Olen tähän asti yrittänyt olla mukava ihminen, mutta nyt meni kuppi nurin. Minä en suostu enää kenenkään leikkikaluksi. Tästä lähtien osoitan kiinnostustani vain ihmisille, jotka ei kiinnosta minua paskan vertaa.
Alan huolehtia ulkonäöstäni entistä enemmän, flirttailen kaikille yökötyksille ja jätän ne sen jälkeen ihmettelemään, kun en olekaan oikeasti kiinnostunut. Jos saan mahdollisuuden vielä siihen, että roikutan jotain perässäni, niin teen sen mielelläni.
Kohtelen muita kuin itseäni on tähän asti kohdeltu. Hah.
Elämänmuutos
2
230
Vastaukset
- cerberus1
entä jos kohtaat ihmisen joka näkee sen mukavan ihmisen kaiken tuon alla? entä jos kohtaat ihmisen, joka oikeasti välittää? toivon, että voit silloin tartua siihen käteen joka ojennetaan vilpittömästi. toivon, että sä uskallat nostaa katseesi yökötyksistä ja uskoa, että sä ansaitset parempaa. Älä kohtele sinusta välittäviä ihmisiä kuin sinua on kohdeltu. Kohtele heitä kuten olet halunnut itseäsi kohdeltavan.
voimia.- ap.
Rupesin tässä vuoden alusta toteuttamaan elämänmuutostani. Kiva flirttailla ihmisille ilman minkäänlaista kiinnostusta. Eihän pikku flirtti kenenkään elämää häiritse, kun ei anna ymmärtää sen enempää ;)
Olen päättänyt, että parisuhdetta en kaipaa tällä hetkellä, koska mielessäni on vain yksi, jota en saa. Irtoseksiä en halua harrastaa.
Tajusin, että pitämällä itsestäni sekä henkisesti, että fyysisesti huolta, parannan mahdollisuuksiani saada joskus joku, josta oikeasti välitän ja jota kohtaan tunnen muutakin kuin väljähtynyttä ystävyyttä. Lupaan myös olla tutustumatta ihmisiin, jotka ei alusta alkaen kiehdo minua. Hyvää alkuvuotta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tuksu pakenee poliisia!
Tuksu on kaapannut lapsensa, jonka huoltajuuden hän menetti ja pakenee poliisia ilmeisesti Veijo Lallin kanssa. Lalli myi vastikään Loviisasta talonsa1804168Martina neljäs sija
Eiköhän kaikki onnitella upeasta suorituksesta ,omassa sarjassa neljäs sija 💯hienoa Martina 🇫🇮👌💯2972580Iik! Suosikkijuontaja Vappu Pimiä jakoi hyytävät kuvat lomareissulta: "Sydän meinas pysähtyä..."
Yksi Suomen suosituimmista juontajista, Vappu Pimiä, on jakanut kuvia etelän lomaltaan. Pimiä on lähtenyt lomareissulle juuri ennen uuden Tanssii Täht292346Martina uinnin jälkeen sijalla 436! Tästä tuli riemun päivä!
Martina painaa menemään sitkeästi kuin sissi! Rambolla ja Martinalla on molemmilla hidas aamu 🤣1232120- 921347
Rakastan sut ja sua
Oma turvallinen nallekarhuni. Kivaa alkavaa viikkoa parhaalle toivottaa se susta hehkuva..1281035Miksi ihmiset katsovat Salkkareita?
Miksi ihmiset katsovat Salkkareita? Onko syynä aina uudet julkkisnäyttelijät, kuten Esko Eerikäinen tai Konsta Hietanen vai dramaattiset juonenkuviot37979Voit oikeasti unohtaa minut
nainen. Olen niin väsynyt ja aikaansaamaton. Ei minusta ole kuin uninalleksi korkeintaan töiden jälkeen. Enkä edes ole niin tuuheakarvainen kuin kaupa47928Helsingin Sanomat harjoittaa kansalaistemme harhauttamista?
Suomalainen media on lietsonut sotapelkoa meihin propagoivalla manipulaatiolla --- Helsingin Sanomat on merkittävä manipulaattori [Tämän vastinkirjoi331880- 65857