Lada=Jätettä

PremiumRules

Hidas, ruma, pahalle haiseva, heikko näistä on Lada tehty.

7

306

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LadaNappisilmä

Pakko myöntää, olet oikeassa.

• Pierium

"Hidas, ruma, pahalle haiseva, heikko" Kuvaus sopii erittäin hyvin vanhaan, oikein huonolla huolenpidolla olleeseen Ladaan ja kenties moneen muuhunkin....

Sitten tuli uudemmat Ladat, 2110 jne. Samaa laatua siistimpään pakettiin laitettuna, mutta ei siitä silti eurooppalaista saa tekemälläkään.....

Mutta hei! Tuo kuvaushan sopii täydellisesti myös meihin suomalaisiin ihmisiin ja vaikka meidät puettaisiin kuinka siisteihin vaatteisiin hyvänsä paljastuisi niiden alta lopulta se ruma, pahalle haiseva ja itsetunnoltaan heikko juntti.....ei siitä vaatteilla eurooppalaista tehdä....

...eikä se ole koskaan tehnyt omia autojakaan....muiden tekeleitä vaan koonnut....

Se siitä.....

• Polar rules

"...eikä se ole koskaan tehnyt omia autojakaan....muiden tekeleitä vaan koonnut...."

Ryssän pepukan nuolija pistä se kieli paskan jälkeen poskeesi ja mieti mitä tuli ulostettua suusta äsken!

• RRÖÖÖÖYYyyyyHHhhhhhh

rööööyyyhhh.......RRÖÖÖÖÖYYYyyyyyyhhhhh.... kalija on hyvvääää näin joluna,, vaimoki tykkääää ku ei honda lähe käymää...

• öööö.

Pitäsköhän alkaa ottaa,v;tuttaa toi saksalainen vekotin,aina hajallaan.

• Lada_totta_kai
        öööö. kirjoitti:

Pitäsköhän alkaa ottaa,v;tuttaa toi saksalainen vekotin,aina hajallaan.

Järkevä päätös. Kun (lähes aina ) länsiräppänän kanssa tulee ns. seinä vastaan niin ainoa tapa unohtaa koko asia on todeta hyvästi selvä pää ! Tätä valitettavasti tapahtuu jo aivan uusienkin räppänöiden kanssa.

• ladakuski

Itäräppänässäni haisee pieru ja ei lähde käyntiin. Auttakaa kommunistiveljeni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2898
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      48
      2284
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1654
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1161
    Aihe