Moikka!
Kyselisin että voiko PS3'n ohjainta ladata puhelimen laturilla, sillä puhelimen laturi on 5V ja ohjaimessa lukee 3,7V. Voiko laturilla lataaminen vahingoittaa ohjaimen akkua/ohjainta jotenkin?
PS3 ohjaimen lataaminen puhelimen laturilla?
ps3ohjainlataus
3
4664
Vastaukset
- :P nope
En tosiaakaan suosittele, Ohjaimesi käyttöikä lyhenee Ja menee paskaksi.. Voltin arvot pitäisi olla samat. Ei kannata.
- Huolestunut jo
Minä luulin, että PS3:n ohjaimet voi ladata minkä vaan laitteen USB-portista, kuten tietokoneen tai digiboksin USB-portista.
Eikö se pidäkään paikkaansa, onko niillä joku epästandardi systeemi? (en pääse nyt tsekkaamaan omia ohjaimiani) - Anonyymi
Mutta voiko latausjohtona käyttää puhelimen lataamiseen tarkoitettua Usb johtoa, ettei tarvitse ostaa erikseen uutta latausjohtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6022732Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh671436- 1061434
Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831370- 1381246
- 1111208
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1341014- 80944
- 48930
- 47871