huhtikuussa -14 keniaa

zimazuu

olen lähdössä omatoimimatkalle kuukaudeksi keniaan , Nairobiin, Gemina court on asuinpaikkani, onkos mielipiteitä asuinpaikasta?

13

327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mddukm f

      Eipä oo kokemusta mutta pakko sanoa et oot rohkea et lähdet tonne omatoimimatkalle.

      • zimazuu

        kiitti, en siitä rohkeudesta tiedä mutta elämä on kokeilemista ja nyt kokeillaan afrikan matkaa.


      • kimmo3
        zimazuu kirjoitti:

        kiitti, en siitä rohkeudesta tiedä mutta elämä on kokeilemista ja nyt kokeillaan afrikan matkaa.

        Kerran afikassa niin et muualla kay!!


    • TommyK

      Lähden taas Nairobiin 10.4,en ole vielä varannut majoitusta,ehkä taas Gemina

      • zimazuu

        mulla on majoitus Gemina courtissa ja hyvältä vaikuttaa, ainakin hlökunta tuntuu mukavalta ja palvelualttiilta, kuukauden päästä nähdään onkos tämä totta.


      • TommyK
        zimazuu kirjoitti:

        mulla on majoitus Gemina courtissa ja hyvältä vaikuttaa, ainakin hlökunta tuntuu mukavalta ja palvelualttiilta, kuukauden päästä nähdään onkos tämä totta.

        Kyllä se on totta,ehkä nähdään sitten.


      • zimazuu kirjoitti:

        mulla on majoitus Gemina courtissa ja hyvältä vaikuttaa, ainakin hlökunta tuntuu mukavalta ja palvelualttiilta, kuukauden päästä nähdään onkos tämä totta.

        Majoitus Gemina Courtista varattu,tällä kertaa vain 10:n päivän reissu.


      • zimazuu
        tommyk kirjoitti:

        Majoitus Gemina Courtista varattu,tällä kertaa vain 10:n päivän reissu.

        kun olet käynyt monesti niin tämä viisumihan ostetaan tullessa kentältä, Kenya airlinesin sivuilla on viisumihakemus lomake, onkos se sama kuin kentällä täytettävä, miten tämä viisumi juttu siellä menee?


      • zimazuu kirjoitti:

        kun olet käynyt monesti niin tämä viisumihan ostetaan tullessa kentältä, Kenya airlinesin sivuilla on viisumihakemus lomake, onkos se sama kuin kentällä täytettävä, miten tämä viisumi juttu siellä menee?

        On se samanlainen,se ja 50 taalaa, sormenjäljet ja viisumi passiin.


        [email protected]


      • zimazuu kirjoitti:

        kun olet käynyt monesti niin tämä viisumihan ostetaan tullessa kentältä, Kenya airlinesin sivuilla on viisumihakemus lomake, onkos se sama kuin kentällä täytettävä, miten tämä viisumi juttu siellä menee?

        Jokos sitä ollaan Geminassa?Meikä torstaina illalla.


    • Nairobiin!
      • kimmo3

        Aikuisten kesken mieluummin.


    • kimmo3

      Asun Keniassa,Eldoretissa.Nairobissa ei juurikaan nahtavaa,sen sijaan turvaton paikka.Naytan mielellani Keniaa halvalla! Olen asunut taalla 20v.Soittoa 254714219080 niin keskustellaan lisaa.Taalla kohtuu hotellihuoneen hinta 15-25 euroa,toki halvempiakin loytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe