Toiminimi vai?

kolaaja

Morjes

Suunnitelmissa olisi tehdä päätyön lisäksi keikkahommia.

-Lumenluonti
-Halkojenteko
-Valokuvauskeikat
-Kotisivut
Yms.

Olisiko järkevin vaihtoehto laittaa toiminimi vai käyttää maksullisia laskutuspalveluita?
Niin ja kuinka paljon esim lumenluontia yms voi tehdä ilman mitään yritystä?

T. Kolaaja

5

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tmi pa

      entisenä yrittäjänä voin sanoa että toiminimi on kaikista huonoin vaihtoehto. itse en missään nimessä laittaisi sitä enään. jos jostain syystä hommassa tulee takkiin olet itse velallinen ja korot juoksee kymmeniätuhansia komeasti. Harkitse oy:tä tai sitä laskutusvaihtoehtoa. Ikinä ei tiedä miten asiat voi olla vuoden-parin kuluttua.

    • stiii

      Juu,se laskutus homma helpoin tapa,itekin teen välillä.esim huon.remppoja.ei tartte mitään alveja eikä mitään muutakaan miettiä,rahat kolahtaa vaan tilille.mutta jos hommia koko ajan tiedossa nii oy ehdottomasti.

    • Kollip

      www.eezy.fi tai ehkä mielummin www.toimipiste.fi (Halvemmat palkkiot) on hyvä ratkaisu ;)

      • pudottaja1

        tää on aika halpa www.laskuta.com


    • Kolaaja

      Hei kiitoksia paljon! Ajattelin tehdä pienet kotisivut tälle omalle "yritykselleni" niin pitäskö minun siellä ilmoittaa että laskutan Toimipiste.fi kautta. Vai miten se kannattee ilmaista asiakkaalle vai sanoa vain töiden jälkeen että lasku tulee postissa? (Tietenki hinta sovittuna valmiina)

      Niin ja mites sitten käteismaksajien kans olette toimineet?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5634
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2496
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      59
      1725
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe