Eli, mikä on teidän mielestä söpöin KOIRAROTU? Musta on ehkä kai mitteli, en oo varma, collie on myös aika söde.
Söpöin koira?
29
281
Vastaukset
- Heloisa, alkuper.
Tipsu on söpöin ja muutenkin ihanin. Söpöjä tulee vastaan vaikka kuinka, mutta kun en tunne rotuja. Se, joka oli tai lienee vieläkin cesar-mainoksessa, on söpöläinen.
- "Oma lehmä ojassa"
Ehdottomasti mitteli,maailaman ilmekkäin pikku naama:)
- Kaikista söpöin on
uskokaa tai älkää, lapsukaiset, niin se on ihan tämä kansalliskoiramme, se kaikkein söpöin. Eihän sitä muuten kansalliskoiraksi pääsisikään. ;D
Siis tämä: http://www.youtube.com/watch?v=vXRS8Yc838Q - tiibetinmastiffi
Tiibetinmastiffi.
- Ei mikää noista vaa.
villakoira
- Siperianhusky
On maailman söpöin!!
- ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Siperianhusky kirjoitti:
On maailman söpöin!!
Nää omistais Nöffi. Beethoven.kultsia. cockri.
- ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Siperianhusky kirjoitti:
On maailman söpöin!!
- ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Siperianhusky kirjoitti:
On maailman söpöin!!
- juu23
Terrierit
- ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Beethoven. Nöffi. Kultainen noutaja. Cockeri.landseer. bullmasteli. Dobberia.
- ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
- koirallinen
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ kirjoitti:
Labradorinnoutaja
Tassujenjalkiamydog.blogspot.com - 35vu3
koirallinen kirjoitti:
Labradorinnoutaja
Tassujenjalkiamydog.blogspot.combostoninterrieri
- Apollo ehdoton
Ehdotin ykkönen on Tanskandoggi ei hän sitä muuten kutsuttaisi koira maailman Apolloksi
- irkku rules
Irlannin susikoira.
- ()))))))))))))))))
Beethoven ♥♥♥♥ eli bernhardilainen. Nöffi. Dogggi. Leonberg. Suursnautseri. Lanfseer. Kulta n
Kaikki koirat ja muutkin eläimet on söpöjä. :)
- 12.2
Kultainen noutaja. Nöffi. Cockeri. Rottweiler. Bernhardiner. Tanskandoggi. Nöffi. Käppänä
S
- Westie- rakas
Westie eli valkoinen länsiylämaan terrieri joka esiintyy ceasar-mainoksessa
- ♥♥♥♥♥♥♥
Nöffi. Kultn. Cockeri. Saksanpaimenkoira. Dobberi. Mastifi. Tanskan Dogggi
- ghghjhggk
Minua sykähdyttää kauniit ryhdikkäät foxit varsinkin karkkarit (oikein trimmatut jolloin värit säilyy eikä turkki kihara)ja sellainen voittikin nyt.
Sitten spinone on kaunis. Ja italian vinttikoira myös. Tiibetinspanielista ja tiibetinmastiffistakin pidän. Vanha tanskankanakoira on kiva myös labbiksen sijaan. Sussexinspanielin turkin väri äärikaunis myös ja jotenkin kiva rotu myös.
http://espn.go.com/new-york/story/_/id/10441487/wire-fox-terrier-wins-best-show-westminster - <<<<
BERNHARDINKOIRA
NÖFFI
LEONBERGER
KULTAINENNOUTAJA
COCKERI
SAKSANPAIMENKOIRA
TANSKANDOGGI
IRLANNINSETTERI- söpömpiäkuinpikkufifit
Mä oon jotenkii samoilla linjoilla. Setterit(enkku erityisesti) isot rodut (bernit, nöfit...) cockerit ja spanielit, laumanvartijat(podhalanski <3) ja sheltti, collie, auspai ja bortsu. Siinä aikalailla järjestyksessä
- Bulldogg-lover
Tykkään bulldogeista eniten ranskan bulldogeista, ihania rytty kuonoja!
- yäkhyo
Hyi ällötäviä ja sairaitakin
- <<<
OIS IHANA OMISTAA 7 0-7 KOIRAA
1. BERNHARDINKOIRA
2. NÖFFI
3. LEONBERGER
4. ROTTWEILER
5. SUURSNAUTSERI
6. SNAUTSERI
7. KULTAINENNOUTAJA - Södeintirskahdus
Minust kaikki ''SÖDEIN'' :>)) koira on sellanen posliinikoira joka istuu hyllyllä nätist. Ei tarvi käydä elukkalääkärissä rahaa kantamassa säkkikaupal.
- saitpak
Belgariosdogs
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014