Heippa kaikki! Olen 14 vuotias tyttönen ja kirjoitan hevos-lifestyleblogia. Nyt tuntuu, että mulla ei oo oikeestaan yhtään motivaatiota kirjoittaa postauksia, vaikka oikeasti haluaisin. Mistä ideoita, postausaiheita ja inspiraatiota blogin kirjoittamiseen ?
Lisäksi, minulla on blogissani vain 10 lukijaa, miten saada lisää lukijoita blogiinsa ?
Mistä motivaatiota bloggaukseen ?
mietteliäs..
1
69
Vastaukset
- mylifeasnetta
Kannattaa linkata blogia esim. kavereille. Myös netissä muuten "mainostaminen" auttaa saamaan lukijoita. Esim. keskustelupalstat on hyvä tapa mainostaa blogia.
Ideoita ja inspiraatiota voi saada aikalailla mistä vaan. On eri asia jos kirjoittaminen ei sitten kiinnosta yhtään, jolloin blogin pitäminen ei varmaankaan ole sun juttu.
Kannattaa rohkeesti vaan jatkaa kirjoitttelua, kyllä niitä lukijoitakin jossain vaiheessa tulee! :)
http://mylifeasnetta.blogspot.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433623- 362264
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?321885- 171639
- 171615
- 231568
- 241417
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai831315- 151293
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko881232