Hei, mistä mahtaisi johtua se, että minulla on iltaisin hengitysvaikeuksia. Ei kuitenkaan joka ilta, vaan pari kertaa viikossa ja joskus on viikko ilman. Iltaisin, juuri ennen nukkumaanmenoa kun yritän hengittää, se tuntuu hirveän raskaalta ja hieman kipeältä, tätä kestää muutamista sekunneista minuuttiehin ja ovat todella ärsyttäviä ja inhottavan tuntoisia. Tässä samalla voisin myös kysyä iltaisin särkeilevästä päästäni, ei sitäkään joka viikko, mutta aina joskus. Kipu tuntuu "kylmältä" ja viiltävältä, aivan kuin jokin olisi laittanut aivojen sisään jääpalan, tätä kestää maksimissaan pari minuuttia.
Ja takaisin hengitysvaikeuksiin, olen nuori 14 vuotias naisenalku, perusterve mutta ikäisekseni pieni ( 41 kiloa ja 150 cm ), mutta hengitysvaikeuksia tulee vain iltaisin. Joskus iltaisin on myös "kuumia aaltoja " jolloin tuntuu ettei voi hengittää ja huimaa, myös koulussa olen huomannut kesken tunnin että kädestä on mennyt tunto/voimat ja kirjottaminen on yhtä tuskaa=ei onnistu ollenkaan ilman että painaa veri kurkussa.
Hengitysvaikeudet iltaisin
tyttö
3
228
Vastaukset
- kissojenpölyjä
Johtuu kai kissoista ilmastoinneissa, jne... minä olen huomannut että joku, itsekin joskus sellaista kuivaa yskää... kissojen aiheuttamaa sellainen on...
- Äläviivyttele
Kipinkapin lääkäriin
Kirjoita lapulle kaikki nuo oireet että muistat mainita ne
Ota äiti tai isi mukaan - tyttö
meillä ei ole kissaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338556Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647