Heissulivei! Olen lukion 1. ja haluan pyrkiä ruotsin opettajaksi, koin varsinaisen valaistumisen tässä viideltä aamuyöllä. Ruotsi on ollut mun lempiaine 7-luokalta asti ja olen kouluopiskelun lisäksi opiskellut ruotsia omatoimisesti kotona. Voisi jopa sanoa, että tunnen sellaista mystistä fanitusta ruotsia kohtaan :'D nyt lukiossa vaihdoin A-ruotsiin ja kirjotan myös A-ruotsin, tarkoituksena olisi saada L.
Varsinaiseen kysymykseen: miten voin opiskella ruotsin opettajaksi? millainen pääsykoe siihen olisi? onko yliopistossa ns. pakollisia kursseja niin kuin lukiossa (olen matemaattisesti aivan lahjaton)? mitä aineita mun kannattaa kirjottaa jos pyrin ruotsin opettajaksi?
Ruotsin opettajaksi?
Limonaadi
1
144
Vastaukset
- saara6
Muita kieliä:) ala jo miettiin minkä toisen (tai jopa kolmannen kielen) siihen rinnalle haluat opetettavaks aineeks. Matikkaa ei tarvi ja ruotsinopeks voi valmistua kaikista yliopistoista, joissa on tarjolla kasvatustieteet ja ruotsia. Eli Helsinki, Tampere, Turku ja Joensuu nyt ainakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474055- 1314011
- 693793
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262968Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72567Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332379- 282252
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501849