s-pankkki

....................

voiko s-etukortin ja tilin sulkea prisman palvelupisteessä?

13

1158

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkfkkflfkkffkkf

      Voi. Henkkarit vain mukaan. Ja uusi tilinumero, jotta voivat mahdollisen osuusmaksun palauttaa.

      • ap.

        miten menee kun olen maksanut 80,- sitä osuusmaksua noilla bonuksilla niin palauttaako ne tuon summan minulle, kun irtisanon tilin?


      • käytäntö?
        ap. kirjoitti:

        miten menee kun olen maksanut 80,- sitä osuusmaksua noilla bonuksilla niin palauttaako ne tuon summan minulle, kun irtisanon tilin?

        Minulla meni aikoinaan vuosi,ennen kuin sain pois osuusmaksun. En muista miten perustelivat, ettei voi saada heti. Muutin paikkakuntaa ja piti irtisanoutua aiemman paikkakunnan s-jäsenyydestä.Liityin uuden paikkakunnan s-ryhmän jäseneksi. Vai onko systeemi muuttunut täysin valtakunnalliseksi, kun 10 v on kulunut ..?
        Mutta jäsenyys on kannattanut vaikka olen yksinasuja , ostot vaihtelee.


      • ap.
        käytäntö? kirjoitti:

        Minulla meni aikoinaan vuosi,ennen kuin sain pois osuusmaksun. En muista miten perustelivat, ettei voi saada heti. Muutin paikkakuntaa ja piti irtisanoutua aiemman paikkakunnan s-jäsenyydestä.Liityin uuden paikkakunnan s-ryhmän jäseneksi. Vai onko systeemi muuttunut täysin valtakunnalliseksi, kun 10 v on kulunut ..?
        Mutta jäsenyys on kannattanut vaikka olen yksinasuja , ostot vaihtelee.

        eipä minulle tuosta s-bonuskortista ole mitään hyötyä, kun tulee kuukausittain vain 6-7,- euroa bonuksia.


      • lfhj
        ap. kirjoitti:

        eipä minulle tuosta s-bonuskortista ole mitään hyötyä, kun tulee kuukausittain vain 6-7,- euroa bonuksia.

        Ei mitään hyötyä, siitä että saat vuodessa yli 70 euroa rahaa, tienattuna sillä että höylit vihreää korttia kassalla?

        No, jos ihan tarkkaan alkaa laskea, niin eihän siitä kovin kummoista tuntipalkkaa saa. Jos laskee vaikka 100 kaupassakäyntiä / vuosi ja joka kerta kuluu ylimääräiset 2 sekuntia (eikä sitäkään jos maksaa samalla kortilla), siinä menee 200 sekuntia eli 3,3 minuuttia vuodessa eli tuntipalkka noin... 1300 euroa.

        Juu juu, enemmän voit "tienata" käymällä s-kaupan sijaan lähi-lidlissä. Jos ei ole lähi-lidliä, erotus menee bensoihin.


      • lkffkkfkfllffkfnfklk
        ap. kirjoitti:

        miten menee kun olen maksanut 80,- sitä osuusmaksua noilla bonuksilla niin palauttaako ne tuon summan minulle, kun irtisanon tilin?

        Saat tietenkin takaisin. Sinun maksamasi se on, vaikka bonuksilla olisikin maksettu..


      • ässäkauppa
        käytäntö? kirjoitti:

        Minulla meni aikoinaan vuosi,ennen kuin sain pois osuusmaksun. En muista miten perustelivat, ettei voi saada heti. Muutin paikkakuntaa ja piti irtisanoutua aiemman paikkakunnan s-jäsenyydestä.Liityin uuden paikkakunnan s-ryhmän jäseneksi. Vai onko systeemi muuttunut täysin valtakunnalliseksi, kun 10 v on kulunut ..?
        Mutta jäsenyys on kannattanut vaikka olen yksinasuja , ostot vaihtelee.

        Olen muuttamassa Tampereelle HOK-Elannon alueelta. Tampereella on kai Pirkanmaan osuuskauppa. Olen kysynyt nykyiseltä asuinpaikkakunnalta asiaa ja sanottiin, että ei ole mikään pakko vaihtaa. Voin pysyä HOK-Elannon jäsenenä. Tässä minulla on koko jäsenmaksu maksettu. Tampereella se ei riittäisi. En kai jotain etuja saisi, mutta sillä ei ole mitään väliä. Enkä kovin paljon ostakaan. Tampereella ei tule olemaan S-ryhmän kauppaa ihan lähellä, mutta Valintatalo on. Luuoltavasti käytän sitä sitten eniten ja S-kaupat jää vähemmälle.


      • s-ryhmäläinen
        ässäkauppa kirjoitti:

        Olen muuttamassa Tampereelle HOK-Elannon alueelta. Tampereella on kai Pirkanmaan osuuskauppa. Olen kysynyt nykyiseltä asuinpaikkakunnalta asiaa ja sanottiin, että ei ole mikään pakko vaihtaa. Voin pysyä HOK-Elannon jäsenenä. Tässä minulla on koko jäsenmaksu maksettu. Tampereella se ei riittäisi. En kai jotain etuja saisi, mutta sillä ei ole mitään väliä. Enkä kovin paljon ostakaan. Tampereella ei tule olemaan S-ryhmän kauppaa ihan lähellä, mutta Valintatalo on. Luuoltavasti käytän sitä sitten eniten ja S-kaupat jää vähemmälle.

        Olet oikeassa, osuuskauppaa ei tarvitse vaihtaa, vaikka muuttaisi eri paikkakunnalle. Olethan kuitenkin huomioinut, että HOK-Elannon bonustaulokko eroaa jonkin verran Pirkanmaan osuuskaupan bonustaulukosta? Toisaalta, pirkanmaan osuuskaupan osuusmaksu on 100€, kun taas HOK-Elannon osuusmaksu vain 35€. Mikäli siis vaihtaisit osuuskauppaa Pirkanmaan kirjoille, jäisi näiden kahden osuusmaksujen erotus sinun maksettavaksi tai vaihtoehtoisesti bonuksella kerättäväksi.

        Toisaalta, bonus ei ole ainoa asia mikä vaikuttaa. Saat aina sen osuuskaupan asiakasomistajapostin, jonka jäsen olet. Eli jos asut Tampereella ja olet HOK-Elannon jäsen, tulee sinulle HOK-Elannon asiakasomistaja posti jossa on taas pääkaupunkiseudun asiakasomistajaetuja. Tämän lisäksi keskittämäsi etu s-ryhmän kauppoihin Tampereella jää tuolloin HOK-Elannon jäsenenä pääkaupunkiseudulle.


      • touiy
        s-ryhmäläinen kirjoitti:

        Olet oikeassa, osuuskauppaa ei tarvitse vaihtaa, vaikka muuttaisi eri paikkakunnalle. Olethan kuitenkin huomioinut, että HOK-Elannon bonustaulokko eroaa jonkin verran Pirkanmaan osuuskaupan bonustaulukosta? Toisaalta, pirkanmaan osuuskaupan osuusmaksu on 100€, kun taas HOK-Elannon osuusmaksu vain 35€. Mikäli siis vaihtaisit osuuskauppaa Pirkanmaan kirjoille, jäisi näiden kahden osuusmaksujen erotus sinun maksettavaksi tai vaihtoehtoisesti bonuksella kerättäväksi.

        Toisaalta, bonus ei ole ainoa asia mikä vaikuttaa. Saat aina sen osuuskaupan asiakasomistajapostin, jonka jäsen olet. Eli jos asut Tampereella ja olet HOK-Elannon jäsen, tulee sinulle HOK-Elannon asiakasomistaja posti jossa on taas pääkaupunkiseudun asiakasomistajaetuja. Tämän lisäksi keskittämäsi etu s-ryhmän kauppoihin Tampereella jää tuolloin HOK-Elannon jäsenenä pääkaupunkiseudulle.

        Jos kuukauden ostokset on alle 700 tai yli 1500 euroa, osuuskauppojen bonustaulukoissa ei taida olla mitään eroa.

        Etukupongeissa voi hävitä, jos käyttää sellaisia palveluita joissa noita etukuponkeja paljon jaetaan. Itse käänsin mainospostit menemään sähköisessä muodossa s-kanavalle, jossa niitä ei tarvitse käydä lukemassa. Eipähän tarvitse niitäkään kantaa roskikseen.

        Se, missä oikeasti voi muutaman euron hävitä, on ylijäämän palautukset. Niitä maksetaan vain "oman" osuuskaupan alueella tehtyjen ostosten perusteella. Kaikki muut edut ja alennukset tulee ihan normaalisti.

        Terveisin, kohta 10 vuotta muualla asunut HOK:n jäsen. Viimeksi eepeen alueelle muuttaessani meinasin kuolla nauruun, kun tarjosivat siirtymislahjaksi kahta kahvipakettia!!!! Hei c'moon, jossain muualla tuputettiin sentään useamman kympin edestä lahjakortteja, enkä silloinkaan vaihtanut.


      • 18+8
        käytäntö? kirjoitti:

        Minulla meni aikoinaan vuosi,ennen kuin sain pois osuusmaksun. En muista miten perustelivat, ettei voi saada heti. Muutin paikkakuntaa ja piti irtisanoutua aiemman paikkakunnan s-jäsenyydestä.Liityin uuden paikkakunnan s-ryhmän jäseneksi. Vai onko systeemi muuttunut täysin valtakunnalliseksi, kun 10 v on kulunut ..?
        Mutta jäsenyys on kannattanut vaikka olen yksinasuja , ostot vaihtelee.

        Sen osuusmaksun palauttaminen kestää koska osuuskunnan säännöissä niin sanotaan. Kannattaa aina lukea mihin nimensä rustaa.

        Nykyään on ihan sama minkä alueosuuskauan jäsen olet. Sama vihreä kortti kelpaa koko maassa. Yksi huomio. Kotiin saamasi jäsenposti on sen jonka jäsen olet. Ja ne tarjouslipukkeet ei kelpaa muualla.


    • hahahehehoho

      Kyllä mä vaan sain osuusmaksun heti käteisellä takas. Toki jos sitä ei itse edes ole niille maksanut, niin miksi ne mitään sullekaan maksais?

    • s-ryhmäkäinen

      Kyllä, voit sulkea s-etukortin, s-tilin ja peruuttaa jäsenyytesi missä vain Prismassa ja joissakin s-marketeissa, joissa on s-pankin asiakaspalvelupiste. Henkkarit tilinumero mukaan, johon haluat s-tilillä mahdolliset olevat varat palautettaviksi. Mikäli et ole saanut maksettua osuusmaksua täyteen, palautetaan sinulle tarkalleen se määrä, jonka olet maksanut / saanut kerättyä bonuksilla.

      Otetaan kuvitteellinen esimerkki:
      Olet liittymishetkellä maksanut osaosuusmaksun 20€
      Olen kuluneen vuoden aikana kerryyttänyt bonuksia 60€
      Yhteensä sulla on sisässä siis 80€

      Tällöin jäsenyyden peruuttamisen yhteydessä maksetaan sinulle se 80€.

      Keskittämällä bonusta kertyisi huomattavan paljon enemmän =)

    • Voit pitää HOK:n ja ottaa lisäksi Pirkanmaan jäsenyyden.

      Saat osuus pääoman korot molemmista ja luultavasti Pirkanmaalla on parempi bonus taulukko.

      Joillakin on todella monia jäsenyyksiä, saa 100e pääomalla vuosittain ihan hyvän koron verrattuna pankkeihin..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1623
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe