Onko (onko ollut) jollakin vastaavanlaista elämäntilannetta? Mikä neuvoksi? Kyllä pohjalaisella tulee ainakin myssy täyteen, pelottaa että sitä pimahtaa, kärsitty kun on ja syyttä.
Kymmenen vuotta sitten menetin työkyvyn hetkeksi työtapaturman seurauksena, auto-onnettomuus tyomatkalla jossa syytön osapuoli. Työkyky on välillä ollut rajallinen pahojen issias ja niska vaivojen vuoksi, tänä aikana olen tehnyt pitkiä ja pätkiä työsuhteita 2pv- yksi vuosi. Neljä vuotta olen ollut täysin terve, kolme vuotta työttömänä. Muutin tampereelle oletuksella että kyllä kait tämän kokoisesta paikasta töitä löytyy, mutta ei. Yhtään työhönosoitusta työkkäristä ei ole tullut vaikka olen hiostanutkin.. Olen oikeutettu palkkatukeen ja täsmä-palveluun(6kk ilmaista työvoimaa) kaupunki maksaa kunhan työpaikka on suomesta. Työkokemusta 15 vuotta Olen työskennellyt seisemällä eri työnimikkeellä kone-ja metallialalla sekä rakennuksiilla. 6 vuotta tehnyt matkatöitä. Koulutusta on runsaastii, kahdeksan vuotta. Ympäri suomea laittanut satoja työhakemuksia, ei työhaastatteluja. Tuhansia tiedustelu maileja, yhteen vastattu ei valitettavasti ole tarjota. Satoja tuloksettomia puhelin soittoja.
Työhistoriassa on katkoja, koskaan ei ole irtisanottu. Yt neuvottelut on osunut kohdalle kolme kertaa, siirto tullut toisiin yksiköihin. Irtisanoutunut pari kertaa firman kuihduttua tai työkuvan muututtua sellaiseksi, ettei ole vastannut ammattitaitoa, palkanmaksu vaikeuksia on ollut ja työnantajan epärehellisyyttä, yksikin on toimenpide kiellossa.. Olen monta kertaa muuttanut työn perässä tuhansia kilometreja. Suomesta on tullut vaikea maa elää sellaiselle jolla ei onni ole aina matkassa. Alkaa huumori loppuun pikkuhiljaa. Kiitos asiallisista neuvoista etukäteen.
Ilmaista työvoimaa neuvoja
Ei löydy ei
0
94
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit422770Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116