http://www.youtube.com/watch?v=V5G0YnrPPzo
Miksi hankkia itselleen ikuisuus helvetissä kun JEESUS RAKASTAA SINUA ja voit elää maailmassa yltäkylläisen, siunatun, elämän ilman pelkoa ja saat olla sisäisesti terve ilman kahlitsevia tunteita ja negatiivisuutta. Voisit saada seurakunnasta todellisia ystäviä niiden ryyppykaveriesi tilalle ja näkisit maailman toisin silmin. Muista että kuolema voi kohdata meitä milloin tahansa, meille uskoville se on voitto, entä sinulle? Tee ratkaisu jo tänään (huomenna voi olla liian myöhäistä), anna elämäsi Jeesukselle! Anna mestari-Savenvalajan muuttaa sinut ja elämäsi, ilmaiseksi!
Jos haluat tehdä elämäsi tärkeimmän päätöksen ja antaa elämäsi Jeesukselle, voit rukoilla esimerkiksi näin:
"Rakas taivaallinen Isä, tulen eteesi Jeesuksen Kristuksen nimessä. Tuon eteesi kaikki syntini, kaikki taakkani ja kaiken sen, mikä minua sitoo ja vangitsee. Isä, pese minut Jeesuksen kalliissa veressä jonka hän vuodatti Golgatalla minun syntieni tähden. Katkaise synnin ja Saatanan kahleet minun ja omaisteni elämässä. Pane minuun kalliin veresi merkki. Haluan antaa sinulle henkeni, sieluni ja ruumiini ja olla sinun omasi niin kauan kuin elän täällä maanpäällä ja sitten taivaassa. Turvaudun uskossa yksin Sinuun, Herra Jeesus Kristus, Sillä sinä olet elävän Jumalan Poika. Ole Herrani ja Vapahtajani tästä hetkestä iankaikkisesti. Uskon koko sydämestäni sen, mitä nyt suullani tunnustan näin sanoen: Sinä olet minun Vapahtajani, Herrani ja Jumalani. Olen nyt uudestisyntynyt -Jumalan lapsi. Uskon sen ja otan vastaan Jeesuksen nimessä AAMEN."
Elämäsi tärkein päätös
Valitse Jeesus!
5
97
Vastaukset
- niinniinniin
Näinhän se on, että aika on rajallinen itse kullakin. Partiolaisten tunnuslause on "aina valmiina". Sama on merkityksellinen asia myös hengellisen elämän kannalta.
- satujahannevain
Ihminen on tähän mennessä keksinyt yli 150 000 eri jumalaa joista suurinosa on jo painunut unholaan. Saas nähdä koska jahve ja jeesus heivataan romukoppaan zeuksen ja poseidonin seuraksi.
- Kerro nyt
Miksi pistäisin aivoni narikkaan ja alkaisin palvoa jotain olematonta mielikuvitus hemmoa?
- Manu 34
Minulle kirkosta eroaminen on ollut tärkein ja paras ja kannattavin päätös. Jumalaan en ole uskonut koskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1115785Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta323877- 823322
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182936Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2481980Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?871953- 1411758
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81676Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui381665Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu861513