Joku kyseli Matt. 11;12 selitystä. Tässä.

Olin välillä estynyt vastaamaan ja jäi mieleen, että joku kyseli Matteus 11;12 perään. Vastaan nyt.
Tämä on ihmiselle yksi vaikeimmista Jeesuksen sanonnoista.
Se on tarkoitettu ainoastaan uudestisyntyneille, Pyhän Hengen voidelluille ihmiselle tiedoksi, muut sitä ei ymmärrä.
Jeesushan sanoo; Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa." ( Joh 3,3).
Jumalan Valtakuntaan ei pääse muut.
Miksi papit sitten eivät, kuten Vl saarnaajatkaan selitä tätä selvää sanomaa? Syy on selvä, he paljastuivat juuri niiksi, mitä Jeesus varoittaa, alkutekstiin mukaan – Mutta lähtien päivästä Johannes Kastajan asti tähän valtakunta taivaiden kokeen väkivaltaa ja väkivaltaiset ryöstävät sen.
Voidaan kääntää myös, - hyökkäävät ja tempaavat, ryöstävät sen itselleen.
Jeesus sanoo aivan selvästi, kuten kahdessa muussakin kohdassa, vapaasti käännettynä; - He ryöstävät minut teiltä.
-92 Käännös kirjoittaa; - yrittävät temmata sen itselleen.
Mitä muuta se on, kun agnostikot johtavat valtionkirkkoa, ja miten tämä soveltuu siihen, kun SRK oli täysin hiljaa uudestisyntymisestä n 40 vuotta.
Juuri nämä väittivät olevansa Jumalan Huoneen Hallituksen, Valtakunnan johtajia.
Luukas, joka kirjoitti kaiken tarkasti muistiin, kirjoittaa asiasta lisää.
Luuk. 16;16 – Valtakunta Jumalan julistetaan, ja jokainen siihen tunkeutuu.
92 käännös, loppu osa; Ja jokaista vaaditaan sinne tulemaan. ( Kai se voidaan niinkin kääntää)?
Jos ajattelemme Vl puhujaa, he vaatimalla vaatii, että tulkaa tänne, vain heillä pelastuu?
Tuntuuko tutulta?
Eli summa summarum. Nämä Jumalan Valtakunnan ryöstäjät ovat uudestisyntymättömiä, vaikka armolahjoja olevia ihmisiä, jotka painostavat Pyhä Jeesuksen opetuslapsia, nytkin.
Kes.

6

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kattorakennemulkoilijall

Mistä hihhulihellari olet alunperin karannut?

• 12+4

Eiköhän juuri avaaja teitä tarkoittanutkin?

• lost for ever

Mene pöljä eristyksiin syvälle luolaan ja sekoile siellä,älä julkisesti!

• Säälittävää

Teidät "lestat" kyllä tunnistaa tuosta moukkamaisesta käytöksestä. Kukapa teitä poloisia olisi joutanut lapsena opettamaan ihmisten tavoille.

• malttia
        Säälittävää kirjoitti:

Teidät "lestat" kyllä tunnistaa tuosta moukkamaisesta käytöksestä. Kukapa teitä poloisia olisi joutanut lapsena opettamaan ihmisten tavoille.

Oon ekumeeninen ortodoksi,joten jorinasi meni ohi.

• Tuli tarpeeseen

Onneksi löysin tämän kirjoituksesi, olin juuri näitä asioita mietiskellyt. Kiitos.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1816
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      848
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      752
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe