KESKIARVONI

Emppa

Eli saatiin tänään tokarit ja oon siis vitosella oleva 11v tyttö.
Ja sain tälläsen.
Äikkä:8
Enkku:9
Matikka:8
Uskonto:9
Fyke:8
Hissa:8
Maantieto: 8
Tekninen: 8
Liikka: 8 (paska käytös)
Musiikki: 7
Kuvis:8
Eli ka = 8.1. Mitä ootte mieltä?

6

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eräs trotskilainen

      Siun lukuaineiden ka on muuten 8,3 eli hiukan parempi kuin koko ka.
      Ihan hyvä vitosluokan tokariksi.

    • Mun pk:n keskiarvo 8,5 ja lukuaineiden yli 9.

    • dr no

      Minulla lukuaineiden keskiarvo on 9,7. Sääli että taito- ja taideaineet eivät oikein ole vahvinta alaani, ja kasit niistä pudottavat keskiarvoani (samoin kuin ruotsi).

      • poro200

        Emppa, oon sun ikänen tyttö ja vitosella oon :)
        Mun mielestä toi on suht hyvä vitosluokan todistukseks!
        Mun keveril oli sama keskiarvo, toisella oli 8,5 ja yhellä se tais olla 8,9 :)
        Mulla oli todistuksessa vaan kahta numeroo, ja siitä olin oikeesti tosi yllättyny!
        Todistuksen keskiarvo 9,2.
        Päätelkää ite mitkä ne kaks numeroo oli
        Juu tosiaan, eli siis ala-asteen todistuksilla ei oikeesti oo hirveesti välii, melkeimpä ei mitään välii. Ne vaan kalskahtaa kivalta suussa, jos sanot vaikka "Mä sain käyttäytymisestä kympin!!!"
        Se on oikeestaa iha sama jos saisit siit seiskan nyt ku oot vitosella ja kyseessä on vielä välitodistus.
        Mut silti ei kannata ajatella niin, että se on iha sama mitä numeroita saat..
        (TIEDÄN, MÄ SANOIN JUST ETTÄ IHAN SAMA, MUT SANOTAAN VAIKKA, ETTÄ SE OLI SELLENEN VÄLIHUOMAUTUS, IHAN NIINKU TÄÄKI...UNOHTAKAA SE.)
        Mä sain matikankokeista...no en saanu koskaan edes kasii itse kokeista, mutta todistuksee ysi. En iha tajunnu sitä, luulin et se ois seiska tai kasi...
        En tiiä mikä tän pointti oli.
        Kai se, että eiks ois kiva jos skeskiarvo alkais ysillä.
        Siihen mä pyrin, ja tavoitteen saavutin.
        Ps.IHAN kaikille, kouluelämässä kannattaa asettaa itselleen tavotteita, ja alkaa (sitte viimestää yläasteella) miettiä, että mitä vois tehä sen eteen, et esim sais käyttäytymisestä 10.
        10 nyt ei oo mikää välttämätön.
        Mutta sitte yläasteella, ysillä, ku annetaan päättötodistus, nii sitte ku meet jonnekki töihin, työhaastattelussa kukaan ei oikeestaa haluu töihin sellast tyyppii jolla on käyttäytyminen 6
        Se nyt ei tietenkään oo ap:n eikä mun huoli vielä.
        Eipä muuta, anteeks pitkä viesti


    • diibadaabaduu

      Mulla oli tollon joku 9.2 varmaan... Eihän toi maailman paras oo, mut ala-asteen ka ei viel ratkase mitään!

    • OpiskelijaYksikkö

      Tasan 7 :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe