Lada=Jätettä

PremiumRules

Hidas, ruma, pahalle haiseva, heikko näistä on Lada tehty.

7

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LadaNappisilmä

      Pakko myöntää, olet oikeassa.

    • Pierium

      "Hidas, ruma, pahalle haiseva, heikko" Kuvaus sopii erittäin hyvin vanhaan, oikein huonolla huolenpidolla olleeseen Ladaan ja kenties moneen muuhunkin....

      Sitten tuli uudemmat Ladat, 2110 jne. Samaa laatua siistimpään pakettiin laitettuna, mutta ei siitä silti eurooppalaista saa tekemälläkään.....

      Mutta hei! Tuo kuvaushan sopii täydellisesti myös meihin suomalaisiin ihmisiin ja vaikka meidät puettaisiin kuinka siisteihin vaatteisiin hyvänsä paljastuisi niiden alta lopulta se ruma, pahalle haiseva ja itsetunnoltaan heikko juntti.....ei siitä vaatteilla eurooppalaista tehdä....

      ...eikä se ole koskaan tehnyt omia autojakaan....muiden tekeleitä vaan koonnut....

      Se siitä.....

      • Polar rules

        "...eikä se ole koskaan tehnyt omia autojakaan....muiden tekeleitä vaan koonnut...."

        Ryssän pepukan nuolija pistä se kieli paskan jälkeen poskeesi ja mieti mitä tuli ulostettua suusta äsken!


    • RRÖÖÖÖYYyyyyHHhhhhhh

      rööööyyyhhh.......RRÖÖÖÖÖYYYyyyyyyhhhhh.... kalija on hyvvääää näin joluna,, vaimoki tykkääää ku ei honda lähe käymää...

      • öööö.

        Pitäsköhän alkaa ottaa,v;tuttaa toi saksalainen vekotin,aina hajallaan.


      • Lada_totta_kai
        öööö. kirjoitti:

        Pitäsköhän alkaa ottaa,v;tuttaa toi saksalainen vekotin,aina hajallaan.

        Järkevä päätös. Kun (lähes aina ) länsiräppänän kanssa tulee ns. seinä vastaan niin ainoa tapa unohtaa koko asia on todeta hyvästi selvä pää ! Tätä valitettavasti tapahtuu jo aivan uusienkin räppänöiden kanssa.


    • ladakuski

      Itäräppänässäni haisee pieru ja ei lähde käyntiin. Auttakaa kommunistiveljeni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      125
      1298
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      289
      955
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      845
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      33
      631
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      144
      610
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      38
      587
    7. 52
      551
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      518
    9. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      501
    10. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      106
      477
    Aihe