Herää kysymys, onko Puolanka Suomen Kreikka?
Puolanka
14
8650
Vastaukset
- jojojopjo
Joo velkaa tehdään, tuleva sukupolvi saa niitä sitten maksaa, mahtaa kohta loppua loputkin vanhusten hoidot ja teiden kunnossapidot, lukio, sekä kirjasto!
Säästöt ovat suhteessa tehtyyn velkaan korot lukaan mukien. - YLITLON KUSTU
EI KUN SE ON PARIISI. PUOLANGALLAHAN ON VALAISTU VESITORNIKIN.
- Tietoa janoava
Joroinen on Savon Pariisi - onko Puolanka Kainuun Pariisi?
- Aspin Isä
Eikö sieltä Puolangalta tule menestyviä Kokoomuslaisia? Minä olen elänyt siinä käsityksessä, että melkoisia rahamiehiä nämä puolankalaiset on. Vastahan se entinen puolankalainen oli radiossa ja kuulemma joku maankuulu kokkikin sieltä löytyy.
- P. Läpi
Niin, mikä nyt menestykseksi katsotaan.. Kun kunta saa Suomen ennätystasoa olevat valtionosuudet taloutensa pyörittämiseen, voi miettiä kuinka kestävällä pohjalla puolangan "menestys" ja millaisia rahamiehiä kunnasta löytyy..
- R:Eikka
Eihän täällä ole töitä muille kun päälliköille ja johtajille.
- por.mesta
Ja päälliköiden ja johtajien sukulaisille. Kunnanvirastolle joutavia paperinpyörittäjiä
- R.Äikkä
Perkele Puolangalla ei ole ainuttakaan vientiin perustuvaa yritystä. Kaupat ovat ainoastaan ''suuria'' työllistäjä Perslangalla.
- puuseppä
Ei sitä tarvitse ulkomaille asti viedä .Puolangalla on useita yrityksiä .jotka vievät tuotteitaan kunnan ulkopuolelle. Tällä tavalla toimivat yritykset tuovat kuntaan rahaa.. Kyllä pienikin toimeliaisuus tuottaa ympäristöön hyvinvointia..jne..
- totta on
puuseppä kirjoitti:
Ei sitä tarvitse ulkomaille asti viedä .Puolangalla on useita yrityksiä .jotka vievät tuotteitaan kunnan ulkopuolelle. Tällä tavalla toimivat yritykset tuovat kuntaan rahaa.. Kyllä pienikin toimeliaisuus tuottaa ympäristöön hyvinvointia..jne..
Näin on. Sanonta, pienistä puroista syntyy suuri joki, pitää paikkansa.
Monesta pienestä toimeliaasta syntyy vaikutukseltaan parempi kuin yhdestä isosta "ei niin toimeliaasta". - muori45
Suurin työllistäjä täytynee kyllä olla Addendo? En ole ainakaan ässässä nähnyt montaa kymmentä työntekijää kerrallaan.
- vähäväkinenkunta
Lukekaa KainuunSanomien juttu Asta Tolonen 100v, niin keskustelussa on tosiasioita ,jotka koskevat puolankalaisia. Nykyiset politikot ovat vastuussa kunnan heikosta tilasta. Väki vähenee, nuoret ajetaan pois, eletään valtion kustannuksella.
- 14o82018
En minä sitä tiiä,mutta onko näkynyt naisten 28 tuumasta punasta madison roma polkupyörää?takana oli ainakin mustaksi maalattu kori,rikkinäinen soittokello.ohjaussarvessa hieman ruostetta.samoin on puhdistamon tienoille ilmestynyt punanen tunturi joka on kylläkin lukossa,mutta muuten ehjä.
- Timpurmanni
Onhan meillä maataloutta. Vientituotetta. Puhtaat järvet, lammet, ei tosin vientituotetta ja luonto vot mikä voimavara. Paljakansuhteen olen huolestunut. Puolangalla uskalletaan yritää, kuten suuniteilla oleva biovoimala, palolaitos. Muistelen hieman taapäin. Mäntykoti, koulu, terveyskeskus. Puolanka on hyväpaikka asua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1537870- 614400
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404023Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233942Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353373Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423330Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383238- 482983
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422761- 492514