Osaisiko joku neuvoa onko pahkaisilla huonekaluilla mitään arvoa?Perintönä jäi pahkapöytiä,tuoleja yms. Itsellä ei säilytystilaa,pitäisi yrittää myydä kyseiset kalusteet...jos vain löytäisi ostajan...
Pahka-huonekalut
11
5905
Vastaukset
- oikea paikka
...on niiden...
- Pahkasika
niitä perintöpahkahuonekalujasi. Ne ovat arvokasta perinnekäsityötä, mutta mitään hintoja en valitettavasti osaa sanoa kun niitä aika harvoin on nykyään myynnissä. Toivottavasti joku asiantuntija huomaisi kysymyksesi. Minkälaisia huonekaluja/esineitä perintöösi kuuluu?
- HMa
Pahkahuonekalut ovat arvokkaita käsityötaidon näytteitä. Älä vahingossakaan vie niitä kirpputorille, se ei ole niiden arvoinen paikka. Odota tovi, niin kyllä niille löytyy ostaja, joka arvostaa niitä.
- kiinnostunut
..Olisisn kiinnostunut näkemään pahkakalusteesi, tarvitsen nimittäin rekvisiittaa omiin tiloihimme. Onko sulla mahd. mitään kuvia, (digikameralla otettuja), jotta voisit lähettää sähköpostiini nähtäväksi, kerro myös hintapyyntösi.
- Tietämätön2
Joitain kuvia löytyy digimuodossa.Kerro s-postiosoitteesi niin pistän kuvia tulemaan.Hinnasta en osaa sanoa kovinkaan paljoa,tee tarjous kuvien näkemisen jälkeen osoitteeseen [email protected]
- Violet
Itse olen ostanut pahkapöydän markka-aikaan hintaan 700 mk. Pienistäkin pahkakupeista pyydetään kirppareilla 5 eurosta ylöspäin.
- pahkaa kiitos
Laitatko minullekin kuvat, jos sinulla on vielä niitä pahkahuonekaluja?
- Tietämätön2
Kerro sähköpostiosoitteesi,niin kuvat lähtee tulemaan.
- kiinnostunut
Tietämätön2 kirjoitti:
Kerro sähköpostiosoitteesi,niin kuvat lähtee tulemaan.
- päivi
hei olisiko sinulla ollut sattumoisin pahkaista kukkatelinettä?etsin juuri tällä hetkellä telinettä jossa on yhdelle kukalle tilaa . mikäli löytyy saisinko kuvan ja hintapyynnön kiitos
- Kotkakaapit
Kyselyihin vastauksena: Teen pahkatöitä, on jo valmiina erilaisia tuoleja, pöytiä, baarikaappeja,seinäreliefejä, kelloja, kuppeja, myös iso erikoinen hirvensarvikruunu, 14 lamppua,kukkatelineitä, y.m. Ota yhteyttä.
puh. 040-7619473
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941769
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351628- 911373
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38918Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9914- 46872
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849