erikoinen hirvensarvikruunu, 14 lamppua,kukkatelineitä, y.m. Ota yhteyttä.
        puh. 040-7619473

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1769
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      235
      1628
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      91
      1373
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      66
      1032
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      928
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      918
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      914
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      872
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      37
      849
    Aihe