Toiminimi vai?

kolaaja

Morjes

Suunnitelmissa olisi tehdä päätyön lisäksi keikkahommia.

-Lumenluonti
-Halkojenteko
-Valokuvauskeikat
-Kotisivut
Yms.

Olisiko järkevin vaihtoehto laittaa toiminimi vai käyttää maksullisia laskutuspalveluita?
Niin ja kuinka paljon esim lumenluontia yms voi tehdä ilman mitään yritystä?

T. Kolaaja

5

215

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tmi pa

entisenä yrittäjänä voin sanoa että toiminimi on kaikista huonoin vaihtoehto. itse en missään nimessä laittaisi sitä enään. jos jostain syystä hommassa tulee takkiin olet itse velallinen ja korot juoksee kymmeniätuhansia komeasti. Harkitse oy:tä tai sitä laskutusvaihtoehtoa. Ikinä ei tiedä miten asiat voi olla vuoden-parin kuluttua.

• stiii

Juu,se laskutus homma helpoin tapa,itekin teen välillä.esim huon.remppoja.ei tartte mitään alveja eikä mitään muutakaan miettiä,rahat kolahtaa vaan tilille.mutta jos hommia koko ajan tiedossa nii oy ehdottomasti.

• Kollip

www.eezy.fi tai ehkä mielummin www.toimipiste.fi (Halvemmat palkkiot) on hyvä ratkaisu ;)

• pudottaja1

tää on aika halpa www.laskuta.com

• Kolaaja

Hei kiitoksia paljon! Ajattelin tehdä pienet kotisivut tälle omalle "yritykselleni" niin pitäskö minun siellä ilmoittaa että laskutan Toimipiste.fi kautta. Vai miten se kannattee ilmaista asiakkaalle vai sanoa vain töiden jälkeen että lasku tulee postissa? (Tietenki hinta sovittuna valmiina)

Niin ja mites sitten käteismaksajien kans olette toimineet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1053
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      21
      990
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      833
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      801
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      712
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      60
      583
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe