Missä on Lahen paras kebab. Itse suosin Aleksin Pippuria ja Marry Diania.
Kertokaa kokemuksenne. Kun näitä rafloja on kuitenkin niin paljon Lahess.
Lahen paras kebab?
14
780
Vastaukset
- Antonio
Itse suosin Antoniota sielt ainakin saa isot
rullakebaanit - kebuukebab
Tex mex Amigos chigacon ja ten dollarsin välissä ehottomasti paras
- Tonttutomi
Pyh, Jonen grillissä myydään aitoa kebabbia kunnon lihalla. Muissa paikoissa en ole törmännyt kuin jauheliha mössöön joka monessa paikassa on vielä ostettu pakasteena. Kastikkeet vain on erimakuisia.
- ootko ottanu vai?
onks tonttutomi ottannu suikkiin ku tietää et erillaiset kastikkeet?tainnu maistuu sit?:)
- Vakiokävijämies
Tonttilan paikka ja annit parasta! Ali ja henkilökuntansa osaavat tehdä ruokaa. Ok
- mä söin sen
lahden paras kebab on syöty jo,ajat sitte
- Tuplaliha
Marry Dian mukkulan ostarilla. Väliin on mätetty kunnolla lihaa ja todella suuret annoskoot. Nälkä lähtee for sure!
- Elina ja Erkki
MEAT IS MURDER.
- Saban is the best
Aleksin Pippuri on kyllä hyvä mesta!
Suosittelen ainakin kokeilemaan jollet ole jo vakioasiakaskuntaa. Itse olen ollut todella tyytyväinen. - Tarara
Ararat
- ähämätti
Ahmed aina laitta munakarva sinu pitsa
se ola se kokin erikoinen
al qaeda special
valkosipuli kastike ola sperma
suomilainen nainen raiskata - marry dian
Tänään kävin ko. "ravintolassa" kahdesti, ensimmäisen ja viimesen kerran.
- mia 98
se on oikeen!ne on vitun banaaninkiillottajia siel marry dianis!
- Mäsyön
Maria Rautatienkadun alkupäässä. Pitakebab 5 euroa ja on kaupungin paras. Mahtavaa ruokaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802861
- 1892465
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362185- 201493
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101284
- 131269
- 221241