Missä ja mitkä ja milloin järjestöt jne jakaa jouluruokakasseja ?
Seurakunnat, eu........ ?
Joulu kaikille !
6
137
Vastaukset
- töihitöihi
Lähetääs artsi töihin.
- Työtön
Nii, kyllähän töitä on maailmassa, mutta palkanmaksajat on vähissä.
- Kokemusta on
Työtön kirjoitti:
Nii, kyllähän töitä on maailmassa, mutta palkanmaksajat on vähissä.
Kyllä hyvälle, luotettavalle työntekijälle palkan maksaja löytyy.
- up and down
No jopa on.
Eilen tämä samainen julli kirjoitteli "Kiitos Merja" otsikolla.
Siinä mainitsi että "Kyllä on Stalin ollut sulle hyvä oppi-isä"...
No nyt samainen kirjoittelija huutelee ilmaisten ruokakassien perään.
Minkähän sortin stalinisti tämä kirjoittelija on?
Yksi päivä sosialismi hyvä asia, toinen päivä ei. Otappa selvää.
No semmostahan se tuo kommunismi/sosialismi taisi, taitaa olla - oma suu ensin ja kuormasta syödään...- Lukutaito
No, mitäs pahaa on kysyä missä jaetaan jouluksi ruokakasseja ? Eipä tuo näytä sosialismia kehuvan, sosialismihan on nähty mitä on. Raakuutta, raiskauksia , murhia, henkilöpalvontaa, eriarvoisuutta. Kyllä ne on seurakunnat, yritykset ja muutamat yhdistykset jotka lähimmäisestä huolehtivat.
Toverikommarit vaan oottaa valmista ja hamuaa kaiken itselleen.
Tuo Merja onkin hyvä esimerkki, tulette vielä näkemään mitä stallari saa aikaiseksi, pthyi. - hfvf
Lukutaito kirjoitti:
No, mitäs pahaa on kysyä missä jaetaan jouluksi ruokakasseja ? Eipä tuo näytä sosialismia kehuvan, sosialismihan on nähty mitä on. Raakuutta, raiskauksia , murhia, henkilöpalvontaa, eriarvoisuutta. Kyllä ne on seurakunnat, yritykset ja muutamat yhdistykset jotka lähimmäisestä huolehtivat.
Toverikommarit vaan oottaa valmista ja hamuaa kaiken itselleen.
Tuo Merja onkin hyvä esimerkki, tulette vielä näkemään mitä stallari saa aikaiseksi, pthyi.Kommarithan on ateisteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1922010
- 1291104
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä33700ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522