Onko (onko ollut) jollakin vastaavanlaista elämäntilannetta? Mikä neuvoksi? Kyllä pohjalaisella tulee ainakin myssy täyteen, pelottaa että sitä pimahtaa, kärsitty kun on ja syyttä.
Kymmenen vuotta sitten menetin työkyvyn hetkeksi työtapaturman seurauksena, auto-onnettomuus tyomatkalla jossa syytön osapuoli. Työkyky on välillä ollut rajallinen pahojen issias ja niska vaivojen vuoksi, tänä aikana olen tehnyt pitkiä ja pätkiä työsuhteita 2pv- yksi vuosi. Neljä vuotta olen ollut täysin terve, kolme vuotta työttömänä. Muutin tampereelle oletuksella että kyllä kait tämän kokoisesta paikasta töitä löytyy, mutta ei. Yhtään työhönosoitusta työkkäristä ei ole tullut vaikka olen hiostanutkin.. Olen oikeutettu palkkatukeen ja täsmä-palveluun(6kk ilmaista työvoimaa) kaupunki maksaa kunhan työpaikka on suomesta. Työkokemusta 15 vuotta Olen työskennellyt seisemällä eri työnimikkeellä kone-ja metallialalla sekä rakennuksiilla. 6 vuotta tehnyt matkatöitä. Koulutusta on runsaastii, kahdeksan vuotta. Ympäri suomea laittanut satoja työhakemuksia, ei työhaastatteluja. Tuhansia tiedustelu maileja, yhteen vastattu ei valitettavasti ole tarjota. Satoja tuloksettomia puhelin soittoja.
Työhistoriassa on katkoja, koskaan ei ole irtisanottu. Yt neuvottelut on osunut kohdalle kolme kertaa, siirto tullut toisiin yksiköihin. Irtisanoutunut pari kertaa firman kuihduttua tai työkuvan muututtua sellaiseksi, ettei ole vastannut ammattitaitoa, palkanmaksu vaikeuksia on ollut ja työnantajan epärehellisyyttä, yksikin on toimenpide kiellossa.. Olen monta kertaa muuttanut työn perässä tuhansia kilometreja. Suomesta on tullut vaikea maa elää sellaiselle jolla ei onni ole aina matkassa. Alkaa huumori loppuun pikkuhiljaa. Kiitos asiallisista neuvoista etukäteen.
Ilmaista työvoimaa neuvoja
Ei löydy ei
0
82
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2972696Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001409- 1081261
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831251Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991235Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581195- 451073
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi75976Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa23911- 33807