Ei Rubluutti röpötä eikä lehmät lennä

Signaalijärjestelmän toimivuudesta yritetään edelleen vängätä. Kieroimmat ketkut piilottelevat Vantaan käräjäoikeuden selän takana ja huutelevat, että näin se käräjäoikeus sanoi. Pannaan nyt asiat kerralla selväksi: Ei toimi.

Vantaan käjäoikeus 11/4341, sivu 455
”Sanotun vuoksi käräjäoikeus lähtee siitä oletuksesta, että klubin käytössä ollut signaalijärjestelmä todellakin antoi erittäin hyviä kaupantekoehdotuksia.”

Tarkasti sanottuna käräjäoikeus sanoi, että koska syyttäjä ei kyennyt näyttämään muuta, käräjäoikeus olettaa vastaajan argumentin olevan voimassa. Käräjäoikeus ei itse ota kantaa toimivuuteen.

Käräjäoikeus teki myös seuraavan varauksen:
”Kuitenkin sellainen varaus täytyy jättää, että käräjäoikeudessa kuullut
valuuttakauppaan hyvin perehtyneet Matikkala ja Turkka Partanen
ovat olleet sitä mieltä, että signaalijärjestelmän toimivuus voidaan varmistaa vain oikean rahan valuuttakaupassa, koska on olemassa ohjelmia, jotka toimivat hyvin vain demokaupassa.”

On turhaa huuheltamista väittää, että käräjäoikeus todisti signaalijärjestelmän toimivaksi.

Kailajärvi on itse on väittänyt, että värkki on valmis ja toimii. Varatuomari on tulkuttanut samaan. Meille on siis syytä uskoa, että Fx Trader Signals on ollut olemassa klubin kaatumisen jälkeenkin. Meillä on myös täysi syy uskoa, että kyseessä on sama peli kuin klubin aikoihin. Näin sekä Hanski että varatuomari antavat meidän ymmärtää.

Nyt on siis avoinna vain signaalijärjestelmän toimivuus.

Valuuttakaupparobotin toimivuuden kriteerinä on, että se sekä pystyy tekemään kauppaa että kaupankäynnin tulos pysyy edes tolkullisella ajanjaksolla voitollisena. Kuka tahansa teininörtti pystyy tekemään toimivan robotin, joka sitten muutamassa päivässä hävittää sijoittajan rahat. Voitollisuus on mielekkään toimivuuden keskeinen kriteeri.

Voitollisuutta voidaan testata vain oikealla rahalla ja oikealla kaupankäynnillä, Monopolipelin voittoja ei lasketa reaalivarallisuudeksi.

Katsotaan siis voitollisuutta.

Oikeus on todennut Kailajärven varattomaksi. Laitteen kehittäjä ei itse pystynyt robotin avulla parantamaan varallisuuttaan. Epäsuorasti tämä todistaa, että laite ei toimi.

WishWush julistautui robotin perijäksi. Myös tämä vedätys on nurin. Robo ei taaskaan toiminut.

Maljakauppa markkinoi robotteja. Treidaustulokset näyttävät kiistatta, että robo tekee huonompaa tulosta kuin kolikonheittäjä. Ei siis toimi vieläkään.

Kun ei se vaan toimi, niin ei se toimi. Ei ne lehmät edelleenkään lennä. ;)))

16

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No hops!

      Ihan vanhaa juttua. Tätä oli palstalla jo vuosia sitten. Yrität vaan jo aamusta herätellä Columboa vänkäämään kanssasi, koska olet jäänyt siihen koukkuun. Kirjoita joitain uutta, mutta tee se eri palstalle.

      • "Ihan vanhaa juttua."

        Olen täysin samaa mieltä. Siksi ihmettelinkin, että et kertonut tätä sille huuhelolle, joka ylisti rubluutin toimivuutta omassa avauksessaan ihan tässä muutaman päivä sitten. ;)))


      • No hops!
        valuuttakauppias kirjoitti:

        "Ihan vanhaa juttua."

        Olen täysin samaa mieltä. Siksi ihmettelinkin, että et kertonut tätä sille huuhelolle, joka ylisti rubluutin toimivuutta omassa avauksessaan ihan tässä muutaman päivä sitten. ;)))

        "Siksi ihmettelinkin"

        Ei kaikkea kannata aina olla ihmettelemässä.

        "joka ylisti rubluutin toimivuutta omassa avauksessaan"

        Se oli niin selvä trollausavaus, etten viitsinyt siihen puuttua.


      • No hops! kirjoitti:

        "Siksi ihmettelinkin"

        Ei kaikkea kannata aina olla ihmettelemässä.

        "joka ylisti rubluutin toimivuutta omassa avauksessaan"

        Se oli niin selvä trollausavaus, etten viitsinyt siihen puuttua.

        "...etten viitsinyt siihen puuttua."

        Ole sitten ystävällinen ja jätä puuttumatta minunkaan avauksiin, kun kerran asiallista sanottavaa ei ole. ;)))


      • No hops!
        valuuttakauppias kirjoitti:

        "...etten viitsinyt siihen puuttua."

        Ole sitten ystävällinen ja jätä puuttumatta minunkaan avauksiin, kun kerran asiallista sanottavaa ei ole. ;)))

        " jätä puuttumatta minunkaan avauksiin,"

        Jos luet omat avauksesi selviin trolliavauksiin, niin ohjaa toki lukijat niihin vastaamasta. Kerrankin näet avauksesi samassa valossa kuten me muutkin.

        "kerran asiallista sanottavaa ei ole"

        Vastoin väitettäsi, sanottavani avaukseesi oli kuitenkin täysin asiallista. Ihan vanhaa juttua tosiaankin veivasit ties monettako kertaa ja itsekin olit siitä täysin samaa mieltä.


      • No hops! kirjoitti:

        " jätä puuttumatta minunkaan avauksiin,"

        Jos luet omat avauksesi selviin trolliavauksiin, niin ohjaa toki lukijat niihin vastaamasta. Kerrankin näet avauksesi samassa valossa kuten me muutkin.

        "kerran asiallista sanottavaa ei ole"

        Vastoin väitettäsi, sanottavani avaukseesi oli kuitenkin täysin asiallista. Ihan vanhaa juttua tosiaankin veivasit ties monettako kertaa ja itsekin olit siitä täysin samaa mieltä.

        Minä taas olen sitä mieltä, että kommenttisi asiasisältö oli täysin pyöreä nolla, null ja zero.

        Kunhan nyt ilkeyttäsi huutelet, vaikka mökki on siivoamatta ja joulunaluskiireet painaa muutenkin niskaan. Voi vallan mainosti mölytä pihalla mattoja puistellessasi.

        Jos sinulla on lisäkommentteja vielä, niinole hyvä ja esitä ne jollakin toisella palstalla.;)))


      • No hops!
        valuuttakauppias kirjoitti:

        Minä taas olen sitä mieltä, että kommenttisi asiasisältö oli täysin pyöreä nolla, null ja zero.

        Kunhan nyt ilkeyttäsi huutelet, vaikka mökki on siivoamatta ja joulunaluskiireet painaa muutenkin niskaan. Voi vallan mainosti mölytä pihalla mattoja puistellessasi.

        Jos sinulla on lisäkommentteja vielä, niinole hyvä ja esitä ne jollakin toisella palstalla.;)))

        "Jos sinulla on lisäkommentteja vielä, niinole hyvä ja esitä ne jollakin toisella palstalla."

        Toimittu pyynnön mukaisesti.


      • No hops! kirjoitti:

        "Jos sinulla on lisäkommentteja vielä, niinole hyvä ja esitä ne jollakin toisella palstalla."

        Toimittu pyynnön mukaisesti.

        Kiitos tästä.;))

        Minusta on esitetty itkunsekaisia valituksia kotileipojat palstalla, matkailu/rovaniemi osiossa ja mielenterveysosassa. Odotan jännityksellä, olisitkos nyt löytänyt uuden paikan. Itse pitäisin eniten äidit/äitiys-teemasta. ;)))


    • cee rölli

      Asiallista tekstiä.

      Avoimeksi jää kysymys miksi vieläkin pitää todistella signaalijärjestelmän toimineen. Rahat meni ja petostuomio tuli, signaalijärjestelmän toimivuus ei sitä muuksi muuta. Yritetäänkö toimivuudella perustella lisenssikauppa ja siitä saadut tuotot laillisiksi? Tuntuu oudolta, koska sekä signaalijärjestelmä että lisenssit olivat pakollisia kylkiäisiä jos halusi upottaa rahojaan Wincapitaan.

    • Rauhallista Joulua

      No terve.

      Olen tässä jo muutaman vuoden seuraillut huvin vuoksi tämän palstan seikkailuja, sekoiluja, luuloja ja puhdasta Bazaa. Aivan sama kuka uskoo mitä, ketä,missä ja milloin, mutta näin Joulun alla, päätän sanoa sanasen jos toisen. Toisesta niin varma ole.

      Tuo signaalimittari, josta kauppaa näki, painetta ja pipsiä. Alkuaikoina ja huomattavasti ennen loppua, se kylläkin toimi. Seurasin sitä usean kuukauden ajan, merkaten ylös aina tietokoneen äärellä ollessani, jokaisen kaupan jonka suinkin näin. Seurasin sitä oman mielenkiintoni vuoksi. Joten omasta puolestani voi sanoa että kyllä, tulos oli tuottoisaa. Joka sai minut ihmettelemään miksi ei herra.H.K itse tuota käyttänyt kuten kaikki asiasta luulivat. Ennen loppua, kaupankäynti meni sekaisin, totaalisesti. Ennen kauppoja tuli alle 20kpl/kk, ei edes joka päivä. Lopussa niitä tuli jopa kymmeniä päivässä. Mitä sillä haettiin, en tiedä, eikä edes kiinnosta.

      Minua kysyttiin oikeuteen todistamaan tämä asia, signaalin toimivuus, sen seuranta. En mennyt, ei ole minun polkuni, eikä tule olemaan.

      Mutta näin Joulun alla, voisitte lopettaa taiston täällä suhteelliseen tasapeliin.
      Puolestapuhujat voittivat osan, kyllä, ennen vauhdin hakemista, se signaalimittari mikä lie, kyllä se toimi.
      Vastaanpuhujat, olitte oikeassa tekin, sitä ei saatu toimimaan eikä saada, kukaan ei tehnyt kauppaa siten miten asia oli markkinoitu.

      Vastuuhenkilö istuu Joulunsa sillä missä jo hetken aikaa aikaansa on viettänyt, ja tullee viettämään.
      Hiljainen hetki niin, joille tänä vuonna Joulua ei tule, niin kuin ei tullut parina aikasempanakaan. Heille, stressi ja menetys, syyllistäminen oli liikaa.
      Joulu Rauhaa teille kaikille, käytitte aikanne aivan miten itse halusitte.

      Minun puolestani, näkemiin

      • sampo jauhaa

        Meinaan kuolla nauruun... rahantekokone jota kukaan ei käytä, ei edes sen keksijä vaan mielummin huijaa jäseniä kuin tekee ihmekeksinnöllään rahaa. Jos tuo sampo olisi totta niin Hannu olisi suurempi konna kuin kukaan kuvittelee ja lisäksi kusspäinen mulkkivisti...


      • Terve vaan,

        Mielenkiintoinen tarina katsottuna torven toisesta päästä.

        ”Seurasin sitä usean kuukauden ajan, merkaten ylös aina tietokoneen äärellä ollessani, jokaisen kaupan jonka suinkin näin.”
        Epäilemättä osto- ja myyntikurssin ero ruudulla oli niin päin, että kauppa oli sinun silmillä katsoen voitollinen. Puuttuva palikka tässä sinun seurannassasi oli, olivatko Hanskin näyttämät valuuttakurssit kaupan avaamisen ja sulkemisen hetkellä reaaliaikaisia.

        Nyt minulle on ihan turha lähetellä sitä Vantaan käräjäoikeuden arviota max. 5 sekunnin viiveestä. Hanski on suuri illuminaattori ja nuo kaupat ovat voineet tulla ihan mistä automaattorubluutista vaan. Maailmalla on sadoittain näitä demolla toimivia värkkejä.

        Oleellista ja totta on, että Hanski ei saanut kristuksen killinkiä voittoa valuuttakauppakokeiluistaan. Epäilemmät Hanski kyllä pää savuten asiaa yritti, mutta kun Rubluutti ei toimi, se ei vaan toimi.

        ”Minua kysyttiin oikeuteen todistamaan tämä asia...”
        Ilmeisesti puolustusrintama ja varatuomari ovat kyselleet. Syyttäjä ei kysy, syyttäjä haastaa ja todistajan on pakko saapua oikeuteen.

        ”Mutta näin Joulun alla, voisitte lopettaa taiston täällä suhteelliseen tasapeliin.”
        Signaalimittari, ainakin jos ajattelemme sitä Hanskin itsensä kuvaamalla tavalla toteutettuna, on teoreettinen mahdottomuus. Menneisyyden valuuttakurssi ei sisällä mitään tietoa tulevasta valuuttakurssista. Niinpä sen antama ennuste on järjetön. Tilastollisesti paras ja pätevin ennuste huomisen kurssista - olipa se sitten valuuttaa tai osakkeita - on se, että kurssi jatkaa liikettä samaan suuntaan kuin tänäänkin.

        Kävin pitkiä väittelyitä tällä palstalla muutama vuosi sitten ja aivan turhaan. Vastineeksi sain vain forex-huijareiden palstoilta leikattuja leikkeitä. Tietotaso vänkyttäjillä ei riittänyt keskustelun käymiseen. Toki tietotaso riitti siihen, että rahoituksen professoria nimiteltiin amatööriksi. ;))

        Mutta toki rauhallista joulua sinulle.


    • Rauhallista Joulua

      "Epäilemättä osto- ja myyntikurssin ero ruudulla oli niin päin, että kauppa oli sinun silmillä katsoen voitollinen. Puuttuva palikka tässä sinun seurannassasi oli, olivatko Hanskin näyttämät valuuttakurssit kaupan avaamisen ja sulkemisen hetkellä reaaliaikaisia."

      Tuota, terve vaan mr.Valuuttakauppias.
      Ei ollut puuttuvaa palikkaa, samalla näytöllä oli vierekkäin WC-mittari ja oman tilin live-kurssi (FXCM). Vantaan papereita? Ei minulla sellaisia ole, miksi olisi? Nyt en oikein ymmärrä tuota tapaasi, haiskahtaa hyökkäykseltä. Oli niin tai näin, ei sekään minua kiinnosta. Sanoin vain sen, mitä ja miten olen edellämainitun asiani todennut. Kuten sanoin aikaisemminkin, ei minua kiinnosta kuka tätä lukee, ken uskoo ken ei. Ei nyt vain kiinnosta.

      Se, mitä tulee asian todistamiseen, ensimmäinen arvaus oikein, toinen väärin, lisätään tuohon että wc-jäsen/-jäsenet.

      Meinasin ensin kirjoittaa että uskon, mutta muutan sen tähän: Tiedän, että tietotaitoni riittää keskustelemaan tästä alasta, paljon enemmän kuin uskot ja todella syvällisesti. En omaa asiaani kirjoittanut siksi, että tulen tänne kattiloita kolistelemaan, sanoin vain asiani. Minulla ei ole mitään tarvetta tulla tänne "pätemään", huutelemaan tai väittelemään.

      Mitä tulee tuohon signaalimittariin ja sen tapaan toimia, Hanskin tavalla toimien olen samaa mieltä kanssasi, Tilastollisesti huomisen kurssista... en tuohon lähde tämän enempää mukaan, muuta kuin sanalla volume. Mutta ei siten kuin sinä sen ymmärrät. Volume sinulle on Broker tai jopa Prime Broker, minulle se on allokaatiomassa, monikko, ei yksikkö kun asiaa katsotaan datafeed syötteen kannalta.

      Kuten sanoin, en lähde tuohon enempää.
      Hyvää Joulua sinulle "Valuuttakauppias", kiitos ja kumarrus

      PS. "Toki tietotaso riitti siihen, että rahoituksen professoria nimiteltiin amatööriksi." noh, sehän on hyvä se. Minun ei tarvitse todistella osaamistani tai tietotaitoani, ei täällä, eikä maailmalla.

      Mutta Joulua mr.Valuuttakauppias, Joulua.

    • Rauhallista Joulua

      Pieni lisäys mr.Valuuttakauppias, aivan näin sanotaanko, tiedoksesi,
      En ole koskaan ollut Jäsen capitassa, tai sen edeltävissä toiminnoissa tai tule olemaan Jäsen mahdollisesti tulevissa toiminnoissa.

      Halusin vain sanoa sanasen siitä mittarista, jonka olen nyt tehnyt.
      Minun puolestani voitte jatkaa täällä väittelyä, minua se ei kosketa tai edes kiinnosta tämän enempää.

      Kiitos ja Kumarrus mr.Valuuttakauppias. voinette jatkaa tästä, tosin ilman minua.
      Hyvää Joulua sinulle, kaikella kunnioituksella.

    • "En ole koskaan ollut Jäsen capitassa..."

      Rauhoittava tieto, säästyit monilta murheilta.

      Älkäämme kolistelko kattiloita, emännät eivät pidä siitä, että paras pata on lommoilla.
      Kiitoksia toivotuksista. Eläkäämme ihmisiksi myös pyhien aikana.

      Valuuttakauppias, veljesi Herrassa

    • jonideppiili

      paras pata lommoille joulun kunniaksi

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      151
      8941
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1463
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      79
      1387
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      79
      1269
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      147
      1147
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      1114
    7. 50
      877
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      104
      857
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      47
      833
    10. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      828
    Aihe