vastustusta!

vastu

minä olen 21vuotias, erittäin muodokas ja hoikka tyttö. minulla on D-kuppi. olin H&M kaupassa. minä olin tullut ostamaan rintaliivejä. en uskaltanut mennä katsomaan liivejä, koska minä olen ujo... no ajattelinpas että kyllä minulla on oikeus katsoa rintsikoita. näin miehen joka oli myös katsomassa rintsikoita, mutta hyvin pieniä selläisia. näin kuinka mies katsoi minua ja minua pelotti. tiesin että olin haluttava jne. en tiedä mikä minulle tuli, mutta lähdin juoksemaan äkkiä kaupasta ulos. olin kävelykadulla. näin miehen tulevan perässäni. tiesin, tai siis aavistin että hyvä ei heilu! juoksin vähän matkaa ja en enää nähnyt miestä. huokasin helpotuksesta. kävelin eteenpäin ja tunsin kuinka jonkun käsi tuli takaa päin ja hieroi minun pimppiä. MIES! huusin ! olen vain 153cm ja mies oli varmasti yli 180! kävelykatu oli hyvin rauhallinen, eikä kukaan huomaisi jos joku kaapattaisi. mies nosti minut ilmaan ja mies sanoi "kiikissä. nopeasti!" . auto tuli meidän viereen ja minut viskattiin takapenkille autoon. minulle laitettiin riuskoin ottein käsiraudat käteen ja joku side suuhun etten pystyisi huutamaan kunnolla. kun oltiin perillä minun käsiraudat laitettiin kiinni katosta roikkuvaan naruun. jouduin mennä varpailleen. miehiä oli kaksi, ja he repivät minulta vaatteita pois. minulla ei ollut yhtään vaatteita päällä enää. miehet supattelivat jotakin, luultavasti minusta. he kertoivat että toinen miehistä saisi hoidella minut ensin. mies otti minut irti narusta ja meni sängylle kanssani. hän löi minua avokämmenellä pakaroilleni vuoron perään. sitten rintoja hakkasi. huusin kivusta! hän sanoi toiselle miehelle " jep! herkkähuora!" ja sanoi heti perään "MIMOSA TÄNNE JUMALAUTA!" huoneen ovesta astui sisään tyttö joka oli n.160cm kuppikoko oli luultavasti E-kuppi. "saatte pitää esityksen meille" sanoi mies. epäilin jo että jotain seksuaalista olisi kyseessä...
jatkuu....

3

3024

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastu

      jatkuu..
      Mimosalla oli mukana seksilaatikko. siellä oli kaiken laista pervojen juttuja!miehet veivät meidät kehään. meidän piti pukea stringit ja rintsikat. meidän piti riisua toisemme ja sormettaa toista, näykkiä rintoja, nuolla toista ja väkisin pussata, se kumpi tekee nuo ensin voittaa, voittaja saa "tekopippelin" ja panee toista, voittaja saa raiskata toisen jos haluaa!. sääntöihin kuuluu vain että ei väkivaltaa ja että ei saa nousta seisomaan, ja voi keskeyttää tehtävän, mutta silloin häviää. Mimosa tuntui ammattilaiselta kun "kilpailu" alkoi. hän lähestyi varmoin ottein minua päin. hän sain minun rintsikat pois, minä koitin ottaa hänen mutta hän ei antanut!. hän imaisi tisujanin ai että mikä mieli hyvä, mutta mimosa oli aika himookas typy joten minun on pakko voittaa koska en halua tulla raiskatuksi. minä sain häneltä vähän stringejä jo pois, minä sain jo sormeretrua vähän tätä tuhmaa tyttöä. mutta yllättävä käänne hän kääntyi minun päälle siten että minä en voinut yhtään mitään häni alkoi imeä minun tissejä ja toisellla kädellä hän otti stringejä pois. olin pahasti ala kynnessä! hån puraisi häpyäni voiton merkiksi. hävisin. hän veti hiuksistani ja laittoi tekopippelin minnun perseeseen. minun persettäni ei ole ikinä käytetty tähän hommaan. huusin kivusta, jonka takia sain läppäsyn pilluuni. seksilaatikosta nipistimen jotka hän laittoi rintoihini. aaaaaaauuuuuuu se teki kipeää..
      miehet tulivat sanoi ei sinua tänne haettu vain teatteri eaityatö tekemään! sinä saat maistaa kunnon munaa tänään!.
      jatkuu...

      • Mami,,,

        En ollut kai kymmeneen vuoteen minkään ukon kanssa kun ei vehje toimi. Sitten en juteltiin nuoren "miehen" kanssa pylly seksistä ym muuusta naimisesta, oli kokematon viinaan/seksin kanssa. Laitoin käden sen haaroihin ja sanoin että voisin kokeilla sormilla. Kun nolostu niin oti farkut jalasta, vähän esteli mutta käskin pitää kädet ylhäällä. Kun kokeilin peppua niin rupes seisoo napaan asti, siinä kumpaakin hiero kun koveni kunnolla. Sitten (minä) nautin pitkästä aikaa kunnon naimisesta kun sain olla käskevä mitä pitää tehdä.


    • Hyvä tavaton

      Isäni mies pani äitini vaimoa samalla kun minä panin kissaa pankolla.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2753
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2340
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1854
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1731
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1725
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1656
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe