paha hemipleginen migreeni

kkkkkkkkkkkk

Alkaa toivo loppua... Mulla on siis hemipleginen migreeni joka on pahentunut vuosien varrella krooniseksi ja toimivaa estolääkettä ei vaan löydy. Nykyisin halvausoireet on kokoajan päällä enemmän tai vähemmän ja pahat kohtaukset saa aikaan koko kehon halvauksen päiviksi ja viimeisimmän kohtauksen ajalta meni muistikin. Aiemmin tämä on aiheuttanut myös yhden aivoinfarktin. Löytyykö täältä kohtalotovereita joilla olis tässä vaiheessa vielä joku hoito, mikä vaan olis auttanut? Itse aattelin siirtyä kokeilemaan luontaishoidon systeemeitä koska koululääketieteen puolelta ei apua ole tullut. Ja todella kaikki estolääkitykset on kokeiltu. Nyt meinaa turnauskestävyys olla kovilla tän asian kanssa...

8

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aceace

      Itse en ole onnekseni kohtalo toverisi enkä valitettavasti asiantuntijakaan mutta olen kuullut että joillakin migreeni hävinny Acetiumilla. Acetium ei ole lääke vaan valmiste joka vähentää altistumista asetaldehydille, Acetiumin Suomalaiset tutkijat jotka ovat tutkiineet asetaldehydia vuosikymmeniä aloittavat uudet tutkimukset migreenin ehkäisemiseksi Acetiumilla. Eli kannattaisi ehkä kokeilla erityisesti jos jotkut ruuat tai juomat laukaisee migreenin.
      Luonnon tuote jos ei mitään anna ei se mitään ainakaan ota, sivuvaikutuksia ei ole.

    • hemi75

      Hei kohtalotoveri. Toispuoleiset halvauoireet päällä jo 3,5kk. Vaikka mitä lääkkeitä kokeitu. Näkökin on yleensä sumeana. Suuri epätoivo on tullut. Pään mang,eetti kuvassakin löytyi jotain, kohta uusiin tutkimuksiin
      heitteleekö sinulla mieliala. Oon nimittäin herkillä nykyisin.

    • huoleton1

      En ymmärrä miten acetium voisi auttaa migreenissä,sehän on hapottoman vatsan suojaava limakalvoja,,siis suojaa limakalvoja sellaisella jolla on hapoton vatsa,,kysyin apteekista edellämainitusta lääkkeestä,,siellä oltiin sitä mieltä että sillä ei ole migreeniin mitään vaikutusta,,ainoastaan jos on hapoton vatsa, se suojaa särkylääkkeiden aiheuttamaa vatsan ärsytystä..

      • aceace

        Ei sitä Acetiumia vielä oikein kukaan ymmärrä mutta muutamat migreenikot ja yksi hortonin päänsärystä kärsivä olivat syönneet Acetiumia vatsavaivoihin mutta samalla oli hävinny migreenin oireet, nämä ovat ottaneet yhteyttä valmistajaan joka aloittaa tutkimuset asian suhteen, vapaaehtoisia tullaan etsimään yhdessä migreeniyhdistyksen kanssa eli ketä kiinnostaa kannattaa tarkkailla migreeniyhdistyksen tai Biohithealcaren sivuja.
        Acetium poistaa asetaldehydiä ruoasta ja juomista ja imeisesti tämä asetaldehydi voi laukaista migreenin, eli henkilö jolle tulee migreeni alkoholista saattaa saada avun Acetiumista.


    • huoleton1

      Täällä on toinen jolta alkaa toivo loppumaan,,on nyt kokeiltu 16 vuotta kaikki estolääkkeet käyty läpi, akupuntiossa käyty ,ei hyötyä, fysikaalista hoitoa annettu, ei apua,,aina joka aamuinen päänsärky,mikä on diaksotoitu migreeniksi,,pää on mangneettikuvattu ja kaulavaltimot ultralla katsottu,,ei mitään vikaa,,migreeni vaan jatkuu,,kahdella eri neurologilla käynyt,,diaksointi että on krooninen migreeni,,mutta ei vieläkään katkaisua tähän kierteeseen,,aina vaan "kokeillaan " uutta lääkettä,,,pitäis löytää sellainen lekuri joka osais sen katkaisun tehdä,,olen kuullut että sen voi tehdä kotioloissakin,koska kipulinikalle ei ole päänsäryn takia minkäänlaista toivetta päästä,,siis vaan "päänsärkyä "sellainen kellä on todella migreenisärky,,ei kyllä vertaa sitä mihinkään päänsärkyyn,,on se vaan niin kovaa , ihan kun joku takois moukarilla päätä...ainoa mikä mulla auttaa on nämä triptaanit,,mutta kun mä herään aamulla siihen särkyyn,otan heti triptaanin,,särky vielä 2 h kovenee, ennen kuin alkaa helpottamaan, että kolme tuntia aamusta menee säryn kanssa,,tiedän että sitä sais myös piikkeinä,,mutta joka päivä käytettynä ovat aivan älyttömän kalliita,,,jos joku on saanut lääkeriippuvuuden lopetetua,,kertokaa kuka ja mistä löytyy sellainen joka sen taidon ja tietämyksen osaa..

      • hemi75

        Nyt jo menee paremmin..pitkän migreenin nujersi tiptyl 25mg...2 viikkoa jo takana ja melkein kaikki oireet takana..jee..tosin paino rupee varmaan triptylin takia nousemaan...viimeksi 18kk ja 15 kiloa:' luin jostain etto tiputunsessa annettava coctail 24h...katkaisis ns. Kroonistuneen migreenin...onko kellään kokemusta?


    • huoleton1

      hemi75,, kiva kun olet saanut tiptyl 25mg.lla häviämään, tai ainakin helpottamaan,,toisilla se näköjään auttaa,,mulla ei sekään,,että täytyis vaan oikein vaatimalla vaatia että pääsis siihen keskeytykseen,,luulis jos siinä ei mene kun vuorokausi, että jossain olis paikka sen verran,,mutta en ole vielä löytänyt sellaista neurologia,että laittais eteenpäin,,,nyt kyllä tuossa mun käyttämässäni mehiläisessä vaihtui neurologi, täytyy tilata taas aika ja käydä kattomassa onko se yhtään innokkaampi hoitamaan tätä jatkuvaa jyskytystä pois,,,mulla kyllä nämä triptaanit auttaa, mutta kun joka päivä saa ottaa,,ei se oikein ole suotavaa, mutta minkäs teet kun nuo "viisaammatkaan " ei osaa tehdä muuta kun koneelta katsoovat, että kokeillaampa tuota...et kyl täs toivo alkaa hiipumaan,,olen tosiaan kärsinyt tämmöisenä jo 16 vuotta,,,eiköhän se jo pitäis riittää kokeiluna..

    • ........

      ap. viimein takas linjoilla. mulla tuli ton alotuksen jälkeen muutamat pahat kohtaukset joista on toivuttu sairaalassa. triptyl olen testannut aiemmin, ei mulla auttanut, päinvastoin pahensi asiaa.
      nyt tosin viimeisimässä päänkuvauksessa löytyi uusi aivoinfarktijälki joten jotakin "edistystä" on tapahtunut. ja oireet on pahemat kuin tuolloin kun kirjoitin tuon aloituksen. tää mun niinkutsuttu elämä on kyllä niin tragikoomista kuin olla ja voi: "aina voi mennä huonommin kuin ennen!" :D mut nyt olen pääsemässä toisenlaisiin tutkimuksiin, ehkä sieltä joku valopilkku löytyy lopulta... nyt ei jaksa edes masentua, keskittyy lähinnä perustoimintoihin kuten syömiseen sekä perushygieniaan, niissäkin on ihan tarpeeksi haastetta tässä olotilassa. tsemppiä muille. muistakaa että jos se päivä ei paista risukasaan niin saattaa se kirkastua kun kasa syttyy palamaan... jonnekin päin sekin vie...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe