Sports : 1. Hajime no ippo 2. Major 3. Kuroko no basuke
Horror : 1. Claymore 2. Blood 3. Elfen lied
Romance : 1. Toradora! 2. B gata h kei 3. Itazura na kiss
Adventure : 1. One piece 2. Shingeki no kyojin 3. Hunter x Hunter 2011
Slice of life : 1. Nana 2. Welcome to the nhk 3. Usagi drop
Gambling : 1. Touhai Densetsu Akagi: Yami ni Maiorita Tensai
2. Gyakkyou Burai Kaiji: Ultimate Survivor 3. Gyakkyou Burai Kaiji: Hakairoku Hen
Comedy : 1. Ping pong club 2. Great teacher onizuka 3. Golden boy
Anime sarjoja joissa pitää selviytyä!
1. Sword art online 2. Btoom! 3. Danganronpa
Top 3 animea joka genrestä!?
17
2050
Vastaukset
- Kiitollinen
"Anime sarjoja joissa pitää selviytyä!
1. Sword art online 2. Btoom! 3. Danganronpa - se4yzetewrqse
Breaking Bad > anime
- 136 Animen mies
Eikö oo ecchiä?
Ja mun mielestä Elfen Lied ei kuulu horrorii, mieluummin vaik Another
Pshychologicaliin kolmanneks Higurashi
Slice of life ois sopinu k-on
Ja adventureen Zero no Tsukaima - That's many...
Miten porukka aina tietää niin kauheesti eri animeja? :o Ite tiedän vaan muutaman :B Monista en ole ikinä kuullutkaan.
- 137 Animen mies
Se on ku netistä ettii ja kattoo niit sarjoi.
Esim itse etin aina välillä vaikka et best romance animes, ja sit ku se ehottaa jotai nii sit wikipedias tai animelistist kattoo ja jos kiinnostaa nii sit hankitaan se.
Sit jos joku mainitsee jonku animen jossai nii sit katon taas wiksupediast et millane se on.
Ps. toi numero mun nimen edessä kertoo kuinka monta sarjaa mä oon kattonu kokonaan. - Totuus69
137 Animen mies kirjoitti:
Se on ku netistä ettii ja kattoo niit sarjoi.
Esim itse etin aina välillä vaikka et best romance animes, ja sit ku se ehottaa jotai nii sit wikipedias tai animelistist kattoo ja jos kiinnostaa nii sit hankitaan se.
Sit jos joku mainitsee jonku animen jossai nii sit katon taas wiksupediast et millane se on.
Ps. toi numero mun nimen edessä kertoo kuinka monta sarjaa mä oon kattonu kokonaan.137.... joo en usko.
- Usotsuki
Dangan Ronpa (Kibou no Gakuen to Zetsubou no Koukousei) on animena todella huonosti toteutettu, mutta pelinä se on erittäin hyvä. Suosittelen siis mieluummin pelaamaan.
- Kiitollinen
Tuopas vasta erikoinen vastaus
- Naegi-kun
1 tälle, vaikka en ole animena sitä katsonutkaan. Danganronpan PSP-peli on erinomainen.
- 20+10
Ite nakkelisin Steins Gate tonne trillerii oli huippu hyvä ainaki loppu(kertoo aikamatkustamisesta). Shiki menis horrorii.. siin oli joissain määrin pelottavia kohtauksii. Lovely Complex romancee.. on varmaa ollu hauskinpia romance animei mitä oon katellu.. pitkä tyttö rakastuu poikaan joka on lyhyempi mitä tämä. Mirai Nikki kuuluis kans jonnekki Psychological kategoriaa.. kertoo tulevaisuuden päiväkirjasta. Mut nää on mun omia mielipiteitä =).
- bloodplusfan!
Blood Oli tosi hyvä!!! Olin pitkään vältellyt tuota kyseistä sarjaa, koska en jaksa innostua vämpyyri aiheisista animeista. Tuossa ne oli enemmän hirviömäisiä, kaunis ja surullinen tarina!
- egual3
Ah mä rakastin saota!!! Musta paras adventure anime ikinä!! Mut se mitä romanssiin tulee nii en välitä niistä haaremi pitoisista niinkää niin jos joku tietää niin kertokoon? (^-^)/
- animen ystävä
kattoin ite sellasen sarjan kun boku no pico tossa eilen.
ehdottomasti paras romanssi, sekä henkinen kasvutarina, mitä olen ikinä nähnyt.
suosittelen lämpimästi kaikille. - sipsi
Kauhu: 1. Hellsing Ultimate 2. Higurashi no Naku Koro ni[t] 3. Ei ole....
Romantiikka: 1. Vampire Knight 2. Zero no Tsukaima 3. Ei ole...
Fantasia: 1. Naruto[t] 2. Fullmetal Alchemist 3. Claymore
Komedia: 1.Ouran High School Host Club 2.Noragami 3. Fairy Tail
Eläin aiheiset animet: 1.Ginga nagareboshi gin 2.Wolf's rain 3. Erämaan kutsu [Call of the Wild: Howl, Buck ]
Enempää en jaksa edes laittaa. - qoqooqoq
Comedy: 1.Chuunibyou demo koi ga shitai 2.Ouran high school host club 3.The devil is a part-timer
Romance: 1.Shigatsu wa kimi no uso 2.Kimi no na wa (ei sarja) 3.Koe no katashi (ei sarja)
Horror: 1.Shingeki no kyojin 2.Tokyo ghoul (manga) ... en tiedä...
Action: 1.Boku no hero academia 2.Owari no seraph 3.D.gray-man
Fantasy/Adventure: 1.Magi 2.Chrono crusade 3.Fullmetal alchemist:brotherhood
Slice of life: 1.Tanaka-kun wa itsumo kedaruge 2.Wolf children (ei sarja) 3.Athem of the heart (ei sarja)
Mystery: 1.ERASED:Boku dake ga Inai Machi 2.Trickster: Edogawa Ranpo "Shounen Tanteidan" yori 3.Bungou stray dogs
Superpower/-natural: 1.Angel beats 2.Mahou shoujo madoka magika 3.Charlotte (älkää katsoko viimeistä jaksoa!)
Sports: 1.Haikyuu 2.Yuri on ice 3.Free ... ainoat sarjat jotka olen katsonut - recs
Action: 1. Baccano, 2. Black Lagoon, 3. Fate/Zero
Superpower: 1. Tiger & Bunny, 2. Boku no Hero Academia, 3. One Punch Man,
Mecha: 1. Neon Genesis Evangelion, 2. Code Geass, 3. Mobile Suit Zeta Gundam
Mysteeri: 1 Steins;Gate, 2. Death Note, 3. Psycho Pass
Romantiikka: 1. Lovely Complex, 2. Toradora, 3. My Love Story (=Ore Monogatari)
Komedia: 1. Saiki Kusuo no Psi Nan, 2. Konosuba, 3. Ouran High School Host Club
Fantasia: 1. Fullmetal Alchemist 2. Noragami, 3. Madoka Magika
Slice of Life: 1. Anohana, 2. Barakamon, 3. Welcome to the NHK
Urheilu: 1. Yuri on Ice, 2. Haikyuu, 3. Keijo!!!!!!!! (nuo huutomerkit ovat oikeasti osa nimeä)
( ͡° ͜ʖ ͡°): 1. Sekai-ichi hatsukoi (yaoi/shounen-ai), 2. Doukyuusei (shounen-ai) 3. Monster Musume (haarem ecchi, yksi mies, monta naista)
Elokuvat: 1. Princess Mononoke, 2. Wolf Children, 3. 5 Centimeters per second,
Kyllä vaan tuntuu että tästä unohtui jotain, ja muutenkin hankala valita! Ja kuuluhan suurin osa animeista useampaan genreen, esim. romanttiset komediat, action-fantasiat... - Anonyymi
Sikäli en pysty ihan täysin kunnolla vastaamaan tähän, koska pidän vain harvoista anime genreistä.
Mutta top 5 animea:
1. The Disastrous Life of Saiki K. (Komedia/Fantasia), omasta mielestäni ainakin hauska, ensimmäinen kausi oli hyvä, toisessa kaudessa oli ehkä vähän liikaa samaa toistoa, mutta uudet hahmot toi lisää mukavaa katsottavaa ja nyt odotan kolmatta kautta. Saikin psyykiset voimat oli mielestäni kiintoisia. Aluksi epäilin koko sarjaa, mutta osottaitui todella hyväksi. Piirrostyyli ja ääninäytteli oli myös hyvä.
2. Kakegurui (Rahapeli), olen aina ollut kiinostunut rahapeleistä, rahalla pelaamisesta ja siitä jännityksestä mikä tulee, tykkäsin ääninäyttelijöistä, piirrostyylistä ja ideasta, vaikka ei olisi rahapeleistä kiinnostunut kannattaa katsoa edes yksi jakso.
3. Charlotte (Draamakomedia/Yliluonnollinen fiktio), epäilin tätäkin animea nimen perusteella, vaikka lopusta en pitänyt, niin tämä anime sijoittuu kuitenkin 3 sijalle. En usko yliluonnolisiin asioihin, joten tämä oli hauskaa katsottavaa, tarina, piirrostyyli ja ääninäyttely oli hyvä.
4. Sword Art Online (Seikkailufiktio), vaikka tämö onkin haukuttu sarja niin itse pidän kumminkin ekasta kaudesta, vaikka loppua kohden oli hieman tylsä, sarjaa oli kumminkin hauska seurata, piirrostyyli oli juuri sellainen mistä tykkäsin.
5. Hi Score Girl (Rommanttinen/Komedia), piirrostyyli oli aluksi häiritsevä, mutta se parani loppua kohden. Tästä sarjasta ei ole oikein mitään sanottavaa, mutta silti kannattaa katsoa, jos on tylsää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758