osastolla laihdutus

asdfghjlöä

No siis oon osastolla tällä hetkellä ja haluun laihtuu mutku tääl se on melkee mahotont ku tääl pakotetaa syömää 5x päiväs.. olisko teil mitää vinkkei et mite voisin salaa laihuttaa? Ja nää hoitajat tosiaa kiskoo ylös sängystä jos ei mee syömää.

13

3071

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • friend2

      Tosi tyhmää - siis se sängystä ylös kiskominen ja syömään pakottaminen. Sillä ei saavuteta mitään. Jos olet täysi-ikäinen, voit yksinkertaisesti jättää osaston.

      • parantunut

        Tosi tyhmää ihan jo laihduttamisen miettiminen. Osastolla ollaan syystä ja siellä pakotetaan syömään syystä. Nyt vaan ruokaa poskeen! Ja ei,en vittuile huvikseni, tiiän osaston kauheudet liiankin hyvin :D


      • painoo150kg

        Et kai sä vaan yritä tappaa itseäs?


    • minä

      Siis olet vaan syömättä. Miten vaikeeta se muka on? Mulla ainakin onnistui osastolla helposti max 100 kalorilla per päivä. Siinä ne vaan pakottaa ja uhkailee, mutta senkun jatkat syömäättömyyttä. Mulla se tosin johti nenä-mahaletkuun. :DD

    • sama lopputulos

      1.Syö osastolla niin pääset pois ja kotona voit taas jatkaa laihduttamista.

      2.Laihduta ostastolla tai lopeta syöminen kokonaan niin jossain vaiheessa sut lihotetaan/laitetaan nenämahaletku etkä voi enää jatkaa laihduttamista.

      Suosittelen ensimmäistä vaihtoehtoa, se on nopein tie pois osastolta ja jatkaa laihduttamista jos sitä haluat. :)

    • iir4

      Outo vinkki tää, mut syö. Syö se 5 kertaa päivässä. Aluks saattaa kerätä nesteit kehoon, mut se johtuu vaan säästäristä. Viikossa -parissa se turvotus alkaa laskee ku keho alkaa korjaatumaan.
      Kun syöt säännöllisesti, sun aineenvaihdunta lähtee liikkeelle, ja et sata varmana liho, koska ne tuski syöttää sulle yli 2000kalorii päivässä .
      Samalla pääsisit nopeemmin pois ossalta, ja ku aineenvaihdunta olis taas täpöl käynnissä, ni helposti lähtee "takas tulleet kilot" (eli just korjaantuneet sisäelimet, mut mist mä voin tietää miten pienen syöpynyt oot?) ja voisit ilosesti jatkaa sairasta touhuas, ja kohta päästä uudestaan osastolle:) se kierre ei lopu

      • kdsuidf

        Ihminen tarvitsee ruokaa voidakseen hyvin.Jaksaakseen opiskelua,töitä,jaksaakseen sosiaalisia suhteita.Sinulle tarjotaan ruokaa että saavuttaisit paremman elämän.Ota apu vastaan ja mene pääset kohti terveempää elämää.


      • hmmpmh

        joo 2000 kaloria on aika vähän.
        mä syön 2500 enkä liho vaan paino pysyy samas. bmi 15.6. outoohan se on ku huomaa että saakin syödä ihan sairaasti lihomatta, kun ennen söi vaan jonku 500kcal päiväs. mut jee, i love food


      • Viljami123
        hmmpmh kirjoitti:

        joo 2000 kaloria on aika vähän.
        mä syön 2500 enkä liho vaan paino pysyy samas. bmi 15.6. outoohan se on ku huomaa että saakin syödä ihan sairaasti lihomatta, kun ennen söi vaan jonku 500kcal päiväs. mut jee, i love food

        Se on tosi vähän mulla on noin 3000. Eikä muutes kannata laihduttaa osastolta pääsyn jälkeen. Joutuu aika äkkiä takas on kokemusta!


    • Jos olet siellä sen takia että et syö kunnolla/olet alipainoinen ni kannattaa unohtaa toi vaikeuksien kautta kierteleminen ja syödä. Voit syödä aina kun ruokaa on, mutta jos haluat ni ota vaan vähän, ja terveellisiä mikäli saat itse valita. Kunhan syöt niin että he on tyytyväisiä sun terveydentilaan niin pääset pois ja voit laihduttaa sitten mikäli haluut. Mut mieti että tarviiko sun muka oikeasti pudottaa painoa..

    • stillfat

      jos oot osastol ni luulen et ku pääset pois siel ni sun painoo tarkkaillaan silti, eli alat käydä tietyin väliajoil viel siel osastol et sun painoo tarkkaillaa, tai si terkkaril.... mut i feel u itekki oon 2 kertaa jo ollu osastol ja ihan helvettii on elämä

    • Anonyymi

      Millasta siellä on onks siel kivaa??

      • Anonyymi

        Mä en oo ihan varma mut mun moni kaveri 8n ollu siellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe