Hiirosen Lidlin välikohtaus

Ei ollut reilua

Teidän tulisi kuitenkin tietää taustat. Kukaan eläessäni ei ole kieltänyt minulta viinanostoa, varsinkaan jotain Lidlin mietoja, joten otin hampaisiini tämän pippurisen tytön, joka on osastovastaavana ja toimii monesti myös kassalla.

Se aloitti tämän sodan, mitä olemme käyneet jo ainakin 2 vuotta. Siitä tulee aina välikohtaus, kun olen asiaakkaana ja hän kassalla.

Kieltää nyt denalta muutama mieto olut.. WTF?!

6

558

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ulkopuolinen

Kai sä nyt tiedät, että jos olet alkoholin vaikutuksen alaisena JA/TAI käyttäydyt häiritsevästi, myyjä voi kieltäytyä myymästä. Muista siis myös oman käytöksesi laita! En kyllä tiedä tapausta, mutta näkeehän tätä jokainen joka arkipäivä, että asiakas saa käyttäytyä miten haluaa ja sitten myös Suoli24-palstalla päteä, ettei ole mitään ikuna tehnyt.....
      "Se aloitti tämän sodan..." -No mikset yritä tehdä sopua, aikuinen ihminen? Asia selkeästi sinua vaivaa, joten sovintoa voi tehdä.

• Seta on eta

Kannattaisiko sinun ja sun poikaystäväsi hankkia oluet muualta?

• kulli kalle4

Tarkistin sun Ip-osoitteen, mee myymään niitä varastettuja polkupyöriä äläkä tänne kirjoittele paskaa.

• kaketsu

Hiirosen Lidl on kyllä hyvä kauppa ja ihan normaali mukava henkilökunta. Itse olen joskus pienessä hiprakassa sieltä kaljaa hakenut ja aina on myyty. Ehkä se on eri kun menee kaatokännissä sinne möykkäämään. Itse olen myös aika hiljainen joten ehkä se rauhallinen käytöskin auttaa.

• Hyi, te haisette pah

Sehän on mukava kauppa, tietenkin jos sinne tulee kaksi homoa jotka kännissä rupeavat reuhaamaan,niin aivan oikein että teidät on nakattu kartanolle sieltä.
      Varmaan auttaisi että kävisitte edes pesulla.

• Tyytyväinen asiakas

Olisi reilumpaa antaa porttikielto,aloittajalle muutamaksi vuodeksi näin aluksi.Osastovastaava on erittäin fiksu tyttö, Lidl saa olla tyytyväinen työntekijäänsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      61
      4260
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      153
      1799
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1503
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      35
      1258
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      167
      1056
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      56
      904
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      76
      895
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      165
      823
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      811
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      781
    Aihe