teinimamma 18.

mama12

Voihan voihan.. ihanaa.. Sanoin kuvaamaton tunne kun näkee sen pienen ensi kertaa. Taistelu abortin ja synnyttämisen välillä.. Nyt en kuitenkaan kadu päätöstäni yhtään. :) Ensimmäinen ultra oli viimeviikolla, kyllä se itketti ja hymyilytti samaan aikaan. Rauhaisaa joulun odotusta kaikille teinivanhemmille! Ja lykkyä tulevaan

6

284

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äippä87

Kukaan ei ole koskaan katunut päätöstään pitää lapsi.

Taemppiä sulle ja toivottavasti raskaus sujuu hyvin!

• terrrhi

Kyllä varmaan monikin on katunut. Vasta löytyi lapsi hylättynä penkiltä ja monta muuta ikävää juttua on ollut syksyn aikana lehdissä.
        Että kannattaa miettiä, jaksaako sitten, kun on kiinni lapsessa 24/7, plus rahahuolet, ihmissuhdeongelmat sun muut paineet päälle. Että liian ruusuista kuvaa ei äitydestä - oli se sitten teiniäitiyttä tai ei - kannata luoda.
        Voi myös harkita lapsen antamista adoptoitavaksi. Lapsettomia perheitä on paljon, jotka toivovat saavansa adoptiolapsen. Abortti ei ole ainoa vaihtoehto.
        Mutta jaksamista kaikille teiniäideille. Olipa se päätös sitten mikä tahansa:)

• olet_pohjasakkaa
        terrrhi kirjoitti:

Kyllä varmaan monikin on katunut. Vasta löytyi lapsi hylättynä penkiltä ja monta muuta ikävää juttua on ollut syksyn aikana lehdissä.
        Että kannattaa miettiä, jaksaako sitten, kun on kiinni lapsessa 24/7, plus rahahuolet, ihmissuhdeongelmat sun muut paineet päälle. Että liian ruusuista kuvaa ei äitydestä - oli se sitten teiniäitiyttä tai ei - kannata luoda.
        Voi myös harkita lapsen antamista adoptoitavaksi. Lapsettomia perheitä on paljon, jotka toivovat saavansa adoptiolapsen. Abortti ei ole ainoa vaihtoehto.
        Mutta jaksamista kaikille teiniäideille. Olipa se päätös sitten mikä tahansa:)

turpa kiinni

• lapseton

Itse valitsin abortin, ja mainiosti olen yöni nukkunut ilman riippakiveä.

• et ole teini ..?

kiva juttu et teillä menee hyvin! mutta oonko ainut kenen mielestä 18v ei ole enää teini..?

• 17+2

Entiedä oletko ainoa, mutta kyllä itse koen että jollain muotoa teini/nuori äiti..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      893
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      768
    3. 51
      707
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      39
      664
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      634
    6. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      44
      630
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      629
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      560
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      37