voiko s-etukortin ja tilin sulkea prisman palvelupisteessä?
s-pankkki
13
887
Vastaukset
- kkfkkflfkkffkkf
Voi. Henkkarit vain mukaan. Ja uusi tilinumero, jotta voivat mahdollisen osuusmaksun palauttaa.
- ap.
miten menee kun olen maksanut 80,- sitä osuusmaksua noilla bonuksilla niin palauttaako ne tuon summan minulle, kun irtisanon tilin?
- käytäntö?
ap. kirjoitti:
miten menee kun olen maksanut 80,- sitä osuusmaksua noilla bonuksilla niin palauttaako ne tuon summan minulle, kun irtisanon tilin?
Minulla meni aikoinaan vuosi,ennen kuin sain pois osuusmaksun. En muista miten perustelivat, ettei voi saada heti. Muutin paikkakuntaa ja piti irtisanoutua aiemman paikkakunnan s-jäsenyydestä.Liityin uuden paikkakunnan s-ryhmän jäseneksi. Vai onko systeemi muuttunut täysin valtakunnalliseksi, kun 10 v on kulunut ..?
Mutta jäsenyys on kannattanut vaikka olen yksinasuja , ostot vaihtelee. - ap.
käytäntö? kirjoitti:
Minulla meni aikoinaan vuosi,ennen kuin sain pois osuusmaksun. En muista miten perustelivat, ettei voi saada heti. Muutin paikkakuntaa ja piti irtisanoutua aiemman paikkakunnan s-jäsenyydestä.Liityin uuden paikkakunnan s-ryhmän jäseneksi. Vai onko systeemi muuttunut täysin valtakunnalliseksi, kun 10 v on kulunut ..?
Mutta jäsenyys on kannattanut vaikka olen yksinasuja , ostot vaihtelee.eipä minulle tuosta s-bonuskortista ole mitään hyötyä, kun tulee kuukausittain vain 6-7,- euroa bonuksia.
- lfhj
ap. kirjoitti:
eipä minulle tuosta s-bonuskortista ole mitään hyötyä, kun tulee kuukausittain vain 6-7,- euroa bonuksia.
Ei mitään hyötyä, siitä että saat vuodessa yli 70 euroa rahaa, tienattuna sillä että höylit vihreää korttia kassalla?
No, jos ihan tarkkaan alkaa laskea, niin eihän siitä kovin kummoista tuntipalkkaa saa. Jos laskee vaikka 100 kaupassakäyntiä / vuosi ja joka kerta kuluu ylimääräiset 2 sekuntia (eikä sitäkään jos maksaa samalla kortilla), siinä menee 200 sekuntia eli 3,3 minuuttia vuodessa eli tuntipalkka noin... 1300 euroa.
Juu juu, enemmän voit "tienata" käymällä s-kaupan sijaan lähi-lidlissä. Jos ei ole lähi-lidliä, erotus menee bensoihin. - lkffkkfkfllffkfnfklk
ap. kirjoitti:
Saat tietenkin takaisin. Sinun maksamasi se on, vaikka bonuksilla olisikin maksettu..
- ässäkauppa
käytäntö? kirjoitti:
Mutta jäsenyys on kannattanut vaikka olen yksinasuja , ostot vaihtelee.Olen muuttamassa Tampereelle HOK-Elannon alueelta. Tampereella on kai Pirkanmaan osuuskauppa. Olen kysynyt nykyiseltä asuinpaikkakunnalta asiaa ja sanottiin, että ei ole mikään pakko vaihtaa. Voin pysyä HOK-Elannon jäsenenä. Tässä minulla on koko jäsenmaksu maksettu. Tampereella se ei riittäisi. En kai jotain etuja saisi, mutta sillä ei ole mitään väliä. Enkä kovin paljon ostakaan. Tampereella ei tule olemaan S-ryhmän kauppaa ihan lähellä, mutta Valintatalo on. Luuoltavasti käytän sitä sitten eniten ja S-kaupat jää vähemmälle.
- s-ryhmäläinen
ässäkauppa kirjoitti:
Olen muuttamassa Tampereelle HOK-Elannon alueelta. Tampereella on kai Pirkanmaan osuuskauppa. Olen kysynyt nykyiseltä asuinpaikkakunnalta asiaa ja sanottiin, että ei ole mikään pakko vaihtaa. Voin pysyä HOK-Elannon jäsenenä. Tässä minulla on koko jäsenmaksu maksettu. Tampereella se ei riittäisi. En kai jotain etuja saisi, mutta sillä ei ole mitään väliä. Enkä kovin paljon ostakaan. Tampereella ei tule olemaan S-ryhmän kauppaa ihan lähellä, mutta Valintatalo on. Luuoltavasti käytän sitä sitten eniten ja S-kaupat jää vähemmälle.
Olet oikeassa, osuuskauppaa ei tarvitse vaihtaa, vaikka muuttaisi eri paikkakunnalle. Olethan kuitenkin huomioinut, että HOK-Elannon bonustaulokko eroaa jonkin verran Pirkanmaan osuuskaupan bonustaulukosta? Toisaalta, pirkanmaan osuuskaupan osuusmaksu on 100€, kun taas HOK-Elannon osuusmaksu vain 35€. Mikäli siis vaihtaisit osuuskauppaa Pirkanmaan kirjoille, jäisi näiden kahden osuusmaksujen erotus sinun maksettavaksi tai vaihtoehtoisesti bonuksella kerättäväksi.
Toisaalta, bonus ei ole ainoa asia mikä vaikuttaa. Saat aina sen osuuskaupan asiakasomistajapostin, jonka jäsen olet. Eli jos asut Tampereella ja olet HOK-Elannon jäsen, tulee sinulle HOK-Elannon asiakasomistaja posti jossa on taas pääkaupunkiseudun asiakasomistajaetuja. Tämän lisäksi keskittämäsi etu s-ryhmän kauppoihin Tampereella jää tuolloin HOK-Elannon jäsenenä pääkaupunkiseudulle. - touiy
s-ryhmäläinen kirjoitti:
Olet oikeassa, osuuskauppaa ei tarvitse vaihtaa, vaikka muuttaisi eri paikkakunnalle. Olethan kuitenkin huomioinut, että HOK-Elannon bonustaulokko eroaa jonkin verran Pirkanmaan osuuskaupan bonustaulukosta? Toisaalta, pirkanmaan osuuskaupan osuusmaksu on 100€, kun taas HOK-Elannon osuusmaksu vain 35€. Mikäli siis vaihtaisit osuuskauppaa Pirkanmaan kirjoille, jäisi näiden kahden osuusmaksujen erotus sinun maksettavaksi tai vaihtoehtoisesti bonuksella kerättäväksi.
Toisaalta, bonus ei ole ainoa asia mikä vaikuttaa. Saat aina sen osuuskaupan asiakasomistajapostin, jonka jäsen olet. Eli jos asut Tampereella ja olet HOK-Elannon jäsen, tulee sinulle HOK-Elannon asiakasomistaja posti jossa on taas pääkaupunkiseudun asiakasomistajaetuja. Tämän lisäksi keskittämäsi etu s-ryhmän kauppoihin Tampereella jää tuolloin HOK-Elannon jäsenenä pääkaupunkiseudulle.Jos kuukauden ostokset on alle 700 tai yli 1500 euroa, osuuskauppojen bonustaulukoissa ei taida olla mitään eroa.
Etukupongeissa voi hävitä, jos käyttää sellaisia palveluita joissa noita etukuponkeja paljon jaetaan. Itse käänsin mainospostit menemään sähköisessä muodossa s-kanavalle, jossa niitä ei tarvitse käydä lukemassa. Eipähän tarvitse niitäkään kantaa roskikseen.
Se, missä oikeasti voi muutaman euron hävitä, on ylijäämän palautukset. Niitä maksetaan vain "oman" osuuskaupan alueella tehtyjen ostosten perusteella. Kaikki muut edut ja alennukset tulee ihan normaalisti.
Terveisin, kohta 10 vuotta muualla asunut HOK:n jäsen. Viimeksi eepeen alueelle muuttaessani meinasin kuolla nauruun, kun tarjosivat siirtymislahjaksi kahta kahvipakettia!!!! Hei c'moon, jossain muualla tuputettiin sentään useamman kympin edestä lahjakortteja, enkä silloinkaan vaihtanut. - 18+8
käytäntö? kirjoitti:
Mutta jäsenyys on kannattanut vaikka olen yksinasuja , ostot vaihtelee.Sen osuusmaksun palauttaminen kestää koska osuuskunnan säännöissä niin sanotaan. Kannattaa aina lukea mihin nimensä rustaa.
Nykyään on ihan sama minkä alueosuuskauan jäsen olet. Sama vihreä kortti kelpaa koko maassa. Yksi huomio. Kotiin saamasi jäsenposti on sen jonka jäsen olet. Ja ne tarjouslipukkeet ei kelpaa muualla.
- hahahehehoho
Kyllä mä vaan sain osuusmaksun heti käteisellä takas. Toki jos sitä ei itse edes ole niille maksanut, niin miksi ne mitään sullekaan maksais?
- s-ryhmäkäinen
Kyllä, voit sulkea s-etukortin, s-tilin ja peruuttaa jäsenyytesi missä vain Prismassa ja joissakin s-marketeissa, joissa on s-pankin asiakaspalvelupiste. Henkkarit tilinumero mukaan, johon haluat s-tilillä mahdolliset olevat varat palautettaviksi. Mikäli et ole saanut maksettua osuusmaksua täyteen, palautetaan sinulle tarkalleen se määrä, jonka olet maksanut / saanut kerättyä bonuksilla.
Otetaan kuvitteellinen esimerkki:
Olet liittymishetkellä maksanut osaosuusmaksun 20€
Olen kuluneen vuoden aikana kerryyttänyt bonuksia 60€
Yhteensä sulla on sisässä siis 80€
Tällöin jäsenyyden peruuttamisen yhteydessä maksetaan sinulle se 80€.
Keskittämällä bonusta kertyisi huomattavan paljon enemmän =) Voit pitää HOK:n ja ottaa lisäksi Pirkanmaan jäsenyyden.
Saat osuus pääoman korot molemmista ja luultavasti Pirkanmaalla on parempi bonus taulukko.
Joillakin on todella monia jäsenyyksiä, saa 100e pääomalla vuosittain ihan hyvän koron verrattuna pankkeihin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1532617
- 1971890
- 701667
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91351- 721021
- 811010
- 95999
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes190924- 67901