Eli meillä on 10kk ikäinen ragdoll. Tuli meille toukokuussa aluksi peitti kakat ja pissat n. 2kk jälkeen se ei enää peitellyt kakkaansa. Mikä tähän voisi olla syynä
Kissanpentuni ei peitä kakkaansa?!?
5
385
Vastaukset
- pikku veikka
tuntee itsensä kuninkaaksi ja tiedotta hajuillaan, että minä hallitsen.
- pooped
Komppaan edellistä. Alfakissan eleet kyseessä.
Yleensä useampien kissojen talouksissa on se yksi pomokolli joka ei peitä kakkaansa jotta muut saisi sitä haistella. Itsellä kaksi kisua joista toinen on oikein kollien kolli ja kun kakan haju lehahtaa minä olen aina syöksynyt ne peittämään. Huvittuneena juuri huomasin että kissa on alkanut toimituksen jälkeen pitämään meteliä tyyliin että "pyyhkimään!". Maukuu ihan vaan tiedoksi että nyt tuli tehtyä tortut ja että meikä vois käydä peittämässä... =) - SiruKisu
pooped kirjoitti:
Komppaan edellistä. Alfakissan eleet kyseessä.
Yleensä useampien kissojen talouksissa on se yksi pomokolli joka ei peitä kakkaansa jotta muut saisi sitä haistella. Itsellä kaksi kisua joista toinen on oikein kollien kolli ja kun kakan haju lehahtaa minä olen aina syöksynyt ne peittämään. Huvittuneena juuri huomasin että kissa on alkanut toimituksen jälkeen pitämään meteliä tyyliin että "pyyhkimään!". Maukuu ihan vaan tiedoksi että nyt tuli tehtyä tortut ja että meikä vois käydä peittämässä... =)Sori unohdin mainita että hän on tyttö ;)
- mirren muisto
ei merkitse mitään, kun ei ole toista kissaa. narttu voi olla tosi kuningatar.
Mirre-narttu merkkasi virtsallaan ulkona, näin, muutaman kerran, kun tähtäsi navetan nurkkalautaan ja ruiskutti. Oli talon ainoa kissa ja tappeli naapurin nartun kassa niin että pottupelto pölisi ja komensi toisen naapurin koiran, niin ettei piski parin selkäänloikan tietä korkeammala olevalta kiveltä, enää uskaltanut pihan läpi kulkea. kissa oli siis vapaana ulkona, kuten 70-luvun kissat maalla olivat- SiruKisu
OK oli hyvä tietää kun sitä olen miettinyt jo aika kauan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1703303
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541869Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471819Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591714- 771594
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411520Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811389The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201278- 1581142
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251125