Moi,
Olen 36v mies ja kesällä alaselästä löytyi magneettikuvauksesta L5/S1 nikamavälistä pieni sentraalinen välilevypullistuma, mikä ei kuitenkaan paina hermoja.
Pari ortopedia on arvioinut tilaani ja katsonut kuvia ja molemmat totesivat että ei ole mitään leikattavaa, eli jumppaa vaan. Välilevyjen liike kiihdyttää aineenvaihduntaa alueella ja nostaa pH tasoa, mikä vähentää kemiallista ärsytystä hermoihin. Olen jumpannut fyssarin ohjauksessa muutaman kk:n.
Selkää tai jalkoja ei särje, oikea jalka tuntuu himpun verran heikommalta kuin vasen. Mutta se mikä ärsyttää on toi hiton pistely, tikkuilu, kihelmöinti, kuumotus, jäätäminen. Itsellä auttaa se että lähtee vaikka sauvakävelylle. Liike on lääkettä. Mikä sinulla toimii noihin tuntemuksiin?
Miten eroon puutumistuntemuksista
jäniksen selässä
0
75
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147404
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444749- 594742
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371568
- 1431317