Yksityistä lapsen vuoro/päivähoitoa Riihimäellä!

SusannaRiihimäki

Hei! Olen 22-vuotias lähihoitajaksi opiskeleva nainen riihimäeltä. Jos et ole saanut päiväkotipaikkaa tai haluat yksityisempää hoitoa lapsellesi niin olisin 1.2.2014 alkaen elokuuhun asti käytettävissä kun taas kouluni alkavat. Minulle sopii päivä- sekä vuorotyössä olevien vanhempien lapset. Asun kolmiossa yksin eli tilaa lapsille löytyy. Omia leluja luokseni saa nimikoituna tuoda. Asun riihimäen keskustassa eli helppo löytää perille ja tästä on hyvä mennä puistoilemaan ja muuta :) Velottaisin lasten hoitamisesta 500€/lapsi/kk. Laskin hinnan sillä että verotuksessa lähtee palkasta tietenkin ja sitten yksityisen hoidon tukea saa 250€/lapsi/kk niin siitä jää maksettavaa itselle se 250€/kk. Hintaan sisältyy lasten suihkuun kuluvat shampoot/ruoka/likaisten vaatteiden pesu koneessa ja tietenkin itse hoitaminen :) Minulla on runsaasti kokemusta lapsista ja rakastan lapsia hyvin paljon,. Kokemusta on 1kk eteenpäin minkä tahansa ikäisestä :) Otan lapsia 9 kk ylöspäin hoitoon. Hoitomaksuun myös sisältyy jos vanhemmat haluavat joskus viikonloppu vapaan tai muuta yhteistä aikaa erikseen sovittuna siis :) Voin myös ottaa sisarukset tietenkin hoitoon. Sisaruksista veloitan 800€/kk.
Esimerkki hoitopäivästäni :
klo 8 aamupala
klo 9-10 mahdollisuuksien mukaan ulos (jos todella huono ilma niin askartelua , jumppaa tai musiikin kuuntelua ja laulamista)
klo 11 lounas
11:30-12 päiväunille
klo 14-14:45 välipala
14:45-16 mahdollisuuksien mukaan ulkoilua tai muita edellä mainittuja toimintoja
16-17 vapaata leikkimistä ja olemista
klo 17 päivällinen

ja iltatoimille aletaan klo 19 niin että klo 20-21 ollaan unten mailla mikäli lapsi tulee yöksi :)

Jos on tarvetta niin ota ihmeessä niin voidaan ensin tavata ja vähän tutustua ja katsoa sitten sitä hoitotarvetta :) Lasten hoitaminen on mulle sydämen asia. Toivon hartaasti että saan lapsia niin että voin hoitaa työkseni nyt ennen syksyä :)

Ota yhteyttä numeroon 0440800910
Susanna-Maria Nevala
Jutellaan lisää henk.koht!

2

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikea äiti

      Osaat ainakin rahastaa jos et muuta :)

      • keikkkari

        Oikealle äidille. No ei hinta ole todellakaan paha mieti itse br ansio neljästä lapsesta max 2000 € maksa siitä kaikki kulut verot vakuutukset yms... ja lapset sotkee kotisi ja vastuu on hurja Hatunnosto Susannalle ja tsemppii!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe