Top 3 animea joka genrestä!?

Top3animea

Sports : 1. Hajime no ippo 2. Major 3. Kuroko no basuke

Horror : 1. Claymore 2. Blood 3. Elfen lied

Romance : 1. Toradora! 2. B gata h kei 3. Itazura na kiss

Adventure : 1. One piece 2. Shingeki no kyojin 3. Hunter x Hunter 2011

Slice of life : 1. Nana 2. Welcome to the nhk 3. Usagi drop

Gambling : 1. Touhai Densetsu Akagi: Yami ni Maiorita Tensai
2. Gyakkyou Burai Kaiji: Ultimate Survivor 3. Gyakkyou Burai Kaiji: Hakairoku Hen

Comedy : 1. Ping pong club 2. Great teacher onizuka 3. Golden boy

Anime sarjoja joissa pitää selviytyä!
1. Sword art online 2. Btoom! 3. Danganronpa

17

2002

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitollinen

      "Anime sarjoja joissa pitää selviytyä!
      1. Sword art online 2. Btoom! 3. Danganronpa

    • se4yzetewrqse

      Breaking Bad > anime

    • 136 Animen mies

      Eikö oo ecchiä?
      Ja mun mielestä Elfen Lied ei kuulu horrorii, mieluummin vaik Another
      Pshychologicaliin kolmanneks Higurashi
      Slice of life ois sopinu k-on
      Ja adventureen Zero no Tsukaima

    • That's many...

      Miten porukka aina tietää niin kauheesti eri animeja? :o Ite tiedän vaan muutaman :B Monista en ole ikinä kuullutkaan.

      • 137 Animen mies

        Se on ku netistä ettii ja kattoo niit sarjoi.
        Esim itse etin aina välillä vaikka et best romance animes, ja sit ku se ehottaa jotai nii sit wikipedias tai animelistist kattoo ja jos kiinnostaa nii sit hankitaan se.
        Sit jos joku mainitsee jonku animen jossai nii sit katon taas wiksupediast et millane se on.

        Ps. toi numero mun nimen edessä kertoo kuinka monta sarjaa mä oon kattonu kokonaan.


      • Totuus69
        137 Animen mies kirjoitti:

        Se on ku netistä ettii ja kattoo niit sarjoi.
        Esim itse etin aina välillä vaikka et best romance animes, ja sit ku se ehottaa jotai nii sit wikipedias tai animelistist kattoo ja jos kiinnostaa nii sit hankitaan se.
        Sit jos joku mainitsee jonku animen jossai nii sit katon taas wiksupediast et millane se on.

        Ps. toi numero mun nimen edessä kertoo kuinka monta sarjaa mä oon kattonu kokonaan.

        137.... joo en usko.


    • Usotsuki

      Dangan Ronpa (Kibou no Gakuen to Zetsubou no Koukousei) on animena todella huonosti toteutettu, mutta pelinä se on erittäin hyvä. Suosittelen siis mieluummin pelaamaan.

      • Kiitollinen

        Tuopas vasta erikoinen vastaus


      • Naegi-kun

        1 tälle, vaikka en ole animena sitä katsonutkaan. Danganronpan PSP-peli on erinomainen.


    • 20+10

      Ite nakkelisin Steins Gate tonne trillerii oli huippu hyvä ainaki loppu(kertoo aikamatkustamisesta). Shiki menis horrorii.. siin oli joissain määrin pelottavia kohtauksii. Lovely Complex romancee.. on varmaa ollu hauskinpia romance animei mitä oon katellu.. pitkä tyttö rakastuu poikaan joka on lyhyempi mitä tämä. Mirai Nikki kuuluis kans jonnekki Psychological kategoriaa.. kertoo tulevaisuuden päiväkirjasta. Mut nää on mun omia mielipiteitä =).

    • bloodplusfan!

      Blood Oli tosi hyvä!!! Olin pitkään vältellyt tuota kyseistä sarjaa, koska en jaksa innostua vämpyyri aiheisista animeista. Tuossa ne oli enemmän hirviömäisiä, kaunis ja surullinen tarina!

      • egual3

        Ah mä rakastin saota!!! Musta paras adventure anime ikinä!! Mut se mitä romanssiin tulee nii en välitä niistä haaremi pitoisista niinkää niin jos joku tietää niin kertokoon? (^-^)/


    • animen ystävä

      kattoin ite sellasen sarjan kun boku no pico tossa eilen.

      ehdottomasti paras romanssi, sekä henkinen kasvutarina, mitä olen ikinä nähnyt.

      suosittelen lämpimästi kaikille.

    • sipsi

      Kauhu: 1. Hellsing Ultimate 2. Higurashi no Naku Koro ni[t] 3. Ei ole....

      Romantiikka: 1. Vampire Knight 2. Zero no Tsukaima 3. Ei ole...

      Fantasia: 1. Naruto[t] 2. Fullmetal Alchemist 3. Claymore

      Komedia: 1.Ouran High School Host Club 2.Noragami 3. Fairy Tail

      Eläin aiheiset animet: 1.Ginga nagareboshi gin 2.Wolf's rain 3. Erämaan kutsu [Call of the Wild: Howl, Buck ]

      Enempää en jaksa edes laittaa.

    • qoqooqoq

      Comedy: 1.Chuunibyou demo koi ga shitai 2.Ouran high school host club 3.The devil is a part-timer

      Romance: 1.Shigatsu wa kimi no uso 2.Kimi no na wa (ei sarja) 3.Koe no katashi (ei sarja)

      Horror: 1.Shingeki no kyojin 2.Tokyo ghoul (manga) ... en tiedä...

      Action: 1.Boku no hero academia 2.Owari no seraph 3.D.gray-man

      Fantasy/Adventure: 1.Magi 2.Chrono crusade 3.Fullmetal alchemist:brotherhood

      Slice of life: 1.Tanaka-kun wa itsumo kedaruge 2.Wolf children (ei sarja) 3.Athem of the heart (ei sarja)

      Mystery: 1.ERASED:Boku dake ga Inai Machi 2.Trickster: Edogawa Ranpo "Shounen Tanteidan" yori 3.Bungou stray dogs

      Superpower/-natural: 1.Angel beats 2.Mahou shoujo madoka magika 3.Charlotte (älkää katsoko viimeistä jaksoa!)

      Sports: 1.Haikyuu 2.Yuri on ice 3.Free ... ainoat sarjat jotka olen katsonut

    • recs

      Action: 1. Baccano, 2. Black Lagoon, 3. Fate/Zero

      Superpower: 1. Tiger & Bunny, 2. Boku no Hero Academia, 3. One Punch Man,

      Mecha: 1. Neon Genesis Evangelion, 2. Code Geass, 3. Mobile Suit Zeta Gundam

      Mysteeri: 1 Steins;Gate, 2. Death Note, 3. Psycho Pass

      Romantiikka: 1. Lovely Complex, 2. Toradora, 3. My Love Story (=Ore Monogatari)

      Komedia: 1. Saiki Kusuo no Psi Nan, 2. Konosuba, 3. Ouran High School Host Club

      Fantasia: 1. Fullmetal Alchemist 2. Noragami, 3. Madoka Magika

      Slice of Life: 1. Anohana, 2. Barakamon, 3. Welcome to the NHK

      Urheilu: 1. Yuri on Ice, 2. Haikyuu, 3. Keijo!!!!!!!! (nuo huutomerkit ovat oikeasti osa nimeä)

      ( ͡° ͜ʖ ͡°): 1. Sekai-ichi hatsukoi (yaoi/shounen-ai), 2. Doukyuusei (shounen-ai) 3. Monster Musume (haarem ecchi, yksi mies, monta naista)

      Elokuvat: 1. Princess Mononoke, 2. Wolf Children, 3. 5 Centimeters per second,

      Kyllä vaan tuntuu että tästä unohtui jotain, ja muutenkin hankala valita! Ja kuuluhan suurin osa animeista useampaan genreen, esim. romanttiset komediat, action-fantasiat...

    • Anonyymi

      Sikäli en pysty ihan täysin kunnolla vastaamaan tähän, koska pidän vain harvoista anime genreistä.

      Mutta top 5 animea:

      1. The Disastrous Life of Saiki K. (Komedia/Fantasia), omasta mielestäni ainakin hauska, ensimmäinen kausi oli hyvä, toisessa kaudessa oli ehkä vähän liikaa samaa toistoa, mutta uudet hahmot toi lisää mukavaa katsottavaa ja nyt odotan kolmatta kautta. Saikin psyykiset voimat oli mielestäni kiintoisia. Aluksi epäilin koko sarjaa, mutta osottaitui todella hyväksi. Piirrostyyli ja ääninäytteli oli myös hyvä.

      2. Kakegurui (Rahapeli), olen aina ollut kiinostunut rahapeleistä, rahalla pelaamisesta ja siitä jännityksestä mikä tulee, tykkäsin ääninäyttelijöistä, piirrostyylistä ja ideasta, vaikka ei olisi rahapeleistä kiinnostunut kannattaa katsoa edes yksi jakso.

      3. Charlotte (Draamakomedia/Yliluonnollinen fiktio), epäilin tätäkin animea nimen perusteella, vaikka lopusta en pitänyt, niin tämä anime sijoittuu kuitenkin 3 sijalle. En usko yliluonnolisiin asioihin, joten tämä oli hauskaa katsottavaa, tarina, piirrostyyli ja ääninäyttely oli hyvä.

      4. Sword Art Online (Seikkailufiktio), vaikka tämö onkin haukuttu sarja niin itse pidän kumminkin ekasta kaudesta, vaikka loppua kohden oli hieman tylsä, sarjaa oli kumminkin hauska seurata, piirrostyyli oli juuri sellainen mistä tykkäsin.

      5. Hi Score Girl (Rommanttinen/Komedia), piirrostyyli oli aluksi häiritsevä, mutta se parani loppua kohden. Tästä sarjasta ei ole oikein mitään sanottavaa, mutta silti kannattaa katsoa, jos on tylsää.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3720
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1823
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1384
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1275
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      923
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      880
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      860
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      49
      840
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      839
    Aihe