Voihkin kiimasta ja innostuksesta, nyt pidin jo todella kovaa ääntä.
- Mähän sanoin, että tulet tykkäämään, Jarkko murisi selkeästi itsekin erittäin kiimaisena.
- Jumalauta mikä pano, Jarkko huohotti, ja nai persettäni koko ajan kovempaa.
- Mä tuun ihan just, ei jumalauta, Jarkko ryhtyi hokemaan, ja nussi nyt jo todella kovaa. Toinen käsi hieroi kiivaasti klitoristani, ja tulin jo kolmannen kerran.
- Aaaaah, aaah, aaaaah! Huusin innoissani. Jarkko selkeästi sai kiihottumiselleen tästä pisteen. Muutama kova työntö, ja Jarkko veti kyrpänsä ulos perseestäni-
- Käänny, mä tuun sun naamalle ja tisseille, Jarkko huohotti. Tottelin Jarkkoa. Pidin suutani auki, kieltäni ulkona ja katselin kiimaisesti kyrpäänsä runkkaavaa Jarkkoa. Vihdoin Jarkko karjahti muutaman kerran, ja ruiskutti paksua, valkoista spermaansa suulleni, leualleni ja rinnoilleni murahdellen tyytyväisenä. Sperma tuli uskomattoman paljon, ja Jarkon orgasmi oli selkeästi erittäin voimakas. Lopulta lasti oli ruiskutettu kokonaan päälleni, ja Jarkko vavahteli huohottaen. Hän katseli minua selkeästi tyytyväisenä. Jarkon lastit valuivat leuallani ja rinnoillani, ja olin itsekin edelleen kolmen orgasmin ekstaasinomaisessa tilassa.
- Jumaliste, mikä kone sä ootkaan, Jarkko kehaisi. - Sä olet kyllä uskomattoman seksikäs nainen, ja mahtava pano, Jarkko jatkoi.
- Ei sustakaan mitään huonoa sanottavaa ole, virnistin takaisin, pyyhkäisin spermat leualtani ja suutelin Jarkkoa.
- Seuraava sessio sitten työaikana, Jarkko totesi, ja tiesin, että minun olisi toteltava.
Pikkujouluissa pomon kanssa, osa 4.
saara-maija1
0
3100
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18711458
- 585459
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462737- 402385
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131861Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441815Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291624Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411460Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61436Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v381387