lukemista

Huvittavaa

Huvittavaa lukea täälläkin paljon ilmaista mainostilaa saaneelta prostuja markkinoivalta sivustolta, kun siellä parisuhteessa elävät, prostuissa käyvät miehet ihmettelevät
sellaisia prostuja, jotka elävät parisuhteessa.
Ihmettelevät miten prostujen miehet kestävät sellaisen?

Voiko huvittavampaa olla? Prostuja käyttävät perheenisät ihmettelevät
miten joku mies voi elää prostituoidun kanssa parisuhteessa?

Voiko joku selittää mihin tämä maksullista seksiä ostavien miesten ajatusmaailma perustuu? Miksi pönäkät perheenisät sallivat itselleen maksullisen
seksin ostamisen, mutta eivät kestäisi eivätkä hyväksyisi, jos oma parisuhdekumppani myisi seksiä.

Voiko joku viisaampi selittää mihin tämä erikoinen "moraalikäsitys" perustuu?

11

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet siinä mielessä väärässä, etta asia ei liity moraaliin. Kysymyksessä on tunne nimeltä mustasukkaisuus.

      Olet oikeassa siinä, että useimmat ihmiset, sekä miehet että naiset, eivät haluaisi jakaa puolisoaan muiden kanssa. Olen sivusta seurannut muiden "kaunarielämää". Puolisoaan pettävä saattaa olla erityisen mustasukkainen, vaikka voisi kuvitella päinvastoin.

    • puurot ja vellit

      sekaisin taas. Kysymys oli MAKSULLISESTA seksistä.

      Vastaan sinulle, kun et itse näytä osaavan:

      Kysymys on äärimmäisyyteen viedystä sovinismista, itsekkyydestä ja härskiydestä.
      Minulle kaikki heti nyt-asenteesta. Kaikki sellainen, joka tehdään vaimolta salaa on sallittua näiden pönäköiden perheenisien mielestä.

      Jos vaimo myisi seksiä, nyrkki puhuisi ja pahimmassa tapauksessa haulikko paukkuisi. Samalla tapahtuisi, jos vaimo ostaisi maksullista seksiä.

      Näiden äärimmäisten sovinistien motto ja ominaispiirre on: Huora on ihana. Huoraaminen on ihanaa ja sallittua, kunhan se huora ei ole omassa keittiössä, omien lasten äitinä, maksullisena huorana ei toimi oma vaimo ja vaimo ei osta maksullista seksiä.

      Osaavatkohan nämä ihmissiat edes hävetä. Tuskin.

      • Pysko Logi

        "Osaavatkohan nämä ihmissiat edes hävetä. Tuskin."

        Todennäköisesti eivät, joten säästä aikaasi ja keksi itsellesi uusi harraste. Palstaa spämmäämällä et saa lukijoiden asenteihin muuta muutosta kuin sen, että he pitävät sinua entistä vastenmielisempänä kirjoittajana.

        Ukkomiesvaihe (hikiset, irstaat, moraalittomat jne.) saavutettu, koskas taas aloittelet sen huudahduslauseisiin perustuvan äänenaukomisesi HUARAN LAPSISTA? Pakkomielteesi kierron tässä vaiheessa sen pitäisi jo olla tulossa.


      • Ihmissiat
        Pysko Logi kirjoitti:

        "Osaavatkohan nämä ihmissiat edes hävetä. Tuskin."

        Todennäköisesti eivät, joten säästä aikaasi ja keksi itsellesi uusi harraste. Palstaa spämmäämällä et saa lukijoiden asenteihin muuta muutosta kuin sen, että he pitävät sinua entistä vastenmielisempänä kirjoittajana.

        Ukkomiesvaihe (hikiset, irstaat, moraalittomat jne.) saavutettu, koskas taas aloittelet sen huudahduslauseisiin perustuvan äänenaukomisesi HUARAN LAPSISTA? Pakkomielteesi kierron tässä vaiheessa sen pitäisi jo olla tulossa.

        saa kuriin seksinoston kieltävä laki. Kovilla rangaistuksilla, riittävällä valvonnalla
        ja tuntuvilla sakoilla saadaan ihmissiat miettimään miten sitä seksiä sieltä kotoa saisi.
        Ihmissiat kun eivät uskalla kiinnijäämisen pelossa lähteä niin vapaasti enää prostuille.

        Ihmissiat saadaan kyllä kuriin, jos lakia ja moraalia ei ihmissikojen omasta päästä
        löydy, silloin tulevat lainsäätäjät sen sinne asettamaan ja sadat tuhannet
        parisuhteessa elävät vaimot kiittävät.
        Verottaja ja Kelakin kiittävät. Loisivat prostut tulevat vähenemään radikaalisti, jos
        ja kun laki saadaan voimaan!

        Ihmissiat kuriin lainsäädännöllä, jos ei muu tehoa!

        Teksisti loppuosa kertoo aivottoman ihmisen arvailuista.
        Samaa jauhat vuodesta toiseen, epäilet kaikkea samaksi kirjoittajaksi.
        Kun aivotoiminta ei riitä, alkaa epäilemään kaikkea ja ampuu ns. puskista.

        Olet säälittävä. Oikeasti. Säälittävä. Prostujen tyyppillinen asiakas.
        Aivotoimintaa ei ole, selkärankaa ei ole. Mutta molo seisoo.
        Se riittää eläimillekin parittelun onnistumiseen.


      • ihmissikako?
        Ihmissiat kirjoitti:

        saa kuriin seksinoston kieltävä laki. Kovilla rangaistuksilla, riittävällä valvonnalla
        ja tuntuvilla sakoilla saadaan ihmissiat miettimään miten sitä seksiä sieltä kotoa saisi.
        Ihmissiat kun eivät uskalla kiinnijäämisen pelossa lähteä niin vapaasti enää prostuille.

        Ihmissiat saadaan kyllä kuriin, jos lakia ja moraalia ei ihmissikojen omasta päästä
        löydy, silloin tulevat lainsäätäjät sen sinne asettamaan ja sadat tuhannet
        parisuhteessa elävät vaimot kiittävät.
        Verottaja ja Kelakin kiittävät. Loisivat prostut tulevat vähenemään radikaalisti, jos
        ja kun laki saadaan voimaan!

        Ihmissiat kuriin lainsäädännöllä, jos ei muu tehoa!

        Teksisti loppuosa kertoo aivottoman ihmisen arvailuista.
        Samaa jauhat vuodesta toiseen, epäilet kaikkea samaksi kirjoittajaksi.
        Kun aivotoiminta ei riitä, alkaa epäilemään kaikkea ja ampuu ns. puskista.

        Olet säälittävä. Oikeasti. Säälittävä. Prostujen tyyppillinen asiakas.
        Aivotoimintaa ei ole, selkärankaa ei ole. Mutta molo seisoo.
        Se riittää eläimillekin parittelun onnistumiseen.

        Olen sosiaalisesti rajoittunut, enkä ole onnistunut saamaan naisilta seksiä, vaikka olen yrittänyt. Se on vain niin kovin vaikeaa, kun kokemattomuuteni ja epävarmuuteni näkyy vastapuolelle niin selvästi. Olenko minäkin ihmissika, kun maksan seksistä, jota en muuten saisi?

        Mielestäni olen aina ollut hyvä asiakas niille kahdelle vakiprostulleni, joiden luona olen käynyt. Olen todella nauttinut näistä hetkistä, ja molemmat naiset ovat joka kerta toivottaneet minut tervetulleeksi uudestaan (aina olen mennytkin, kun rahatilanne sen vain on sallinut).

        Miksi haluat viedä minulta pois sen ainoan keinon, jolla minä seksiä saan? Enkö minä ansaitse saada seksiä, koska naiset eivät sitä minulle ilman maksua anna? Minäkin olen ihminen, ja minullakin on seksuaaliset halut.


      • kukaan..
        ihmissikako? kirjoitti:

        Olen sosiaalisesti rajoittunut, enkä ole onnistunut saamaan naisilta seksiä, vaikka olen yrittänyt. Se on vain niin kovin vaikeaa, kun kokemattomuuteni ja epävarmuuteni näkyy vastapuolelle niin selvästi. Olenko minäkin ihmissika, kun maksan seksistä, jota en muuten saisi?

        Mielestäni olen aina ollut hyvä asiakas niille kahdelle vakiprostulleni, joiden luona olen käynyt. Olen todella nauttinut näistä hetkistä, ja molemmat naiset ovat joka kerta toivottaneet minut tervetulleeksi uudestaan (aina olen mennytkin, kun rahatilanne sen vain on sallinut).

        Miksi haluat viedä minulta pois sen ainoan keinon, jolla minä seksiä saan? Enkö minä ansaitse saada seksiä, koska naiset eivät sitä minulle ilman maksua anna? Minäkin olen ihminen, ja minullakin on seksuaaliset halut.

        ei ole täällä tuominnut sinkkujen, vammaisten, sairaiden tai leskien prostujen käyttöä.
        Etkö osaa lukea?

        Prostut puolustavat julkisuudessa prostituutiota nimenomaan sillä, että
        vammaisilla, sairailla, sinkuilla on seksin osto mahdollisuus.

        Todellisuudessa prostujen sängyt ovat vallanneet pornofilmihurmoksessa elävät
        perheelliset miehet.

        Jos laki tulee, siitä voitte syyttää näitä perheellisiä miehiä, joilla moraali
        on valahtanut alapäässä roikkuvaan ulokkeeseen.
        Syyttömiä eivät ole näille perheenisille mielellään "palvelujaan" tarjoavat prostutkaan. Nämä prostut ja perheelliset miehet laiminlyövät yhdessä räikeästi turvaseksisääntöjä ym. Meno on kuin Villissä Lännessä.


    • Et siis vieläkään nimimerkki "puurot ja vellit" ymmärrä. Täysin samasta tunteesta on kysymys - mustasukkaisuudesta. Ihmisten tunne-elämä ei ole rationaalista. Tottakai on itsekästä odottaa puolison olevan uskollinen, vaikka itsellä olisi sivusuhteita. En näe mitään eroa pettämisellä, riippumatta siitä maksaako joku rahaa jollekin vai ei.

    • miesten mies

      Tuskin nämä naimisissa olevat, prostujen palveluita käyttävät miehet kertovat vaimoilleen käyvänsä vieraissa. Vaimo ei varmaankaan hyväksyisi sitä. Siksi he ihmettelevätkin miksi joku mies hyväksyy sen, että oma vaimo/tyttöystävä nussii tuhansien miesten kanssa, kun oma vaimo vaihtaisi lukot, jos hänen satunnainen huo-rissa käyntinsä paljastuisi. Miksi joku mies suostuu siihen, että kuka tahansa juustomuna pääsee panemaan hänen vaimoaan muutamalla kympillä?

      • kaikkia kokeileva

        Nyt sinä et taida elää tässä ajassa.
        Minun vaimoni korkeasti koulutettu akateeminen tehtaansa johtaja tekee ihan erotiikan vuoksi satunnaista "keikkaa" ja nauttii siitä suuresti, ainakin on ihan liekeissä muutaman päivän ja kertoo innoissaan taas uutta kokemustaan.

        Minä en ole mustasukkainen ja kerään tästä pisteet. Voi että sitä on kiva katella tuollaisen jälkeen kun hän on aidosti onnellinen (tyydyttynyt).
        Eipä mene montaa viikkoa kun houkyttelen häntä uudelle keikalle.
        Tuo joskus iskemänsä miehen joskus jopa aika nuoren meille kotiin.
        On aika metkaa katsella salaa tuolta oven raista.
        Kokeilkaapa joskus, edes kerran elämässä.

        Antaa sellaiset kemiat ja fiilikset, ettei niitä millään aineilla saa.

        Niin tuohan on kyllä totta että ukkomiehet ne vonkaa.
        Oliskohan vaimo leikkinyt tätä jo ainakin muutaman kymmenen kerran ja jok ikinen kerta on ollut ukkomies.


      • miesten mies
        kaikkia kokeileva kirjoitti:

        Nyt sinä et taida elää tässä ajassa.
        Minun vaimoni korkeasti koulutettu akateeminen tehtaansa johtaja tekee ihan erotiikan vuoksi satunnaista "keikkaa" ja nauttii siitä suuresti, ainakin on ihan liekeissä muutaman päivän ja kertoo innoissaan taas uutta kokemustaan.

        Minä en ole mustasukkainen ja kerään tästä pisteet. Voi että sitä on kiva katella tuollaisen jälkeen kun hän on aidosti onnellinen (tyydyttynyt).
        Eipä mene montaa viikkoa kun houkyttelen häntä uudelle keikalle.
        Tuo joskus iskemänsä miehen joskus jopa aika nuoren meille kotiin.
        On aika metkaa katsella salaa tuolta oven raista.
        Kokeilkaapa joskus, edes kerran elämässä.

        Antaa sellaiset kemiat ja fiilikset, ettei niitä millään aineilla saa.

        Niin tuohan on kyllä totta että ukkomiehet ne vonkaa.
        Oliskohan vaimo leikkinyt tätä jo ainakin muutaman kymmenen kerran ja jok ikinen kerta on ollut ukkomies.

        Nyt sinä et taida elää tässä maailmassa.
        Prostut eivät yleensä ottaen kyllä ole mitään tehtaanjohtajia, eivätkä useimmat miehet saa kiksejä siitä, että oma nainen muhinoi toisten miesten kanssa. Tästä johtuen monet, itse seksipalveluita käyttävät miehet, ihmettelevät miten kukaan itseään kunnioittava mies voi alentua parisuhteeseen maksullisen kyläpyörän kanssa.

        Hieno homma, että tehtaanjohtajavaimollasi ja sinulla tuo asetelma toimii. Väitän silti, että harva mies tuosta mitään fiiliksiä saa. Tai ainakaan mitään positiivisia.


    • tomaattia

      Osa prostuista mitä sexworkillakin on foorumilla niin toimivat toimisto viroissa,esim pankissa,matkatoimistoissa,kaupoissa,kelan työntekijänä,yms.
      Joten aika hyvissä viroissa mielestäni kun mietitään ja silti vedetään pimeää rahaa lisäksi useita tuhansia ja ilman veroja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe