Pattayalle lähdössä

Ladailijamiekkonen

Koska autoilukustannukseni ovat niin kovin edulliset, jää rahaa kaikenlaiseen muuhun toimintaan. Taisto-Josif ei enää asu kotona, ja emäntä pakkasi laukkunsa jo vuosituhannen vaihteessa.

Nyt on tullut aika viettää kavereiden kanssa laatuaikaa. Ladan keula osoittaa kohta kohti Seutulaa, ja me pojat hypätään Thaimaan koneeseen. Suuntana on Pattaya. Seuraavat pari viikkoa nautin auringosta, ja otan kylmiä drinkkejä, jossa on sellainen hassu sateenvarjo. Tervemenoa Ile-baariin, tervemenoa Jompparin rantaan! Autoveloissa kieriskeleville räppänisteille toivottelen hyviä hiihtokelejä. Toivottavasti lanttulaatikko maistuu!

Kotiin palaan sopivasti ruskettuneena tyytyväinen hymy naamalla. Lada tärähtää ensimmäisellä yrittämällä tasaiseen käyntiin, ja on lämmin. Kyllä sitä on työmaalla porukalla ihmettelemistä, että miten reissaan taas Thaikkulaan. No kuten sanoin, kun autoilee järkihinnoilla, jää rahaa vähän muuhunkin!

45

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ladafever

      Ei muuta kuin oikein hyvää lomaa ! Itsekin olin koko lokakuun Karibialla. Me Ladistit osaamme käyttää rahamme oikeisiin asioihin.

      • Rovasti

        Voi että, ei ole vara lähteä haluun kyl lähtiä mut ku ei ole vara. Rahat oli kerätty lomaa varten, mutta kun lasahti hilavitkutin lännentekeleestä niin sinne menivät lomahaaveet ja rahat.


    • EntinenLadakuski

      Lada on surkea auto. Opel on paras!

    • Haaveet haaveet

      Kun viimeiset sossurahat ovat jälleen uponneet loputtomaan Ladan korjaamiseen, ovat Kantolla sentään jäljellä haaveet ja valehtelu. Ilman niitä ei ladistikommunisti jaksaisi elää.

    • Kanto.

      Länsi autoilijoilla on haaveita, meillä on suunitelmia joita sitten toteutamme.
      Minä en kerro valheita, minä puhun ja kirjoitan aina totta. Opin niin jo lapsena sellaisille tavoille.

    • Tuppaaaaa

      Kauhee läjä tollane Lada. Paska auto LOL

    • Ladafever

      "Lada on surkea auto. Opel on paras! ". Hahahahahah ....kaikki puolta vuotta vanhemmat länsikatiskat lopulta muuttuvat opeleiksi ... onneksi ei sentään Lada, joka on premium laatua .... pysyy kunnossa ja on luotettava aina ja kaikkialla.

    • Asian voisi ehkä

      tulkata näinkin päin. Olen koko ikäni ajanut Ladalla ja jotenkin itsestäni riippumattomista syistä olen vieläkin poikamies. Ei tytöt tunge Ladan takapenkille ikkunoista eikä avoimista ovista... tana.

      Halpaa on ollut kyyti, kun ei ole ollut ukkomiehen velvotteita, mutta toisaaltaan pimppa on ainoastaan mielikuvissa ja luontani kaikkoavissa haaveissa.

      Sitten erään kerran keksin halvat matkat taikkulaan. Laitoin Ladan romukauppiaalle ja sielussani kiitin tämän paskaläjän mahtavaa painoa jota olen kehuskellut ennnenkin tällä palstalla. Ei ollut turvallisuudesta kyse, mutta sain näillä romuraudan taksoilla maksettua matkan taikkulaan jossa taivas vihdoinkin aukeni.

      Sain elämäni ensimmäiset kyydit takakammarin poikana vinosilmäiseltä naaraalta jolla oli ihmeen karkea leuka. Lada taivaskin oli aivan halju kangastus elämäni ensimmäisen todellisen orgasmin jälkeen.

      Herättyäni aamukrapulassa paikallisen halpis hotellin lakanoilta ei enää haitannut mitään, että edellisen illan unelmieni daami oli lady boy....

    • Kirovets K-701

      Käännän länsiräppänän keulan kohti Levin-huvilaa, jonka ostin punapääoman (STS) konkurssipesästä 1993. Saisin siitä euroina tuplaten sen, mitä silloin markkoina maksoin. Sääliksi käy Ladailijoita, jotka ei saa pesää Suomessa edes rahalla vaan pitää matkustaa Pattijoelle economy-luokassa (olen käynyt ko. maassa liikematkoilla business-luokassa, mutta lomillani en sinne matkusta). Miksi muuten täällä ei näy Ladoja? Ai niin, eihän ne lähde kunnon pakkasilla käyntiin. Omani on lähtenyt -38 C vaikka olin unohtanut ajastaa Webaston. Olin silloin -38 C mutkamäessä (kylmään voi pukeutua; lämpimään ei). Nautin kylmästä ja odotan kauhulla taas parin viikon päästä Singaporeen ja Kuala Lumpuriin suuntautuvaa liikematkaa.

      • Kanto.

        Niin sinähän joudut pukemaan jo kotua lähtiessäsi lämpimästi että tarkenet ajaa Leville, siltäkin varalta että jos pitää sielä tienposkessa odotella apua kun autosi sattuu sammumaan.


    • mielikuvitusmatkaaja

      Muös minä harrastan mielikuvitusmatkailua. Olen myös pitkäaikaistyötön ja ajan Ladalla. Olen minä matkaillut oikeastikin. Pari kertaa olen Porvoosta hakenut varaosia Ladaani.

    • Ladailijamiekkonen

      Noniin toverit! Terveisia taalta Pattikselta! Jo on ollut hauskaa! Ilma on kuin morsian, eika muutenkaan ole ollut hassumpaa. ;) jaahans... Jos sita ottaisi Singhan tai pari, tilaisi English breakfastin suoraan tuohon altaalle ja lahtisi kollottelemaan aurinkoon. Rappanisteille syosittelen katsomaan Youtubesta Petri Nygardin Selva Paiva -videon. Siita selviaa olennaisesti rappanistin ja ladistin elaman erot! ;)

      • mielikuvitusmatkaaja

        Kiitos vaan! Mielikuvitusmatkailussasi olet näemmä käyttänyt vähän sieniäkin apuna kun on sen verran k,ä--si//ttä33mä890tön..'ä tekstiä tullut.


      • No nyt tuli

        aika paksua saissea. Eikös toverin pitäisi olla jossain uudelleen kasvatus leirilä miettimässä mistä sitä malmia löytyy uljaitten Lada autojen tuotantoon. Parhaimmat komukat niitä vapaaehtoisesti louhivat vaikka Siperian aroilla :):)

        Olet pahin Lada aatteen petturi maailmassa hyi sinua :D :D

        Saitko sitä tuhorea pojan jälkeen?


    • Rovasti

      Voi tätä Suomen talvea, aina nämä länsiräppänät vastustavat silloin. Ei päästä Pattaualle eikä Phukettiin, niin mullahan meni taasen kulkuneuvo remonttiin lomarahat menivät siihen. Aamen aamen lomahaaveille.

      • Ajattelemisen

        aihetta voisi olla tässäkin näkökannassa. Itse aikoinaan aloitin autoilun nappis Ladalla ja peltitöitä sai tehdä aivan urakalla. Tekniikka puolellakin oli joitakin murheita, mutta ei niin paljon kuin pelleissä.

        Nyt olen viimeiset 20v. ajellut ns. länsiräppänöillä ja nyt yhteen piti tehdä pieni helman paikkaus operaatio. Hommahan meni kuin vanhalta tekijältä sillä aikoinaan tuli Ladalla harjoiteltua tuota ahkeraan ja vielä vaativampana hommana.

        Tästä iso kiitos Terijoen mersulle, kun annoit noin hyvän koulutuksen asiaan. spasibo


      • Kanto.
        Ajattelemisen kirjoitti:

        aihetta voisi olla tässäkin näkökannassa. Itse aikoinaan aloitin autoilun nappis Ladalla ja peltitöitä sai tehdä aivan urakalla. Tekniikka puolellakin oli joitakin murheita, mutta ei niin paljon kuin pelleissä.

        Nyt olen viimeiset 20v. ajellut ns. länsiräppänöillä ja nyt yhteen piti tehdä pieni helman paikkaus operaatio. Hommahan meni kuin vanhalta tekijältä sillä aikoinaan tuli Ladalla harjoiteltua tuota ahkeraan ja vielä vaativampana hommana.

        Tästä iso kiitos Terijoen mersulle, kun annoit noin hyvän koulutuksen asiaan. spasibo

        Sinä olet sisimmissäsi kuitenkin Lada ihminen. Ethän muuten täälä olisi kirjoittelemassa. Mikset ole nykyisen autosi sivuilla vaihtamassa mielipiteitä heidän kanssaan autostasi. Et varmaan tunne omaksesi sitä laumaa.


      • Hienoa
        Kanto. kirjoitti:

        Sinä olet sisimmissäsi kuitenkin Lada ihminen. Ethän muuten täälä olisi kirjoittelemassa. Mikset ole nykyisen autosi sivuilla vaihtamassa mielipiteitä heidän kanssaan autostasi. Et varmaan tunne omaksesi sitä laumaa.

        notta kuolleen automerkin kannustajia on vielä olemassa. Oikeastaan aivan hiton hieno teko mobilistien kannalta. Toisaaltaan ei Kanto ole oikeastaan mitenkään niin nätti kaskessa, mutta savuahan tuokin saa ilmoille...


      • Kanto.
        Hienoa kirjoitti:

        notta kuolleen automerkin kannustajia on vielä olemassa. Oikeastaan aivan hiton hieno teko mobilistien kannalta. Toisaaltaan ei Kanto ole oikeastaan mitenkään niin nätti kaskessa, mutta savuahan tuokin saa ilmoille...

        Kuolleen automerkin? Ladaa tehdään siinä kuin muitakin autoja, se vain että valitettavasti sitä ei tuoda Suomeen. Jaaha "mitenkään niin nätti kaikessa" kyllä asiat pitää kertoa sulle ja muillekkin niin että se tulee selväksi ja uskotaan. Ei lapsiakaan kasvateta lässyttämällä ja lepertelemällä, heille vaan joskus pitää se kertoa että niin on oikein ja väärin ei tehdä. Vaikuttaa että sinut on kasvatettu lässyttämällä.


      • Ja sitten kouluun
        Kanto. kirjoitti:

        Kuolleen automerkin? Ladaa tehdään siinä kuin muitakin autoja, se vain että valitettavasti sitä ei tuoda Suomeen. Jaaha "mitenkään niin nätti kaikessa" kyllä asiat pitää kertoa sulle ja muillekkin niin että se tulee selväksi ja uskotaan. Ei lapsiakaan kasvateta lässyttämällä ja lepertelemällä, heille vaan joskus pitää se kertoa että niin on oikein ja väärin ei tehdä. Vaikuttaa että sinut on kasvatettu lässyttämällä.

        mars ja lukihäröä korjaamaan. Sanoin kaskessa en kaikessa elikkäs juttu muuttu aivan toiseksi ;)


    • Lada1200L

      Täällä lada laumassa tunnelma on taas erittäin tiivis, ajoittain jopa eroottinen miesten kesken.

      • Rovasti

        Läpi leikkaus Suomen kanasasta jokaista sorttia ja antaa olla. Mutta täälä länsiräppänä puolella sullotaan kaikki samaan tynnyriin, jotka sinne erehtyvät tai harhautetaan mainoskikkailun keinoin tulemaan.


    • Miesseuraa

      Eikö miesseuraa löydy lähempääkin? Ei tietenkään ladyboyta mutta muita.

      • Rovasti

        Kyllähän niitä tuppaa tulemaan nyt kun on länsiräppänällä yrittäny ajaa.


      • itäräppänä
        Rovasti kirjoitti:

        Kyllähän niitä tuppaa tulemaan nyt kun on länsiräppänällä yrittäny ajaa.

        Avaa sitä Ladan itäräppänää. Ehkä sieltä saat aidon ladyboyn itsellesi.


      • Rovasti
        itäräppänä kirjoitti:

        Avaa sitä Ladan itäräppänää. Ehkä sieltä saat aidon ladyboyn itsellesi.

        Ei minula oo Ladaa.


      • se on hyvä
        Rovasti kirjoitti:

        Ei minula oo Ladaa.

        Ladan hävittämisestä se normalisoituminen alkaa.


      • Kanto.
        se on hyvä kirjoitti:

        Ladan hävittämisestä se normalisoituminen alkaa.

        Minulla on ollut ihan normaalia elämää sellainen että ajetaan pariviikkoa ja sitten länsiauto korjaamolle kuletaan kolme- neljäpäivää pyörällä töissä. Saahaan auto taas käyttöön kun sitten viikon-parin kuluttua auto taas korjaamolle jne.. jne...loputtomiin...


      • Runko.
        Kanto. kirjoitti:

        Minulla on ollut ihan normaalia elämää sellainen että ajetaan pariviikkoa ja sitten länsiauto korjaamolle kuletaan kolme- neljäpäivää pyörällä töissä. Saahaan auto taas käyttöön kun sitten viikon-parin kuluttua auto taas korjaamolle jne.. jne...loputtomiin...

        Aivan noin paitsi, että autosi on Lada, eikä se kestä korjausten välillä noin kauaa.


      • Kanto.
        Runko. kirjoitti:

        Aivan noin paitsi, että autosi on Lada, eikä se kestä korjausten välillä noin kauaa.

        Vaikia sinun on uskoa se että tuollaisen normaalin elämän siasta voisi olla sellainenkin elämä niin kuin minulla nyt on että auto kestää ja kestää.


      • Runko.
        Kanto. kirjoitti:

        Vaikia sinun on uskoa se että tuollaisen normaalin elämän siasta voisi olla sellainenkin elämä niin kuin minulla nyt on että auto kestää ja kestää.

        Se, että sinun Ladasi kestää on ihan yhtä totta kuin Pattayan matkasi. Jokainen tietää totuuden.


      • Kanto.
        Runko. kirjoitti:

        Se, että sinun Ladasi kestää on ihan yhtä totta kuin Pattayan matkasi. Jokainen tietää totuuden.

        En minä ole käynyt sielä.


      • No et tietysti
        Kanto. kirjoitti:

        En minä ole käynyt sielä.

        Koska rahat meni viimeiseen Lada huoltoon jossa vaihdettiin kampiakseli, mutta kuitenkin olisit toivonut akan vaihtuvan sillä sehän enemmän naputti ja jarrutti menoa ;)


    • Ladailijamiekkonen

      No huhhuh... Johan oli reissu. Kyllä Pattaya on edelleen paikoista ykkönen. Joulun pyhinä oli vähän hiljaisempaa, mutta sitten se hulina taas alkoi.

      Hotelli oli Soy 6:n varrella, ja paikka osoittautui oikein miellyttäväksi ja keskeiseksi. Paikallisia laatujuomia (Singha, Chang ja erityisesti Mekong -viskiä) tuli nautiskeltua altaalla köllötellessä ja hiekkarannalla.

      Seutulaan laskeuduttua, lentokentän parkkialueella Lada -laatuauto hyrähti ensimmäisellä avaimenväännöllä tyylikkäästi käyntiin. Ei haitannut, vaikka täällä pakkanen paukkuu, sillä erinomainen lämmityslaite lämmitti Ladan hetikohta lämpimäksi.

      Ladamies osaa nauttia elämästä. Toista se on velkavankeudessa elävillä räppänisteillä. :)

      • Rovasti

        Oi oi elä kiusaa meitä enään enempää, jotka korjailemme länsiautojamme ulkona pakkasessa. Jospa ensitalvena mekin päästäs hyvällä onnella ja tuurilla lomalle Pattayaan.


    • Helsingin_herra

      Rovasti hyvä ! Ei päästä ! Länsitekeleeni huutaa jatkuvasti erilaisia korjauksia ja rahaa palaa tonnikaupalla. Töissä pitäsi olla 24/7 että voisi ajatella matkustavansa edes siskolle Mäntsälään tällä parivuotiaalla natsihirvityksellä. Puolivuotta ennen katsastusta alkaa jo puntit tutista että mitenhän taas käy ja aina tulee hylsy. Ladaan vaihdan minäkin ja hyvin nopeasti että päästään vihdoin myös ulkomaille matkustamaan.

      • Menkää itseenne

        Se saattaa olla Ladan omistajalle uusi tieto, että kaksivuotiaassa autossa on takuu voimassa. Toinen uusi tieto: kaksivuotiasta autoa ei tarvitse vielä katsastaa, eikä sitä ole tarvinnut aikaisemminkaan.

        Kehukaa Ladaanne ja olkaa siihen tyytyväisiä. Se ei haittaa, mutta lopettakaa perätön lässytys muiden autoista.


      • Helsingin_herra
        Menkää itseenne kirjoitti:

        Se saattaa olla Ladan omistajalle uusi tieto, että kaksivuotiaassa autossa on takuu voimassa. Toinen uusi tieto: kaksivuotiasta autoa ei tarvitse vielä katsastaa, eikä sitä ole tarvinnut aikaisemminkaan.

        Kehukaa Ladaanne ja olkaa siihen tyytyväisiä. Se ei haittaa, mutta lopettakaa perätön lässytys muiden autoista.

        Golf takuu on 24 kuukautta sen jälkeen takuuta ei ole ... piste. Eli kun tämä hirvitys täytti 2-vuotta sillä ajellaan ns. omillaan hyvän tuurin turvin... vain katsastus odottamassa ja hylsy tulee varmuudella ellei kallita korjauksia tehdä. Takuukaan ei korvaa kaikkea niinkuin olemme tälläkin palstalla saaneet monasti lukea. Toivoisin todella että tämä olisi lässytystä mutta mutta.


      • Menkää itseenne
        Helsingin_herra kirjoitti:

        Golf takuu on 24 kuukautta sen jälkeen takuuta ei ole ... piste. Eli kun tämä hirvitys täytti 2-vuotta sillä ajellaan ns. omillaan hyvän tuurin turvin... vain katsastus odottamassa ja hylsy tulee varmuudella ellei kallita korjauksia tehdä. Takuukaan ei korvaa kaikkea niinkuin olemme tälläkin palstalla saaneet monasti lukea. Toivoisin todella että tämä olisi lässytystä mutta mutta.

        Älä valehtele.


      • Rovasti
        Menkää itseenne kirjoitti:

        Älä valehtele.

        Älkää kiihtykö hyvät ihmiset silloin tulee sanottua sellaistakin jota ei oikeesti halunnu. Annetaa Ladan omistajat ajella Ladalla ja lomailla missä haluavat, korjaillaan me länsi autojamme, otetaan opiksemme mitä tuleman pitää. Eikö se ole niin rakkaat ihmiset että minkä käytännössä oppii se pysyy päässä. Minkä taas kuulemalla oppii se ei tahdo pysyä mielessä.


      • Helsingin_herra
        Menkää itseenne kirjoitti:

        Älä valehtele.

        Totuus ottaa koville jopa sinulle.


      • Menkää itseenne
        Helsingin_herra kirjoitti:

        Totuus ottaa koville jopa sinulle.

        Vain täydellisen tietämätön voi olla uskossaan noin vankka.


      • Rovasti
        Helsingin_herra kirjoitti:

        Totuus ottaa koville jopa sinulle.

        Useasti horjuu usko kun korjailee näitä länsiräppänöitä. Koville ottaa...


      • Ladafever
        Rovasti kirjoitti:

        Useasti horjuu usko kun korjailee näitä länsiräppänöitä. Koville ottaa...

        Aika karua on länsiräppänistin elämä kun pitää yökaudet autonsa kuntoa murehtia. Toivottavasti pian koittaa parempi aika. Siihen on vain yksi ratkaisu .... LADA !


      • Menkää itseenne
        Rovasti kirjoitti:

        Useasti horjuu usko kun korjailee näitä länsiräppänöitä. Koville ottaa...

        Epäilen vahvasti, ettei "Rovasti" ole kirkkoa koskaan sisäpuolelta nähnytkään.

        Tohtori Luther olisi voinut sanoa painavan sanan haparoivasta yöllä kirjoittelusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      735
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      680
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      68
      627
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe