Hyvää ja rauhallista joulua

misu 8

sinulle MagnusVonLagert

26

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielikuvitusolento

      Toivottaa itte ittelleen joulua :D :D :D

    • von Lagerbom

      Kiitos samoin. Harmi ettei veemäisen, psyykensairairaan eksäni vuoksi pieni tyttäreni pääse edes jouluna käymään. Mutta tällainen toiminta on aika tavanomaista heille..

      • Misu 8

        Voi, se olisikin ollut parhain joululahja sinulle, yhteinen jouluhetki tyttäresi kanssa.
        Millä ihmeen perusteella he tällä kertaa tapaamisen estivät?
        Eikö sitä huoltajuuskiistaa voi alkaa uudelleen, kun nykyhetki on aivan uudenlainen kuin silloin ennen...


      • von Lagerbom
        Misu 8 kirjoitti:

        Voi, se olisikin ollut parhain joululahja sinulle, yhteinen jouluhetki tyttäresi kanssa.
        Millä ihmeen perusteella he tällä kertaa tapaamisen estivät?
        Eikö sitä huoltajuuskiistaa voi alkaa uudelleen, kun nykyhetki on aivan uudenlainen kuin silloin ennen...

        Voisihan sen aloittaa uudelleenkin, mutta oikeammin päätös tulisi purkaa jos lakia noudatetaan, koska oikeuteen annettiin perätöntä tietoa, jonka vastapuolen asianajajakin on myöntänyt. No kosto seuraa, enkä usko että äidillä on mukavaa aikaa odotella sitä.. Lopuksi kun käy todennäköisesti niin, ellei jo ole käynyt, että äiti oleskelee mielisairaalassa ja lapsi asustelee vierailla.. Niin, ja olivathan sosiaalityöntekijätkin syyllistyneet virkarikoksiin, ja silti olivat vastapuolen todistajina.. Tyttärestäni en tiedä mitään huhtikuun alun jälkeen.


      • Misu 8
        von Lagerbom kirjoitti:

        Voisihan sen aloittaa uudelleenkin, mutta oikeammin päätös tulisi purkaa jos lakia noudatetaan, koska oikeuteen annettiin perätöntä tietoa, jonka vastapuolen asianajajakin on myöntänyt. No kosto seuraa, enkä usko että äidillä on mukavaa aikaa odotella sitä.. Lopuksi kun käy todennäköisesti niin, ellei jo ole käynyt, että äiti oleskelee mielisairaalassa ja lapsi asustelee vierailla.. Niin, ja olivathan sosiaalityöntekijätkin syyllistyneet virkarikoksiin, ja silti olivat vastapuolen todistajina.. Tyttärestäni en tiedä mitään huhtikuun alun jälkeen.

        ...Mutta onhan sinulla tapaamisoikeus häneen, vaikka hän olisikin "vierailla". Jos lapsi on vaikka sijoitusperheessä, niin kyllä lapsen isä saa häntä käydä tapaamassa samoin lapsi isäänsä.


      • von Lagerbom
        Misu 8 kirjoitti:

        ...Mutta onhan sinulla tapaamisoikeus häneen, vaikka hän olisikin "vierailla". Jos lapsi on vaikka sijoitusperheessä, niin kyllä lapsen isä saa häntä käydä tapaamassa samoin lapsi isäänsä.

        Ei ole, ei minkäänlaista tapaamisoikeutta. Sellaisen päätöksen teki lahkolaistuomari, samaa lahkoa ilmeisesti kuin äiti ja äidin isä..


    • misu 8

      Kyllähän siinä täytyy olla todella pätevät syyt kun eväävät toisen vanhemman tapaamiset. Olet varmaan käynyt MLL:n ja Sosiaaliportin sivuilla...Minkälainen henkilö oli tyttäresi edunvalvojana, pitäisikö siihen ottaa ihan ulkopuolinen ja puolueeton henkilö vaikka lapsiasiainvaltuutettu katsomaan mikä tilanne oikeasti on...Ja nykyhetken pitäisi myös huomioida kumpiko teistä oikeasti on kykenevä lapsen huoltajaksi...Oletko ottanut yhteyttä mihinkään ylempään oikeusasteeseen ja kysynyt voiko näin oikeasti menetellä?

      • elämää nähnyt

        Lakkaa nyt misu mikä lie jo puolustelemasta kun et tunnu asioista mitään tietävän, eikö tuo jo kerro sinulle jotain, että tapaamisoikeutta ei ole. Siihen lienee syynsä. Sieltä pukkaa jo uutta ongelmaa Laagerbummilta ja taas saamme lukea kuinka epäoikudenmukaista kaikki on kun ero tulee, niin kuin on tullut jo lukemattomia kertoja ennenkin.
        Ja uskot vielä noita höpö höpö juttuja... ah ja voih.


      • von Lagerbom

        Syynä oli että äiti väitti lapsen pelkäävän minua ja ilmeisen lesbo sosiaalitantta antoi samanlaisen todistajanlausunnon käräjillä. Onko muka sosiaalityöntekijän tapana kuljeskella koirakin mukanaan äidin kanssa lasta noutamassa tapaamisista? Eipä kuulu sellainen sosiaalityöntekijän toimenkuvaan, vai mitä- ja vieläpä sunnuntaisinkin, illalla, heh.. Vielä siitä lapsen muka pelosta.. Minulla on videokuvaa mm viimeisestä tapaamiskerrastakin, eikä siinä ole havaittavissa minkäänlaisia pelkotiloja. Tämän sosiaalityöntekijän nimi on Jatta Kurppa, jos joku sattuu tuntemaan ja tietämään onko seksuaalisesti poikkeava..


      • Misu 8
        elämää nähnyt kirjoitti:

        Lakkaa nyt misu mikä lie jo puolustelemasta kun et tunnu asioista mitään tietävän, eikö tuo jo kerro sinulle jotain, että tapaamisoikeutta ei ole. Siihen lienee syynsä. Sieltä pukkaa jo uutta ongelmaa Laagerbummilta ja taas saamme lukea kuinka epäoikudenmukaista kaikki on kun ero tulee, niin kuin on tullut jo lukemattomia kertoja ennenkin.
        Ja uskot vielä noita höpö höpö juttuja... ah ja voih.

        ..Enhän minä mitään asioista tiedäkään. Etkö ole kuullut sanontaa, että kysyvälle vastataan ja kolkuttavalle avataan. En ole niin pitkään lukenut Magnus Von Lagerbomin kirjoituksia, että voisin tietää hänen jokaisen avio-eronsa ja tapaamisoikeus jutut.
        Tuttavaperheessäni on hoidettavana eri syistä väliaikaisesti sijoitettuja ja huostaanotettuja lapsia. Ainakin he kuljettavat lapsia viikottain tapaamassa biologisia vanhempiaan. Joko valvottuihin tapaamisiin tai sitten tavallisiin tapaamisiin. Lapset saavat myös puhelimitse olla yhteydessä biologisiin vanhempiinsa...siksi minä nyt tässä ihmettelen, miksi kaikkien kohdalla homma ei toimi.
        ...Väitteistäsi huolimatta en ole kovinkaan herkkäuskoinen. Mutta minulla on tapana muodostaa henkilöstä oma käsitykseni, omien kysymysteni ja näkemysteni perusteella eikä toisten mielipiteiden perusteella.
        Ei sitä tiedä vaikka tämä avioliitto onnistuisi ja kyseinen henkilö olisi onnellinen uuden nuorikkonsa kanssa. Ei aina saa ajatella pahinta ja maalata piruja seinälle...


      • myötähäpeä
        von Lagerbom kirjoitti:

        Syynä oli että äiti väitti lapsen pelkäävän minua ja ilmeisen lesbo sosiaalitantta antoi samanlaisen todistajanlausunnon käräjillä. Onko muka sosiaalityöntekijän tapana kuljeskella koirakin mukanaan äidin kanssa lasta noutamassa tapaamisista? Eipä kuulu sellainen sosiaalityöntekijän toimenkuvaan, vai mitä- ja vieläpä sunnuntaisinkin, illalla, heh.. Vielä siitä lapsen muka pelosta.. Minulla on videokuvaa mm viimeisestä tapaamiskerrastakin, eikä siinä ole havaittavissa minkäänlaisia pelkotiloja. Tämän sosiaalityöntekijän nimi on Jatta Kurppa, jos joku sattuu tuntemaan ja tietämään onko seksuaalisesti poikkeava..

        Kyllä ihmisen täytyy olla tyhmä, jos muodostaa virkamiehestä/naisesta käsityksensä seksuaalisen suuntautumisen mukaan.
        Työ on työtä ja petipuuhat on juttu erikseen, se on virka-ajan ulkopuolella tapahtuvaa ihan yksityistä toimintaa.
        Kehtaatkin laittaa sosiaalityöntekijän nimen tänne.


      • von Lagerbom
        myötähäpeä kirjoitti:

        Kyllä ihmisen täytyy olla tyhmä, jos muodostaa virkamiehestä/naisesta käsityksensä seksuaalisen suuntautumisen mukaan.
        Työ on työtä ja petipuuhat on juttu erikseen, se on virka-ajan ulkopuolella tapahtuvaa ihan yksityistä toimintaa.
        Kehtaatkin laittaa sosiaalityöntekijän nimen tänne.

        Kehtaanhan minä, kun sosiaalityöntekijäkin toimii viranhaltijalle sopimattomalla tavalla ja syyllistyy vieläpä perättömän lausuman antamiseen. Todistajana oleva ei saa salata asiaan kuuluvia seikkoja.


      • ????????????????????
        von Lagerbom kirjoitti:

        Kehtaanhan minä, kun sosiaalityöntekijäkin toimii viranhaltijalle sopimattomalla tavalla ja syyllistyy vieläpä perättömän lausuman antamiseen. Todistajana oleva ei saa salata asiaan kuuluvia seikkoja.

        Mutta miten sulla voi olla kaikkien exien ja lasten kanssa noin paljon ongelmia?


      • von Lagerbom
        ???????????????????? kirjoitti:

        Mutta miten sulla voi olla kaikkien exien ja lasten kanssa noin paljon ongelmia?

        Eihän niitä ole kuin kaksi, ja molemmat potevat psyykensairautta..


      • juurikin näin
        von Lagerbom kirjoitti:

        Eihän niitä ole kuin kaksi, ja molemmat potevat psyykensairautta..

        Ompa outo yhteensattuma. Sinä olet siisse ainoa terve???
        Exät ja sosiaalitantat on sairaita??? Okei....


      • joku3
        von Lagerbom kirjoitti:

        Syynä oli että äiti väitti lapsen pelkäävän minua ja ilmeisen lesbo sosiaalitantta antoi samanlaisen todistajanlausunnon käräjillä. Onko muka sosiaalityöntekijän tapana kuljeskella koirakin mukanaan äidin kanssa lasta noutamassa tapaamisista? Eipä kuulu sellainen sosiaalityöntekijän toimenkuvaan, vai mitä- ja vieläpä sunnuntaisinkin, illalla, heh.. Vielä siitä lapsen muka pelosta.. Minulla on videokuvaa mm viimeisestä tapaamiskerrastakin, eikä siinä ole havaittavissa minkäänlaisia pelkotiloja. Tämän sosiaalityöntekijän nimi on Jatta Kurppa, jos joku sattuu tuntemaan ja tietämään onko seksuaalisesti poikkeava..

        Et ole veneessä yksin.
        Käy katsomassa tuolta Kankaanpään palstalta, mitä siellä keskustellaan isien tapaamisioikeuksista.

        Katso se youtube videokin


      • Misu 8 kirjoitti:

        ..Enhän minä mitään asioista tiedäkään. Etkö ole kuullut sanontaa, että kysyvälle vastataan ja kolkuttavalle avataan. En ole niin pitkään lukenut Magnus Von Lagerbomin kirjoituksia, että voisin tietää hänen jokaisen avio-eronsa ja tapaamisoikeus jutut.
        Tuttavaperheessäni on hoidettavana eri syistä väliaikaisesti sijoitettuja ja huostaanotettuja lapsia. Ainakin he kuljettavat lapsia viikottain tapaamassa biologisia vanhempiaan. Joko valvottuihin tapaamisiin tai sitten tavallisiin tapaamisiin. Lapset saavat myös puhelimitse olla yhteydessä biologisiin vanhempiinsa...siksi minä nyt tässä ihmettelen, miksi kaikkien kohdalla homma ei toimi.
        ...Väitteistäsi huolimatta en ole kovinkaan herkkäuskoinen. Mutta minulla on tapana muodostaa henkilöstä oma käsitykseni, omien kysymysteni ja näkemysteni perusteella eikä toisten mielipiteiden perusteella.
        Ei sitä tiedä vaikka tämä avioliitto onnistuisi ja kyseinen henkilö olisi onnellinen uuden nuorikkonsa kanssa. Ei aina saa ajatella pahinta ja maalata piruja seinälle...

        Osaatko Misu kutoa mattoa? Jos, niin poikkeapa kahville ja auta nuorikkoani alkeissa..


      • Masu-o
        von Lagerbom kirjoitti:

        Eihän niitä ole kuin kaksi, ja molemmat potevat psyykensairautta..

        Ei kahta, ilman kolmatta...


      • misu 8
        MagnusVonLagerbom kirjoitti:

        Osaatko Misu kutoa mattoa? Jos, niin poikkeapa kahville ja auta nuorikkoani alkeissa..

        Olen joskus sukkulaa loimien väliin heitellyt ja kaiteella paukutellut. Mutta täytyy tunnustaa, etten osaa loimia laittaa tukille, mutta niisinyt joskus olen.
        Kiitos kahvikutsusta...ehkä palaamme asiaan tuonnempana....

        Yksi linkki kangaspuihin muistaakseni oli....Heidin iloinen käsityökoulu....toivottavasti muistan oikein :)


      • misu 8 kirjoitti:

        Olen joskus sukkulaa loimien väliin heitellyt ja kaiteella paukutellut. Mutta täytyy tunnustaa, etten osaa loimia laittaa tukille, mutta niisinyt joskus olen.
        Kiitos kahvikutsusta...ehkä palaamme asiaan tuonnempana....

        Yksi linkki kangaspuihin muistaakseni oli....Heidin iloinen käsityökoulu....toivottavasti muistan oikein :)

        Selvä.. Koska täällä on ollut niin paljon paskapuheita ja epäilyksiä kertomistani asioista, laitan lähiaikoina valokuvia nettiin tyttäreni mustelmista, joita ei siis ole koskaan tutkittu mitenkään, siis todella tutkittu. Paikallinen sosiaalijohtajakin sanoi taannoin epävirallisesti, että epänormaalin paljon niitä mustelmia tyttärelläni on. Kuvat laitan siis siksi, että nämä minun mustamaalaajani näkevät omin silmin pienen lapsen mustelmapaljouden, usein olleet. Ei 2-3 vuotiaalle tytölle sellaisia mustelmia alinomaa ole, tule normaalisti. Ja kyllä se selviö on, ettei mielisairas vanhempi ole kykenevä huoltajaksi.


      • misu 8
        MagnusVonLagerbom kirjoitti:

        Selvä.. Koska täällä on ollut niin paljon paskapuheita ja epäilyksiä kertomistani asioista, laitan lähiaikoina valokuvia nettiin tyttäreni mustelmista, joita ei siis ole koskaan tutkittu mitenkään, siis todella tutkittu. Paikallinen sosiaalijohtajakin sanoi taannoin epävirallisesti, että epänormaalin paljon niitä mustelmia tyttärelläni on. Kuvat laitan siis siksi, että nämä minun mustamaalaajani näkevät omin silmin pienen lapsen mustelmapaljouden, usein olleet. Ei 2-3 vuotiaalle tytölle sellaisia mustelmia alinomaa ole, tule normaalisti. Ja kyllä se selviö on, ettei mielisairas vanhempi ole kykenevä huoltajaksi.

        Minusta on ärsyttävää, kun jotkut ihmiset luulevat tietävänsä toisten asiat paremmin kuin henkilö itse. Yrittävät kääntää ja vääntää asiaa toiseksi mitä se on.
        Tuntuu kuin he jotenkin kadehtisivat sitä, että joku uskaltaa vastustaa pyrokratiaa ja vaatia itselleen oikeutta.
        Olen tällä palstalla ihmetellyt, miksi yhtä ihmistä aletaan nokkimaan ja mollaamaan, vaikka eivät häntä henkilökohtaisesti tunnekaan?
        Asioista voi keskustella aikuismaisesti vaikka olisikin eri mielipiteet. Turhaan siinä toista alkaa syyttämään ja hyökkäämaan kirjoituksillaan.
        Monetkaan eivät näytä tajuavan sitä, että tässä pienessä suomen maassakin on monenlaisia ihmiskohtaloita.
        Joskus he varmasti huomaavat itsekin, minkälaista on juosta yhteiskunnan oravanpyörässä pyöritettävänä. Viimeistään silloin, kun sairastuvat tai joutuvat työttömäksi.


      • öööööööööööööööööööö
        MagnusVonLagerbom kirjoitti:

        Selvä.. Koska täällä on ollut niin paljon paskapuheita ja epäilyksiä kertomistani asioista, laitan lähiaikoina valokuvia nettiin tyttäreni mustelmista, joita ei siis ole koskaan tutkittu mitenkään, siis todella tutkittu. Paikallinen sosiaalijohtajakin sanoi taannoin epävirallisesti, että epänormaalin paljon niitä mustelmia tyttärelläni on. Kuvat laitan siis siksi, että nämä minun mustamaalaajani näkevät omin silmin pienen lapsen mustelmapaljouden, usein olleet. Ei 2-3 vuotiaalle tytölle sellaisia mustelmia alinomaa ole, tule normaalisti. Ja kyllä se selviö on, ettei mielisairas vanhempi ole kykenevä huoltajaksi.

        Kannattaako niitä henkilökohtaisia asioitaan revitellä täällä palstoilla???


      • Bööööööööööööööööööö
        öööööööööööööööööööö kirjoitti:

        Kannattaako niitä henkilökohtaisia asioitaan revitellä täällä palstoilla???

        Olisko se joillekin terapiaa kun saa kirjoittaa niistä???


    • x??

      Et sitten tiennyt ottaessasi?

    • juupa juu

      Juu lagerbomilla on aina kolmas pyörä suhteessa....kato vaan sen reissuja ja kaikkea outoa mitä se tekee.....On sillä niitä naisia....tää on vaan varoitus.....

      • ????

        Käykö katteeks...???


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2204
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1448
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1300
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1055
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe