Eletään jänniä päiviä :)

kaikki kunnossa

Ollaan mieheni kanssa lasta yritetty jo 2ovulaatiota. Viikko ovulaation jälkeen tuli jännää kirkasta vuotoa, kolme päivää ollut lämpö hiukan ja rinnat olleet hiukat arat. Huomenna pitäis alkaa kuukautiset. Mun hermot ei vaan kestä tätä odottamista. Olisko täällä vauvakuumeilijoita jotka vasta aloittaneet vauvan teon :)

35

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 12/32

      Jos 12/32 ei toteudu, niin toivottavasti hanurisi vuotaa huomenna.

      • Mällärin tupla

        OooooHHHhhh!!! Mun k*lli vuoti just spermaa kun näin numerot 12 ja 32. Kiitos, ihana mällätä sun jutuille! :)))))


      • vanha äiti

        Nimimerkki 12/32 Mikä sinua oikein vaivaa? Tunnut olevan tosi huonossa kunnossa. Hakeudu ensi tilassa lääkärille tai vaikka ensiapuun.


    • kaikki kunnossa

      Miten ihmiset voi olla noin törkeitä!!!

      • Emme tarvitse lapsia

        On se kyllä törkeää yrittää lasta ilman 12/32 säännön täyttymistä ja tehdä yhteiskuntaan lisätaakkaa!


    • :) :)

      Toivottavasti tärppää.

      • Vai miten se 12/32?

        Toivottavasti tärppää ja kuukautiset alkavat, niin ehditte vielä odottaa ja kasvaa ihmisinä ja parina.


      • Tälläästä...
        Vai miten se 12/32? kirjoitti:

        Toivottavasti tärppää ja kuukautiset alkavat, niin ehditte vielä odottaa ja kasvaa ihmisinä ja parina.

        Toivottavasti joku tulee ja hakee sinut 12/32 pakkopaidassa nopeasti hoitoon, että sustakin vihdoin päästään eroon täältä. En tiedä miksi nämä mielivikaiset tulevat tänne jauhamaan pahaa oloansa muihin kun oma parisuhde on pilalla ja lapset on hulluja.

        Toivottavasti ap olisit raskautunut! Äläkä välitä noista katkerista kusipäistä, kun haluavat vain ärsyttää muita ja ei heitä kukaan täälä kuuntele. Pitkän naurun vain saavat täälä kitisemällä.

        Minä olen lapsesta haaveillut 1,5v ja kaikki nämä ihmiset eivät ymmärrä, että toiset eivät raskaudu heti kun mies käy kerran pistämässä nesteet sisälle. Ensi vuonna onneksi asiat tääläkin muuttuu..


      • Äläpä yleistä
        Tälläästä... kirjoitti:

        Toivottavasti joku tulee ja hakee sinut 12/32 pakkopaidassa nopeasti hoitoon, että sustakin vihdoin päästään eroon täältä. En tiedä miksi nämä mielivikaiset tulevat tänne jauhamaan pahaa oloansa muihin kun oma parisuhde on pilalla ja lapset on hulluja.

        Toivottavasti ap olisit raskautunut! Äläkä välitä noista katkerista kusipäistä, kun haluavat vain ärsyttää muita ja ei heitä kukaan täälä kuuntele. Pitkän naurun vain saavat täälä kitisemällä.

        Minä olen lapsesta haaveillut 1,5v ja kaikki nämä ihmiset eivät ymmärrä, että toiset eivät raskaudu heti kun mies käy kerran pistämässä nesteet sisälle. Ensi vuonna onneksi asiat tääläkin muuttuu..

        Jos sinulla on mielenvikaa ja lapset hulluja, niin älä yleistä. Älä keksi satuja, Sinullakin voisi olla asiat toisin, jos olisit totellut neuvoja ja muistanut 12/32!


      • What the fuck?

        :) :) sanoi "toivottavast tärppää" -Mikä on tällaisen kommentin antajan intressi? Onko kyse teennäisyydestä vai tiedottomuudesta? Vai haluaako joku yh vertaistaan seuraa, kun kavereita ei ole?


      • 12/32
        Äläpä yleistä kirjoitti:

        Jos sinulla on mielenvikaa ja lapset hulluja, niin älä yleistä. Älä keksi satuja, Sinullakin voisi olla asiat toisin, jos olisit totellut neuvoja ja muistanut 12/32!

        Muistakaa 12/32 sääntö, niin saatte käytöshäiriöisiä kakruja niinkuin minä.
        Minä täällä määrään, joten älkää aukaisko housujanne.


      • what the fuck?
        What the fuck? kirjoitti:

        :) :) sanoi "toivottavast tärppää" -Mikä on tällaisen kommentin antajan intressi? Onko kyse teennäisyydestä vai tiedottomuudesta? Vai haluaako joku yh vertaistaan seuraa, kun kavereita ei ole?

        Niin, pillu on taas minulla saamatta niin kirjoitin tämän kommentin.

        En oikeasti ole tuota mieltä.


      • Tälläästää...
        Äläpä yleistä kirjoitti:

        Jos sinulla on mielenvikaa ja lapset hulluja, niin älä yleistä. Älä keksi satuja, Sinullakin voisi olla asiat toisin, jos olisit totellut neuvoja ja muistanut 12/32!

        Sori ole hulluja lapsia minulla kun ei ole vielä syntynyt yhtäkään, mutta sekin päivä kyllä koittaa tänä vuonna..


    • kaikki kunnossa

      Tänään alkoi kuukautiset :(

      • Nyt tarkkana jatkoss

        Onnittelut. Ei tainnut 12/32 täyttyä vielä? Hätäinen päätös olisi teilläkin tämä lapsi. Onko tullut kaverille tai serkulle lapsia lähiaikoina? Entäpä työ- tai koulukavereille?


      • Nyt tarkkana jatkoss
        Nyt tarkkana jatkoss kirjoitti:

        Onnittelut. Ei tainnut 12/32 täyttyä vielä? Hätäinen päätös olisi teilläkin tämä lapsi. Onko tullut kaverille tai serkulle lapsia lähiaikoina? Entäpä työ- tai koulukavereille?

        Minäkin pistin akan paksuksi ja tuhoan maapalloa käytöshäiriöisillä kakruillani. Olen sen verran tyhmä etten tee mitään ellei kaveritkin tee. Pakkohan se oli hankkia lisää. No saadaan sossusta enemmän fyrkkaa.


      • Pistä paremmaksi !
        Nyt tarkkana jatkoss kirjoitti:

        Minäkin pistin akan paksuksi ja tuhoan maapalloa käytöshäiriöisillä kakruillani. Olen sen verran tyhmä etten tee mitään ellei kaveritkin tee. Pakkohan se oli hankkia lisää. No saadaan sossusta enemmän fyrkkaa.

        Taisi olla niin, että Suomessa yhdestä vaimosta on pukattu maksimissaan 17 lasta... Ylitä se sossun eläteilläsi ja keskity nauttimaan lapsilisistä.


    • suomi24 pilalla

      Jos ette jaksa lukea 12/32/35 paskaa, niin älä vastaa tai huomioi niitä kirjoituksia. Meneepähän viiltelemään ranteitaan mielummin. Lapseton ja kateellinen.

      • ...

        Joo suomi24 on täyspaska.


      • Hähhähhähäää :)

        U wish ;)


    • kaikki kunnossa

      Yritystä jatketaan :)

      • Äläpä hoppuile

        Miten se 12/32?


    • Kuumeilija

      Meillä yritystä takana noin puoli vuotta. Käytössä ovulaatiotikut. Viime aikana alavatsaa on nipistellyt ja välillä on ollut todella huono olo. Toivottavasti piaan tärppäisi :)
      Entä onko teillä mitään tikkuja käytössä? Tai jotain muuta 'kikkoja'?

      • kaikki kunnossa

        Ei oo vielä tikut käytössä.. Päätettiin miehen kanssa että tikut sit vast käyttöön jos 6kk yritetään ja en tulis raskaaksi.. Meillä on noi ''terveelliset'' elämäntavat :)


    • malttamaton!

      Hei mulla toinen yritys kierto menossa ja menkat myöhässä jo 5päivää.. 2 haamua tullut. Huomenna aika lääkärille ja verikokeisiin!! Toivotaan parasta!♥

      • kaikki kunnossa

        Oletko raskaana??


    • karoliina_kk_82

      Hei,
      meillä yritystä 1v3kk takana, ja nyt kuukautiset 5pvää myöhässä!! Joskus tullut parikin viikkoa myöhemmin, vaikka yleisesti aika säännölliset, joten en ole uskaltanut vielä tehdä testiä (sen verran useasti on tässä jo joutunut pettymään...)

      Mitään oireita ei ole, joten en uskalla liikaa toivoa (vaikka kuitenkin vähän)

      tsemppiä kaikille kuumeilijoille!!!

      • Numerot alkavat

        olla kohdillaan ! Kai parisuhdetta vähintään 12 v. takana ? Muuten et ole kypsä raskautumaan !


      • Numerot alkavat
        Numerot alkavat kirjoitti:

        olla kohdillaan ! Kai parisuhdetta vähintään 12 v. takana ? Muuten et ole kypsä raskautumaan !

        Minäkin olen vähän seonnut , mutta ei kai se haittaa.


    • karoliina_kk_82

      Heippa,
      tänään se vihdoin tapahtui, sain plussan! Tosin eka testi vasta, kuukautiset vkon myöhässä :)
      Clearbluen testi, väittävät että ovat 99% varmoja, mutta häätyy uusi tehdä parin päivän päästä.

      Voi tätä onnen määrää, melkein 1v 4kk yritystä takana!!!

      • meillä toivotaan :)

        Onnea :)


      • Ddjdl

        Siis ei niitä vääriä plussia ole olemassakaan, kyllä sinä raskaana olet eikä toista testiä tarvita ellet huviksesi halua tehdä. Testi reagoi raskaushormoniin, jota on elimistössä, jos testiin plussa piirtyy. Siispä onnittelut!


      • ssshhhhh

        Onnea :) täällä sama, vuosi meni. Syyskuussa la?


      • kaikka kunnossa

        Onnea sulle :) Meillä alkaa peitto heilumaan tänään :D Jos tässä kuussa onnistuis jo..


    • *ollako*

      Täällä yritystä lokakuusta asti. VIelä ei ole tärpännyt jollei nyt tässä kierrosta sitten.

      Maanantaina oli ovulaatio ja edellisenä iltana/yönä heiluteltiin peittoa. Torstaina pvällä vihlaisi tosi kovasti vasemmalta puolelta alavatsaa ja siitä alkoi hillitön päänsärky. Eilen sitten alkoi alavatsaa koskemaan ihan pirusti. Iltaa kohden vaan lisääntyi ja tuntui että koko naama kuumotti kivusta. Tänään alavatsassa pientä nippailua ja aamulla nenä oli ihan törkeen tukossa.

      En tiiä sitten olisiko ollut ovulaation jälkioireita?

      Esikoisesta kun ei ollut mitään tuntemuksia kunnes rv 7 aloin miettimään että onkohan kaikki ok :D

      Hetki saa vielä odotella ennen kuin kannattaa tikuttaa. Jännittää ja olo on jo malttamaton :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1615
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1244
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1072
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1039
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      970
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      857
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      741
    Aihe