Pahka-huonekalut

Tietämätön

Osaisiko joku neuvoa onko pahkaisilla huonekaluilla mitään arvoa?Perintönä jäi pahkapöytiä,tuoleja yms. Itsellä ei säilytystilaa,pitäisi yrittää myydä kyseiset kalusteet...jos vain löytäisi ostajan...

11

5980

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikea paikka

...on niiden...

• Pahkasika

niitä perintöpahkahuonekalujasi. Ne ovat arvokasta perinnekäsityötä, mutta mitään hintoja en valitettavasti osaa sanoa kun niitä aika harvoin on nykyään myynnissä. Toivottavasti joku asiantuntija huomaisi kysymyksesi. Minkälaisia huonekaluja/esineitä perintöösi kuuluu?

• HMa

Pahkahuonekalut ovat arvokkaita käsityötaidon näytteitä. Älä vahingossakaan vie niitä kirpputorille, se ei ole niiden arvoinen paikka. Odota tovi, niin kyllä niille löytyy ostaja, joka arvostaa niitä.

• kiinnostunut

..Olisisn kiinnostunut näkemään pahkakalusteesi, tarvitsen nimittäin rekvisiittaa omiin tiloihimme. Onko sulla mahd. mitään kuvia, (digikameralla otettuja), jotta voisit lähettää sähköpostiini nähtäväksi, kerro myös hintapyyntösi.

• Tietämätön2

Joitain kuvia löytyy digimuodossa.Kerro s-postiosoitteesi niin pistän kuvia tulemaan.Hinnasta en osaa sanoa kovinkaan paljoa,tee tarjous kuvien näkemisen jälkeen osoitteeseen [email protected]

• Violet

Itse olen ostanut pahkapöydän markka-aikaan hintaan 700 mk. Pienistäkin pahkakupeista pyydetään kirppareilla 5 eurosta ylöspäin.

• pahkaa kiitos

Laitatko minullekin kuvat, jos sinulla on vielä niitä pahkahuonekaluja?

• Tietämätön2

Kerro sähköpostiosoitteesi,niin kuvat lähtee tulemaan.

• kiinnostunut
        Tietämätön2 kirjoitti:

Kerro sähköpostiosoitteesi,niin kuvat lähtee tulemaan.

[email protected]

• päivi

hei olisiko sinulla ollut sattumoisin pahkaista kukkatelinettä?etsin juuri tällä hetkellä telinettä jossa on yhdelle kukalle tilaa . mikäli löytyy saisinko kuvan ja hintapyynnön kiitos

• Kotkakaapit

Kyselyihin vastauksena: Teen pahkatöitä, on jo valmiina erilaisia tuoleja, pöytiä, baarikaappeja,seinäreliefejä, kelloja, kuppeja, myös iso erikoinen hirvensarvikruunu, 14 lamppua,kukkatelineitä, y.m. Ota yhteyttä.
        puh. 040-7619473

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4631
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      498
      2437
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      2001
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      1909
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      81
      1586
    6. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1505
    7. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      12
      1186
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      102
      984
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      124
      842
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      839
    Aihe