teiniäippä 17v

teiniäippä17

Eli siis 17 vuotias teiniäiti pirkanmaalta, olis kiva saada ns. vertaistukea tai sellasta jutteluseuraa joka on samoilla linjoilla kanssani, La on 23.6.2014 , täytän 18 9.6.2014 :) www.helimiuslife.blogspot.fi (tuossa blogini)

16

347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Odottaja

Moikka :) Ite oon tällähetkellä 16 mutta täytän enne lapsen syntymää 17v. Raskaus on ihan alussa ja ollaan molemmat poikaystävän kanssa onnellisia asiasta.

• Miten sen nyt ottaa.

Ette ole varmaan kauaa, kunhan vauva-arjen todellisuus iskee päin naamaa...

• Odottaja

Ei mulla ole :( Voin täällä kyllä vastailla kysymyksiin ja jutella sun kanssasi :)

• teiniäippä17

nohö :( ei mulla siis mtin kysyttävää oo , ajattelin vaan et sais jonku juttukaveriin:)

• Odottaja

Jos käy, niin voidaan jutella täällä :D

• *hymynaama*

Hei voitko muuttaa tota blogis tekstityyliä helppolukuisemmaksi?

• teiniäippä17

No joo voinhan mä:)

• ISOAMUNAA

TAAS ON TULLU KULLIA REIKÄÄN.

• nevahööd

Taas näitä fiksuja kommentteja tääl.. Kyllä teini äiditkin osaa lapsestaan huolehtia siinä missä muutkin äidit. Ja voi hyvillä mielin olla kun lapsi tulee täysi ikäiseksi niin ei itsekkään ole mikään sata vuotias sillon. Tunnen tämän kyseisen "teiniäidin" ja haluan hänelle ja poikaystävälleen vaan kaikkea hyvää elämässä ja pärjäämistä tulevan lapsen kanssa. Vaikka rankkaa saattaa olla niin tarvitsee muistaa se että apua saa ja kannattaakin pyytää jos omat voima varat on lopussa. Haluan myös itse tukea ja auttaa heitä tarvittaessa. Saatatkin veikkailla kuka olen mutta tätä mieltä todella olen. Onnea ja menestystä sinulle.

• helipaakinaho
        nevahööd kirjoitti:

Taas näitä fiksuja kommentteja tääl.. Kyllä teini äiditkin osaa lapsestaan huolehtia siinä missä muutkin äidit. Ja voi hyvillä mielin olla kun lapsi tulee täysi ikäiseksi niin ei itsekkään ole mikään sata vuotias sillon. Tunnen tämän kyseisen "teiniäidin" ja haluan hänelle ja poikaystävälleen vaan kaikkea hyvää elämässä ja pärjäämistä tulevan lapsen kanssa. Vaikka rankkaa saattaa olla niin tarvitsee muistaa se että apua saa ja kannattaakin pyytää jos omat voima varat on lopussa. Haluan myös itse tukea ja auttaa heitä tarvittaessa. Saatatkin veikkailla kuka olen mutta tätä mieltä todella olen. Onnea ja menestystä sinulle.

oikeassa olit, todella aloin veikkailemaan kuka olet ja yhtä aikuista naista mietin, mutta siihen tulokseen tulin että se et varmastikkaan ole? voisitko jossain vähän vinkata kuka olet? t.heli (keskustelun aloittaja)

• Ikävä ihminen

Voi näitä pikkutytön reppanoita...

• teinimamma

Täälä kirjottelee myös hieman vanhempi teiniäiti, heinäkuussa tulee täyteen 20vee. La on 28.7:) ja teiniäiteyden lisäksi minusta on tulossa yhäiti..

• uteelias

onko täällä muita bloggaajia kuin tän keskustelun alottelijal? :)

• jullle97

Täältä löytyy yksi nuorimamma lisää :) Kesäkuussa täytän 17 ja tyttäreni syntyi syyskuussa 2013 eli on nyt 4kk. Kirjoitan myös blogia meidän elämästä: http://jjullle.blogspot.fi/

• jossu_992

Hei

Itse olen 22 ja rv 13 3

olisi kiva saada susta kaveri =) mul on la 26.9

• helipaakinaho

mullekko sanoit? (foorumin aloittaja)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 535
      8609
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      5
      3698
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      9
      2215
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      161
      1203
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      856
    6. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      40
      764
    7. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      752
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      68
      726
    9. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      46
      715
    10. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      657
    Aihe