Jämsänkosken S-market, joko kohta loppuu?

tenho

joko toim älytön toiminta loppuu jämsänkosken S-marketista? Tosi huonoo asiakaspalvekua nokkavine myyjineen ja jonoineen. Onko yhteishenkin hyvl´ä päälikön ja alsiaten kanssa?

34

1312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taru1

      voipi olla, kokemusta on, enkä enää käytä palveluita, ajan suosiolla Jämsään

    • katja3

      aika paskaa on palvelu, liekö päälliköstä kyse vai ihan myyjistä, Jämsässä käyn, en jaksa kattella noin ala-arvoista toimintaa

    • jämsänkoskelainen

      käyn jämsäsä s-marketis. käynyt jo pari vuotta, ei jaksa jonottaa ja tuntea olevansa ei tervetullut

    • veio

      olkaa hiljaa, käyn aina koske ässässä

    • piia9

      mä jämsässä jo aikoja sitten, haluan saada palvelua, jota kosken s-marketista ei saa

    • johannna2

      niin on, käyn Jämsässä nykyään

    • toijala

      alkokin loppu jo ja varmaan seuraavaks S-market,, kuten kuuluukin

      • hakkeri1

        Joopa joo 8 juttua samasta IP osoitteesta 20minuutissa.
        Jaa että mistä tiedän,no kun se on vaan niin helppoa kun osaa.

        On turha luulla ettei pystytä selvittämään IP osoitetta muut kuin poliisi.


    • Ei Alkoakaan

      Ajattaahan tuo Jämsään, kun Alkon toimintakin loppuu nyt vuodenvaihteesssa.
      Samalla reisulla olen tehnyt ostokset molempiin kauppoihin.

    • ent asiakas

      En käy,koska myyjät nyrpeitä ja aina jonoo kassalla.

    • Idiootit

      Ja seuraavaksi itketään kun palvelut häviää jämsänkoskelta:-D

    • Swetlana

      Onko tämän ketjun aloittaja venäläinen vai virolainen? ....vai tyypillinen "koskelainen", joka on jättänyt kansakoulunsa kesken ja taas juovuksissa?

    • voivittu

      Mitä väliä sillä on onko myyjä nyrpeä vai ei? Ihan hakemalla haet kaupan työntekijöiden demonisointia tuolla paskallasi.

      Sinä et ole ainutlaatuinen lumihiutale.

    • ootteoutoja

      Ei siellä mitään nyrpeitä myyjiä ole - ja kassajonoja nyt aina joka kaupassa tuon verran on.......

    • Palveluun tyytyväine

      Kyllä jaksetaan mollata kosken s-marketin myyjiä . Itse olen saanut hyvää palvelua , jos en löydä jotain olen saanut kyllä myyjiltä apua . Hyvin ystävällistä palvelua olen saanut ja en ymmärrä tätä jatkuvaa marisemista kyseisestä asiasta .

    • Manne

      Valittajat menkää koskenpään sivaan ostoksille

      • E-liike takaisin!

        Pitäkää huoli siitä, että Koskenpään Siwa pysyy pystyssä, kun Wirtaskauppakin lopetti.


    • Lilli3

      Täytyy kyllä myöntää, että asiointi Jämsänkosken s-marketissa on vähentynyt minullakin. Bonukset ei enää ratkaise ostopäätöstä. Lidliin vie usein tie ja kassillisen saa paljon halvemmalla. Ja tuotteita on ihan riittävästi.

    • kyllästynyt

      Ja lidlissä on aina enemmän kuin yksi kassa auki...puolet ruokatunnista menee jonottaessa jos ääs markettiin sattuu eksymään..

    • sade 2

      käyn j-kosken s-marketissa päivittäin,enkä ole koskaan saanut huonoa palvelua.mutta en ole myöskään paskantärkeä,enkä kaikentietävä asiakas.ihmisiä ne kassatyöntekijätkin on.

      • Ei savua ilman tulta

        On se hyvä, että on näin onnekkaita ja tyytyväisiä vähään tyytyviä asiakkaita. Omat kokemukset ovat kyllä aiheuttaneet käyntikertojen vähenemisen ko. liikkeessä, vaikka olen jäsen ja Alkokin lopetti (alkossa kävin pari kertaa vuodessa).


    • sade 2

      kinnostaa tietää mitä palvelulta odotatte,minulle riittää kun saan apua jos en tiedä mistä löytyy etsimäni tuote.pitäisikö kassahenkilön nöyristellä.eikö kiitos ja ole hyvä riitä.ystävällisiä myyjiä on siellä tosi paljon.

    • hyvää palvelua

      täytyy sanoa että kyllä ihmiset osaa olla ilkeitä kun ovat ottaneet j.kosken s-marketin silmätikukseen . Mikä siinä on että olen saanut hyää palvelua on neuvottu jos on ollut kysyttävää ja on tervehditty . olisiko syytä katsoa peiliin ainaiset valittajat.

    • koski koski

      hyvä kauppa älkää narisko joutavia.

    • EntinenAs

      Minulla oli kerran korttiongelma kassalla kun kone ei suostunut rekisteröimään korttiani, mikä oli hyvin toiminut muutamassa muussakin kaupassa aiemmin. Ja tällä palstalla pitää mainita, että RAHAA ON! Niin no asiaan. Myyjä huomasi korttiongelmani, mutta käänsi nopeasti katseensa pois, ettei varmasti tarvitsisi auttaa. Ja tällä palstalla pitää mainita, NE OLI RUOKAOSTOKSIA! Juu, ei kyllästyneen oloiselta myyjältä saanut apuja. Sen jälkeen en ole siinä kaupassa asioinut.

      • tyytyväinen

        Minulla myös ongelmia joskus kortin kanssa , mutta kassa kyllä neuvoi ja oli ystävällinen joten olen edelleen j.kosken s-marketin vakituinen asiakas , eikä ole muuutakaan valittamista palvelussa , siellä tervehditään ja neuvotaan jos on jotain mitä ei löydä .


      • S-kortti
        tyytyväinen kirjoitti:

        Minulla myös ongelmia joskus kortin kanssa , mutta kassa kyllä neuvoi ja oli ystävällinen joten olen edelleen j.kosken s-marketin vakituinen asiakas , eikä ole muuutakaan valittamista palvelussa , siellä tervehditään ja neuvotaan jos on jotain mitä ei löydä .

        Samaa mieltä ed.kanssa,ei mitään ongelmia jos joskus perjantaina on vähän jonoa vaikka 5min niin mihinkä tässä elämässä niin kiire ,mielestäni valittajat on tunnevammaisia ja kotona ei kaikki hyvin.Ei millään pahalla;)


      • 'EntinenAs
        S-kortti kirjoitti:

        Samaa mieltä ed.kanssa,ei mitään ongelmia jos joskus perjantaina on vähän jonoa vaikka 5min niin mihinkä tässä elämässä niin kiire ,mielestäni valittajat on tunnevammaisia ja kotona ei kaikki hyvin.Ei millään pahalla;)

        Varmaan rippuu kassasta. Kokeilin korttia monen monta kertaa eikä kassa viitsinyt auttaa. Olenko tunnevammainen? Kotona kaikki on hyvin, sinulla ei taida olla, kun täällä sellaista epäilet?!? Ja otin asian pahalla.


    • RaBarBeri

      Kyseisessä kaupassa on tosiaan muutama myyjä joiden asenteet voisivat olla mieluusti erilaiset kuin tähän mennessä ovat olleet. Huomaa naamarista kun ei asiakkaana miellytä, ja eikä täten edes tervehditä. Hupaisaa on myös kuinka kassapalvelija itse tekee valinnan saako asiakas kuitin vaiko ei, vaikka yleensä en kuittia otakkaan, niin tuleepa päivä kun muutan mieleni.. Tarjoaako kassatar sitten ryppyisen kuitin - Jää nähtäväksi.

      PS. On siellä muutama aivan loistavakin yksilö töissä, kiitosta vaan heille jotta laittaa kaupassa käynnin mieliseikat balanssiin niin että sinne viitsii mennä. :)

      • S-kortti

        Eikö S-Makketin kauppias voisi ojeistaa että kuitti annetaan aina ja asiakas pitää sen tai laittaa roskiin.
        Nämä viimeiseksi tulleet antaa kuitin aina ja eräs PUNAHUULI ei yleensä koskaan on vaan niin kiireisen olinen ettei varmaan sitä tahallaan,mutta täytyy pysyä nuorten perässä.


    • asiakaskin

      Mitä te täällä narisette! Jos on reklamaatioon aihetta, niin suoraa palautetta kauppaan! Tuskin näitä kauppias saati työntekijät lukee. Jos minulla on ollut aihetta valittaa tai (huom!) antaa hyvää palautetta, niin annan sen suoraan asianomaiselle. Vai näin takaan viestin perille menemisen. Jälkeenpäin on turha napista, jos ei saa suutaan auki. Ja vielä, palaute kannattaa antaa asiallisesti ja rakentavasti, teho parempi. Huutamalla tai kiukuttelulla ei saa aikaiseksi kuin lisää negatiivista asennetta. Niin Se metsä vastaa kuin sinne huudetaan....

    • Jäsen889

      Älä sinä itse narise.. Niin Se metsä vastaa kuin sinne huudetaan....

    • tuulakkki

      Joopa joo 8 juttua samasta IP osoitteesta 20minuutissa.
      Jaa että mistä tiedän,no kun se on vaan niin helppoa kun osaa.

      On turha luulla ettei pystytä selvittämään IP osoitetta muut kuin polii


      Niinkös meinaat ?

    • KöysiKaulaan

      No jo on Jämsänkoskella mahottomia ongelmia. Myykö siellä kukaan köysiä. Niillä pääsee ongelmista helposti eroon jos kovasti "ahristaa".

      Laittaa vaan köyrestä ravatin kaulaan ja kiinnittää sitten sen jakkaralla tms riittävän korkealla olevaan puun oksaan ja sitten vaan lenkki kaulan ympärille ja potkaiseen jakkaran pois altaa ja nauttiin kaulakiikussa olemisesta sen viimeisen hetken ja avot sen jälkeen eivät enää näin vakavat ongelmat vaivaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe