Osaisiko joku neuvoa onko pahkaisilla huonekaluilla mitään arvoa?Perintönä jäi pahkapöytiä,tuoleja yms. Itsellä ei säilytystilaa,pitäisi yrittää myydä kyseiset kalusteet...jos vain löytäisi ostajan...
Pahka-huonekalut
11
5980
Vastaukset
- oikea paikka
...on niiden...
- Pahkasika
niitä perintöpahkahuonekalujasi. Ne ovat arvokasta perinnekäsityötä, mutta mitään hintoja en valitettavasti osaa sanoa kun niitä aika harvoin on nykyään myynnissä. Toivottavasti joku asiantuntija huomaisi kysymyksesi. Minkälaisia huonekaluja/esineitä perintöösi kuuluu?
- HMa
Pahkahuonekalut ovat arvokkaita käsityötaidon näytteitä. Älä vahingossakaan vie niitä kirpputorille, se ei ole niiden arvoinen paikka. Odota tovi, niin kyllä niille löytyy ostaja, joka arvostaa niitä.
- kiinnostunut
..Olisisn kiinnostunut näkemään pahkakalusteesi, tarvitsen nimittäin rekvisiittaa omiin tiloihimme. Onko sulla mahd. mitään kuvia, (digikameralla otettuja), jotta voisit lähettää sähköpostiini nähtäväksi, kerro myös hintapyyntösi.
- Tietämätön2
Joitain kuvia löytyy digimuodossa.Kerro s-postiosoitteesi niin pistän kuvia tulemaan.Hinnasta en osaa sanoa kovinkaan paljoa,tee tarjous kuvien näkemisen jälkeen osoitteeseen [email protected]
- Violet
Itse olen ostanut pahkapöydän markka-aikaan hintaan 700 mk. Pienistäkin pahkakupeista pyydetään kirppareilla 5 eurosta ylöspäin.
- pahkaa kiitos
Laitatko minullekin kuvat, jos sinulla on vielä niitä pahkahuonekaluja?
- Tietämätön2
Kerro sähköpostiosoitteesi,niin kuvat lähtee tulemaan.
- kiinnostunut
Tietämätön2 kirjoitti:
Kerro sähköpostiosoitteesi,niin kuvat lähtee tulemaan.
- päivi
hei olisiko sinulla ollut sattumoisin pahkaista kukkatelinettä?etsin juuri tällä hetkellä telinettä jossa on yhdelle kukalle tilaa . mikäli löytyy saisinko kuvan ja hintapyynnön kiitos
- Kotkakaapit
Kyselyihin vastauksena: Teen pahkatöitä, on jo valmiina erilaisia tuoleja, pöytiä, baarikaappeja,seinäreliefejä, kelloja, kuppeja, myös iso erikoinen hirvensarvikruunu, 14 lamppua,kukkatelineitä, y.m. Ota yhteyttä.
puh. 040-7619473
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184631Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4982437Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1422001Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181909- 811586
- 1461505
- 121186
- 102984
- 124842
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40839