olen lähdössä omatoimimatkalle kuukaudeksi keniaan , Nairobiin, Gemina court on asuinpaikkani, onkos mielipiteitä asuinpaikasta?
huhtikuussa -14 keniaa
13
348
Vastaukset
- Mddukm f
Eipä oo kokemusta mutta pakko sanoa et oot rohkea et lähdet tonne omatoimimatkalle.
- zimazuu
kiitti, en siitä rohkeudesta tiedä mutta elämä on kokeilemista ja nyt kokeillaan afrikan matkaa.
- kimmo3
zimazuu kirjoitti:
kiitti, en siitä rohkeudesta tiedä mutta elämä on kokeilemista ja nyt kokeillaan afrikan matkaa.
Kerran afikassa niin et muualla kay!!
- TommyK
Lähden taas Nairobiin 10.4,en ole vielä varannut majoitusta,ehkä taas Gemina
- zimazuu
mulla on majoitus Gemina courtissa ja hyvältä vaikuttaa, ainakin hlökunta tuntuu mukavalta ja palvelualttiilta, kuukauden päästä nähdään onkos tämä totta.
- TommyK
zimazuu kirjoitti:
mulla on majoitus Gemina courtissa ja hyvältä vaikuttaa, ainakin hlökunta tuntuu mukavalta ja palvelualttiilta, kuukauden päästä nähdään onkos tämä totta.
Kyllä se on totta,ehkä nähdään sitten.
zimazuu kirjoitti:
Majoitus Gemina Courtista varattu,tällä kertaa vain 10:n päivän reissu.
- zimazuu
tommyk kirjoitti:
Majoitus Gemina Courtista varattu,tällä kertaa vain 10:n päivän reissu.
kun olet käynyt monesti niin tämä viisumihan ostetaan tullessa kentältä, Kenya airlinesin sivuilla on viisumihakemus lomake, onkos se sama kuin kentällä täytettävä, miten tämä viisumi juttu siellä menee?
zimazuu kirjoitti:
kun olet käynyt monesti niin tämä viisumihan ostetaan tullessa kentältä, Kenya airlinesin sivuilla on viisumihakemus lomake, onkos se sama kuin kentällä täytettävä, miten tämä viisumi juttu siellä menee?
On se samanlainen,se ja 50 taalaa, sormenjäljet ja viisumi passiin.
[email protected]zimazuu kirjoitti:
Jokos sitä ollaan Geminassa?Meikä torstaina illalla.
- Nairobiin!
Paljonko olette yleensä maksaneet Nairobin lennoista? Onko 533 hyvä hinta? http://reissukuume.com/nairobi-alkaen-533-eurolla
Kannattaako Nairobiin mennä aikuisten kesken vai koko perheellä?- kimmo3
Aikuisten kesken mieluummin.
- kimmo3
Asun Keniassa,Eldoretissa.Nairobissa ei juurikaan nahtavaa,sen sijaan turvaton paikka.Naytan mielellani Keniaa halvalla! Olen asunut taalla 20v.Soittoa 254714219080 niin keskustellaan lisaa.Taalla kohtuu hotellihuoneen hinta 15-25 euroa,toki halvempiakin loytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882