ehdottomasti uotilaan avattu pizzeria NAM NAM ,huippu pizzat tietty maku asia , mutta paljön olen etsinyt kunnollista pizzeriaa , nyt se löytyi . siihen on pakko poiketa kun tulen lähelle raumaa.
paras pizzeria
63
5902
Vastaukset
- kirjoitusvirheet??
Hauskaa, että joku ulkomaalainen tulee mainostamaan varmaan omaa pizzeriaansa :D
- etsin kunnes löysin
juu voit pitää minua ulkomaalaisena olen paraisilta valkoihoinen kansalainen , kerroin vaan että löytyi suomesta kunnon pizzeria , että sillee .
- mais1
etsin kunnes löysin kirjoitti:
juu voit pitää minua ulkomaalaisena olen paraisilta valkoihoinen kansalainen , kerroin vaan että löytyi suomesta kunnon pizzeria , että sillee .
käytiin kans kokeilemassa ja tosi hyvät pizzat . toivottavasti pitävät samanlaisina tästä eteen päinkin . pitkästä aikaa pizza joka ei ole ylitäytetty mutta makua löytyy , tullaan käymään toistekkin .
- kakkahätä
Voisitko kuvailla vähän enemmän miksi ovat hyviä? Onko tavallista enemmän täytettä? Minkä hintaisia?
- uotilan asukas
hain tänään lukkopizzan ja kebab pitzan kummassakin täyte ja pohja hyviä ohut rapeapohja eikä liian paljon täytettä .juusto pysyi 5 min . kotikuljetuksen aikana hyvänä täytyy myöntää että hyviä , toivottavasti laatu pysyy samana kuin nyt aloittaessa , suosittelen käymään .
- juupajuu
Ei se ole mun mielestä mitenkään erikoinen, aika peruskauraa (tai pizzaa). Oppi-isinä ovat toimineet Deniss kebab ja Damla kebab, koska siel on töissä 2 entistä työntekijää noista paikoista eli yhdistäkää mielessäne Denissin hyvät puolet ja Damlan huonot puolet!
- namskista
Paras paikka on ehdottomasti jubupizza!!!
Muiden tuotokset on kamalia:( - Trocadero
Trocadero ja kotipizza.Ne on parhaat tällä hetkellä.MUTTA ÄLKÄÄ PERKELE MENKÖ HANUROON, SE ON PASKA!!!!
- pizzan maistaja
Rauman parasta pizzaa kun kysytään, on vain yksi oikea vastaus: JAMPPAS. I rest my case!
- ei jamppoja..
mä en kyllä tykkää...
- Pistaasipää
Kyllä menee täältäkin ääni Jampan pitsoille, ei voi mitään, vaikka Jamppa itse on vähän turhan kova suustaan ja turhan kova jaarittelemaan, mutta pitsaa se äijä osaa vääntää, ei auta mikään... :)
- Ropikana
Ropikana Kotipizzas!!!
- karvakädetön
Joo raumalla ainoo on jamppa
- kyl näi o.
karvakädetön kirjoitti:
ei Jubu pizzasakaan oo karvakäsiä. Ihan suomalainen perheyritys se on. Ja voittaa kyl Jamppasin, vaikka kyl Jamppaski hyvä on.
- kalju jamppa...
karvakädetön kirjoitti:
no se jamppako on sit karvaton? :)
- ei käsiä, ei karvaa
karvakädetön kirjoitti:
onko se jamppa karvaton vai kädetön?
- No 22
Damla, ehdottomasti. Paras palvelu.
- uotilan asukki
Eipä kestä kauaa kun Nam Nan uotilan paikka menee konkkaan. Onhan siinä ollut parikin yrittäjää enneastään. Meen siitä joka päivä ohi ja ei siellä asiakkaita käy paljoo. Palkkaakin pitäis maksaa niille ketkä siellä töissä on joten aika huonolta näyttää jos meinaa menestyä.
- uotilasta
Itse menen nam namin ohi monesti päivässä, eikä koskaan ole ollut tyhjä asiakkaista... Viihtyisä pihapiiri ja mukava henkilökunta. Hinnat kohdillaan ja annokset valtavia!
- pizza-pöhkö
hain pizzan nyt uudesta nam nam-paikasta...peruslätty se on...samalaisia mestoja on tusina jo tarjolla raumalla. mut kyllä jampan ja jubun pizzat voittaa nämä mestat mennen tullen..
- etsin kunnes löysin
viestin aloittaja haluaa kysyä moni teistä on jotka kritisoitte nam namia on käynyt kyseisessä paikassa syömässä , en usko että monikaan , moni juurtuu siihen omaan paikkaansa ja pitää sitä suomen parhaimpana kun ei uskalla ennakkoluulojen takia käydä kokeilemassa jotain muuta paikkaa . itse matkustan ympäri suomea ja käyn maistelemassa eri pizzerioiden tuotteita , ja nam nam on tähän asti ollut paras vaan ei sekään ole aivan täydellinen , antakaa kommenttine ne jotka ovat käyneet kyseisessä paikassa .
- pizzapimu
en ole käynyt uotilan pizza paikassa, mutta jossain muissa
ja tiedän, jos olis suomalaiset työntekijät, niin pizzan hinta olis varmaan jo ainakin 15:-, suomalaiset kun vaatii kaikki ilta ja yölisät. se on kallista.
suomalainen työntekijä on kallis, ja valitettavasti HELVETIN LAISKAKIN.
olen itse suomalainen yrittäjä, mutta en todellakaan ravintola-alalla.- Verojen kiertoa
Kai sitä pitsaa ja kepappia pystyykin myymään halvalla ku kaikki ei mee kassan ja kuittien kautta. Saati kun vähän väliä omistaja sekä paikan nimi vaihtuu samojen naamojen silti siellä pyörien. Starttirahat vaan veke ja sitten kassa tyhjäks
- löysinminäkin
kiitos aloittajan vinkistä , uus raumalainen kun olen en osannut edes etsiä jotain uotilan pizza paikkaa , mutta vihjeestä löysin ja pizzan ystävänä hain lukkopizzan ja totta puhuit kyllä oli erinomainen nam namista tuli ainakin mun ykkös paikka raumalla , kiitos .
- joopa joooooo...
itse välttelen näitä karvakäsi-pizza mestoja jo ihan silläkin syyllä et siellä on "kuutamo duunareita" joten mielummin kannan rahani supi suomalaisen kouraan...ja tämä on tosi. Olen ollut yhdessä raumalaisessa pizzeriassa tovin töissä ja voi sitä ahdistelun määrää sekä tiskin takana ja nämä "herrat" kyllä myös ahdisteli nais asiakkaita...kyllä riitti tälle naiselle nopsaan se käytös.
- joopa jooooo
jaa karva sanaa ei saa näköjään käyttää :D
- maantavalla
joopa jooooo kirjoitti:
jaa karva sanaa ei saa näköjään käyttää :D
te ootte rasisteja jos suomalainen hernesopan keittäjä ei pärjää töissä missä pizzat tehdään oikein eikä suomalaisella tavalla kun joku on käynyt italiassa ja kertonut että vahva pohja ja paljon oli täytettä mikä ei aitoo pizzaa oo nähnytkään . kateellisten panettelua silti luulen että teillekkin aito pizza maistuu .
- anjovis2
Ymmärrättekö te honottajat, että oikea ja aito pitsa on alunperinkin köyhän ruoka, ei siinä täytteitä pursoile. Sinne tänne lähinnä jotain vihanneksia roiskastu ja juustoo päälle. Mozzarellaa. Tomaatti tai pestokastike pohjalla. Mutta on se aito itaalian pitsa kans tosi hyvää, vaikka on niukasti täytteitä niin maku on kohdallaan.
Nämä amerikan ja Suomen "pitzat" on lähinnä jotain piirakoita.
Niin ja Anjovis kuuluu pizzaan!- sardelli
sekoititko nyt anjoviksen sardelliin , sardelli voimakkaan suolainen kala kuuluu aitoon napolitanaan .sitä vaan ei oo monessa paikkaa . ruotsissa suosituin pizza .
- Oikke hyvää
En tiedä mikä on paras, mutta eilen löysin parhaimman niistä mistä on tullut pitsaa ostettua: Jamppas Syväraumassa. Kokeilin kun olin muuttohommissa naapurissa. Erikoista että pitsaa paistoi naiskokki. Todella hyvää oli ja paljon täytteitä.
Yli 10 vuotta hain Etistä. Tuli aina hyvälle tuulelle kun pojat siellä iloisia ja ystävällisiä. En tiedä oliko omistajat syksyllä lomalla, kun henkilökunta oli vaihtunut ja pari kertaa kävin pettymässä palveluun.- jeppsss
Etin kolme parasta työntekijää on perustanu oman paikan kesän lopulla. Se on se satamassa sijaitseva kebabbila/ravintola nykyään, jos haluaa iloista palvelua :)
- Kivoja "poikia"
jeppsss kirjoitti:
Etin kolme parasta työntekijää on perustanu oman paikan kesän lopulla. Se on se satamassa sijaitseva kebabbila/ravintola nykyään, jos haluaa iloista palvelua :)
Kiitos tiedosta, ainoa miinus, että paikka on niin syrjässä minun kodistani...Sieltä sitten seuraavaksi pitsan hakuun!
- suola ei ole maku !
Makua on,,,,,, mutta aivan liikaa, polttaa suun limakalvoja ja sen jälkeen ei mikään maistu enää hyvältä moneen päivään.
Makua olisi kahteenkin pizzaan.
OIKEASTAAN makua ei ole maku tulee valtavasta suolamäärästä. - ruokaa
tee ite kotona ruokas ni ei tarvi valittaa
- hinta laatu
kyllä on laatu pudonnut etissä ja monessa muussa pizza paikassa esim, kinkun tilalla on melkein jokapaikassa teollisuuskinkkua joka on pelkkää rasvaa ja nahkaa . siis kuin lauantaimakkara jauhettuna maistuu paskalta , ja mitä tulee hyviin pizzerioihin on meidän suosikki uotilan nam nam , ehkä suomen paras .
- tipowe
Parasta pizzaa saa Raumalta Rivierasta. Toki se ei ole enää täysin samanlainen kun pepen aikaa, mutta lähelle kuitenkin päästään. Loistava salaatti ja tajuttoman hyvä tomaattikastike.
- ajatus vain
Samaa mieltä. Se että Rivieraa ei ole vielä mainittu johtuu varmaan siitä, että se mielletään "luksukseksi" peruskebabmestoihin verrattuna. Ei kieltämättä itsellekään tule ensimmäiseksi mieleen lähteä Rivieraan ostamaan 12-16 euron pizzaa, vaikka erinomaisia ovatkin.
- namnam1
nyt on jo aikaa kun laitoin paras pizzeria keskustelun , vähän tuli kyseiseen kysymykseen kommentteja muita kyllä , kuinka moni on käynyt nam namissa uotilassa syömässä ? eikä muuteta puheenaihetta johonkin muuhun pizzeriaan .
- tornari1
En ole itse tilannut, mutta tuttavaperhe tilasi ja sanoi niiden olevan hyviä peruspizzoja mitä noissa yleensäkin myydään.
- Flo-Riiiida
Jubu on kyllä tällä hetkellä Rauman paras pizzeria!! Kerrassaan loistava...
- pizzajumala
Jos kunnon pizzaa haluaa, niin sitä ei kyllä saa muualta kuin Rivierasta. Ei ole vielä tähän päivään mennessä parempaa tullut vastaan yhtään missään.
- raumanparhainpizzeria
Minun kokemuksieni mukaan etin ne vanhat työntekijät oli erittäin sarkastisia! SIIS yrittivät isketä ala-ikäisiä nuoria. Päätin silloin käymättä heidän ahneliaisuuden takia. Nykyään etissä on kyllä paremmat työntekijät ja ruokaa saa parempana versiona. En mainosta mitään, mutta kannattaa käydä kokeilemassa varsinkin uutuus kanarullan, meinaa sen kastikkeen ja sisällön kera on mun ykkös-suosikki :) Kiva antaa Raumlaisille pieni vinkki, ei raumallakaan ole niin paljon vaihtoehtoa mutta vaikka muuttaisin Hesaan, silti ykkös-sijaltani löytyy aina ETIKEBAB!!!!! ♥
- Saç bilezik
Taitaa ne turvallisimmat pitsat kuitenkin löytyä kauppojen pakastealtaista.Jokainen tietenkin ottaa pitsansa sieltä mistä sen haluaa.
- Tupla molognööse
Garwagazi pizzeria on paras. Mausta huomaa että on ennenkin leivottu.
Karvan verran parempi kuin muut bitcheriat. - Huvittavaa mainontaa
Aika lysti ketju lukea sikäli, että kaikissa nam nam pizzeriaa kehuvissa viesteissä on samantyyppiset kirjoitusvirheet. Hauska katsoa, miten sama kirjoittaja pitää itsekseen keskustelua eri nimimerkeillä :D Näyttää pizzanpyörityksen lomassa olevan sentään aikaa mainontaankin...
- Jubuatestaamaan
Mutkatukkien pizzat pakkaa olemaan aikas mauttomia. Tämä pätee sekä Antalayaan, Denikseen, Damlaan ja Etiin. Tuskinpa nam nam poikkeaa tästä mitenkään.
- edelleensama
Niin ja Selin menee vielä samaan sarjaan. En suosittelisi pizzaa noista yhdestäkään.
- hämmästynyt
Eikö jamppaksella myyty ennen olutta? Mielestäni olen oluen kera pitsani siellä aikaisemmin nauttinut. Nyt ei kuulemma oikeuksia :/
- Pizza-kebab-MAN94
NAM NAM On kyl mahtava paikka! Turkulaisena kokeneena pizzeria-kebu kiertolaisena voin todetanäin. Pizzassa oli mahtavan hyvä pohja sopivanpaksu sekä rapea, täytteinä: kebab,salami, aurajuusto, katkarapu. (kuten haluat) Ison kokoinen lätty jonka kruunasi hyvä pizzasalaatti maukaalla itsetehdyllä salaatinkastikkeella
- huonopalvelu
Kaikki pitsat on pahoja. Ekan kerran 15 vuoteen tänään kävin pizzeriassa. Tilasin kinkku pepperoni pizzan ja mulle tuotiin joku homesieni pizza, sanoin että kiitos ja näkemiin. En syönyt sitä paskaa..
- PargasIFKalltid
Missä nykyään parhaat lätyt? Olen juuri Paraisilta lähdössä kohti kanaalia.
- Marjalalla
Eikö tää nyt jo voisi loppua?Älkää nyt ainakaan niitä pitsapoikia silmiin katsoko kun tuntuvat saavan siitäkin syyn rohkaistua.
- uotilan-asukki
Pizzaa en ole tilannut nam namista mutta rullakebabin hain ja se oli todella iso. En jaksanut syödä heti loppuun vaan jäi puolet seuraavaksi päiväksi.
- raumalaisetköyhiä
Kärsivätkö raumalaiset ruuan vähyydestä ja nälästä kun tällaista nami nami pizzakebab asiaa jaksavat vääntää.Porissa on asiat onneksi senvert hyvin että nälkävuodet menneet jo ohi ja pizzerioiden uutuudenviehätys jäänyt 70-luvulle.
- lihavalaitilast
Nälkää kärsivät,surkeaa porukkaa Raumalaiset.
- raumo2
Rauman pizzerioista Nam Nam on kyllä paras. Isot pizzat, sopivasti täytettä ja hyvä pohja. Lähellekkään parhaista pizzoista ei ole kyse, rauman tarjonta on vain hyvin heikkoa, täällä nyt muutamia vuosia asuneena on se tullut huomattua.
Monissa paikoissa saa paremman pizzan halvemmalla kuin täällä.
Jamppas oli paras kun oli olemassa, Jubun pizzat ovat mielestäni hieman yliarvostettuja. Vetisiä ja mauttomia. Tietysti peruspersun suussa maistuu aina suomalaisen tekemä paremmalta, vaikka olisi kotipizzan lätty. - JoonasPoonas2
Jubussa olen tykännyt käydä.
Monessa tavallisessa pizzeriassa raaka-aineissa säästetään sen verran, että saadaan hinta huokuttelevaksi. Tällöin kyllä myös maku kärsii. Siitä tulee hieman pliisua ja ennenkaikkea suolaisempaa. Tämä tuli huomattua, kun poikkesin Dubrovnikissa kehutussa pizzeriassa syömässä ja tilasin merenelävillä pizzan. Maut olivat todellakin äyriäisistä ja kalasta eivätkä suolaliemestä. Ei silti, ei ole reilua verrata selvästi halvemman maan ruokaa Suomeen ja varmasti täältäkin löytyy oikeissa ravintoloissa huippupizzoja! - JP0
Jamppa on nykyisin bambassa
- kebabiakoirasta
http://mvlehti.net/2015/12/14/video-muhamettilaiset-polttavat-koiranpennun/
Anna näille rahaa,se menee isisille......vittu nää pitäs kaikkia karkoittaa...... - Osteriadafilippokantis
Osteria da Filippo on paras pizzeria raumalla! Filippo on luksuspizzeria näihin kebabkarvakäsipizzoihin verrattuna koska siellä kokit osaavat tehdä kunnon pizzaa eli ITALIALAISTA!!
Kannattaa käydä, maailman parasta! - Pitsaamista
Turvallsisin pitsa löytyy mistä tahansa pakastealtaasta.
- Pitsaamista
Turvallisisin pitsa löytyy mistä tahansa pakastealtaasta.
Minä lopetin pizzoilla käymiset sen jälkeen kun invaasio oli huipussaan.Kebabin pitäjän kielenkäyttöön ilmestyi allahu akbar joka mielestäni ei kuulu ruokapaikan pitäjien asiakas sanastoon.Myös kyseisen paikan työntekijöiden käytöksessä tapahtui muutos jota en tässä halua tarkemmin mainita,neljän hengen perheemme on jättänyt kebabin ja pitsan syömisen näitä väsäävissä paikoissa ja totutellut pakastealtaan makumaailmaan joka onkin laaja.Kebabliha ja ranskalaiset uuniin ja makua löytyy sieltäkin.
Mitä tulee jonkun kaupunkikuuluisuuden ruokailupaikkoihin niin voihan niitäkin boikotoida kuten kauppojakin joissa käyvät. - Anonyymi
Prisman pizzabuffan ns. ruoat on aivan järkyttäviä. Pizzan irvikuvia ei ole raskittu edes paistaa, saatikka että olisi laitettu laimean tomaattikastikkeen päälle juustoa. Onkohan tuo äärimmäisyyksiin asti viety säästäminen ihan loppuun asti harkittua? Lasagne ei maistunut yhtään miltään. Salaattipöytä sentään oli keskinkertainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673