Mistä joulukuusi?

Mistä Oulussa myydään joulukuusia ja mihin hintaan? Hakusessa olisi kotimainen mutta mieluusti edullinen kuusi.
Ilmianna
Jaa

15 Vastausta

kysyt, missä niitä kuusia myydään, niin asia selviää sinulle. Suunnista ensin Oulun torille ja katso ympärillesi:))
Ilmianna
Jaa
Loppiaisena niitä saa ilmaiseksi. Olisit ollut viime tammikuussa liikenteessä.
Mitä joulukuusihöpötykseen tulee, onhan se aivan naurettavaa touhua raahata joku puu sisälle, ripustaa siihen koristeita, ja sitten ateistitkin vietää jeesuksen syntymäjuhlaa. Vain otettu lääke auttaa.
Ilmianna
Jaa
Kaupungin metsistä saa ilmaiseksi. Hae sieltä!
Ilmianna
Jaa
Hyvä joulu kusi ilmaiseksi!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Annetaanko se kusi purkissa vai tölkissä?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Katso www.ostajoulukuusi.fi
Ilmianna
Jaa
helevetti, minun on nyt heti saatava juhannussalko ja pari juhannuskoivua kotiini perkele, että on sitte mistä salko ottaa jussina ku juuvvaan saatanasti!
Ilmianna
Jaa
olisit ostanu kesällä -16 Anttilan loppuunmyynnistä
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Itse ostin edellisjouluna, ennen konkurssia, hyvän tekokuusen Anttilasta.

Joulun tuoksun saa sitten muutoin havuilla, hyasinteilla, hedelmillä, jouluruuilla, kynttilöillä.
.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
mun on saatava saatana hortensia ja hyasintti heti!
Ilmianna
Jaa
Joulu meni jo viime vuonna ja se on vain kerran vuodessa, juhannus on sentään joka vuosi.

14 vuotta sitten lähetin kaikille kavereille, tutuille, naapureille ja sukulaisille joulukortit ja kirjoitin niihin, että hyvät joulut ja onnekkaat uudet vuodet tuleville 15 vuodelle, pihi mies ku oon. Vuojen vielä menee, mutta sitten pitää taas uudet kortit lähettää elossa oleville seuraaviksi 15 vuodeksi, että vituttaa jo etukäteen ja paljon!
Ilmianna
Jaa
Askartele vihreästä kartongista kestokuusi.
Ilmianna
Jaa
Hyvää Joulua! 🎄
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Aina aikaansa edellä!
Oikea Teräsmies, toivottelee hyvät joulutkin jo syyskuussa!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
nyt saa edelliskauden kuusia edullisesti
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mistä joulukuusi?

Mistä Oulussa myydään joulukuusia ja mihin hintaan? Hakusessa olisi kotimainen mutta mieluusti edullinen kuusi.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta