V70 -05 kuluttaa jäähdytysnestettä

VulvaV70

Osaako joku asiantunteva sanoa mikä vuoden -05 5-syl. bensiini-V70:stämme vaivaa? Jäähdytysnestettä saa olla lisäämässä muutaman viikon välein puolisen litraa. Kuitenkaan esim. parkkiruudussa ei näy tiputtelujälkiä eikä korjaamollakaan (ei merkkikorjaamo) löydetty moottorista "märkää" kohtaa.

Onko muilla vastaavia kokemuksia tai teorioita missä vika piilee? Ja minne se kaikki neste oikein menee?

Korjaamolla ehdottivat, että "katsotaan sitten 150 000 km huollossa", mutta vähän kyllä huolestuttaa, kun siihen on vielä 20 000 km ajamista, eli meidän käytöllämme yli vuosi.

4

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pena_xx

      Lohko tai kansi halki tai kannen tiiviste sökö. Vesi pääsee silloin palotilaan. Katsopa puhaltaako valkoiset savut putkesta kun polkaiset kuumalla koneella reippaasti. Jos näin on, niin selvä juttu.

    • arvoitus se on

      Minulla on 2,5 vuotta vanha bensa V70 ja jäähdytysnestettä kuluu, tosin vähän. Autoa on tutkittu ja korjattu 5 kertaa takuuseen, vieläki nestettä katoaa

    • 1+16

      Vie sellaiselle korjaamolle, jossa osaavat tehdä jäähdytysjärjestelmän koeponnistuksen.
      Vastaavan vian takia tutun paljon ajettuun volvoon tehtiin kansiremppa. Noh ei ollut kansi tai lohko halki eikä kansipahvissakaan vikaa.
      Vika löytyi vesiletkusta jossa neulanmentävä reikä. Suihkusi vain ajaessa. Mahdoton havaita ilman riittävää painetta.

    • mikamaki

      vuotaa kuskin lattialle.tulee lämmityslaitteen kennon liittimestä.johtuu lämmönvaihtelusta.esim kun ilmastointi on päällä tai lohkolämmitin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4449
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe