Apua ja vinkkejä kaivataan

goldye

Olen nuori nainen, sairastanut vajista lapsesta saakka. Puolisen vuotta sitten vajiksen oireet alkoivat tulla takaisin, tällä hetkellä olen kuolemanväsynyt, palelen ja painoa/turvotusta on tullut melkolailla. Minä energinen, liikunnallinen, hoikka ihminen olen kohta punkero zombie. En rehellisesti sanottuna muista parista viime viikosta paljoakaan, jotenkin olen selvinnyt töistäni.

Ongelma on siinä, että veriarvoni ovat kuulemma aivan hyvät. Mutta..aiemminkin lääkitys on ollut sellainen että veriarvot ovat ollet jopa hieman yli viiterajojen, jotta voin hyvin. Kun minua hoitanut lääkäri jäi pois terveyskeskuksesta ja uusi tuli tilalle, hyvä tilanteeni muutettiin huonommaksi lääkitystä pienentämällä. Minua ei kuunneltu, veriarvoja hoidettiin ja tähän oli tyytyminen.

Tiedän, että nykyinen lääkäri ei suostu nostamaan Thyroxin annosta ja en edes tiedä auttaako se loputtomiin. Olen vaan jo niin väsynyt, etten edes jaksaisi tapella tästä asiasta taas. Miten ihmeessä tästä eteenpäin?

8

248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaihda endoon
      • Huolestunut

Viimeaikaisia keskusteluja tälläkin palstalla seuranneena kysyisin, lienevätkö nuo viittamaasi lääkärisuositukset ihan ajantasalla?

• Vajaa rouva

Niin, paremmat lääkärisuositukset löytyvä kilpirauhanen.com ja kilpirauhas.info

Suurin osa lääkäreistä ei osaa hoitaa kilpirauhassairauksia, eivät edes monet endot. Ei kannata tehdä hutikäyntejä vaan hankkia suosituksia usealtakin taholta.

• kato videot
    • Ehdotus

Kuulostaa raudanpuutteelta. Mittauta ferritiini.

• katsokaapäivämääriä

Aloitus v. 2013. Eiköhän ole jo löytänyt avun.

• vaikeaa_on_Suomessa
        katsokaapäivämääriä kirjoitti:

Aloitus v. 2013. Eiköhän ole jo löytänyt avun.

Ei välttämättä ole löytänyt apua. Varsinkaan jos ei ole osunut kokeneempien keskusteluihin ja saanut vihjeitä osaavista (usein kalliista) yksityislääkäreistä.
        Tai hakenut reseptit ja lääkkeet muualta Euroopasta

• salassapidettäviä

> ... jos ei ole osunut kokeneempien keskusteluihin

Tästä on läheisen kokemus. Kolme vuotta oli terveyskeskuksen ja keskussairaalan riepoteltavana ja koko ajan kilppariaiheisissa Facebook-ryhmissä. Pääsi niin "sisäpiiriin" että uskallettiin kertoa salassapidettäviä hyvien lääkäreiden nimiä heti kun järjestyi rahoitus yksityislääkärille

Facebook-ryhmien paras tietämys on sittemmin Kilpirauhaspotilaat ry:n suljetussa ryhmässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6188
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      66
      4028
    3. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      16
      3057
    4. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      32
      2876
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      190
      2875
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      40
      2472
    7. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2449
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      19
      2360
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      150
      1459
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      317
      1451
    Aihe