Narsisti pilaa kaikilta joulutunnelman ja ilon.
Narsistin jouluperinne:
15
426
Vastaukset
Hyvää Joulua Sinulle Elisakettu!
HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA RAKKAAT PALSTALAISET !!!
Olkaa kiltisti... tai muuten ei pukki tuu...Lämmintä, läheistä ja rauhallista joulua kaikille! Nautitaan ja kiitetään kaikesta siitä hyvästä mitä kulunut vuosi on meille tarjonnut.
Erityisesti kiitän noita kahta EK:ta ja YE:tä joiden teksteistä olen saanut itselleni monia oivalluksia kuin myös unohtamatta täällä nykyään vähemmän kirjoittanutta Lynetteä...
Mitenkään väheksymättä ketään muutakaan, mutta nimeäminen on hankalampaa kun nimimerkit vaihtelevat...
Noh, kauniita joululauluja on paljon valittavaksi, tällä kertaa valinta osui tähän, pidän Loirin tulkinnasta...
http://www.youtube.com/watch?v=IB8Ej8NoWZU
- 3+1
Hyvää Joulua rakkaat joita en saa nähdä
- Hyvää Joulua teille
Hyvää Joulua teille kirjoittajat, jotka mahdollistatte tämän vapaan keskustelun kovasta aiheesta, jota ei muualla voisi käydä.
Toivoo Kaikualku - myötäeläen
Kestämistä kärsimyksienne keskellä teille kaikille narsistien pihdeissä oleville. Etenkin lapsille Jumalan ja enkelten varjelusta, jotka ette ihmisapua tunnu saavan mistään.
Olkoon Jumala kanssanne. - isän kyyneleet
Joulutervehdys kaikille niille, jotka narsisti on erottanut läheisistään.
- Joulumieli 13
Kyllä totta puhut... kehuu huoriaan ja valmis vaikka kortin lähettämään.Minuakin haukku aatonaattona ja luulotteli kaikkea p...aa. Aattona jo uhitteli ja haukku...muuten selvinpäin. Kerran paketoi lahjaa...ilmeisesti toiselle naiselle...kummallinen käytös oli silloinkin...valheita valheen perään. En saanut lahjan lahjaa silloinkaan.
Nyt koko n historiaa... ei tule meille enää...vaikka vielä kyttäileekin...sillä on uusi koukussa.Mitenhän siellä joulua vietetään , vai onko ulkoruokinnassa jo.Aattelin vaan ku soitteli viimeviikolla yöllä tiuhaan. Nyt jo huvittaa sen touhut...- Tuollaisia ovat.
Tuollaisia ovat. Lienee narsistille Joulu kuten muutkin pyhät hyviä keinoja saaliin pyyntiin ja varsinkin koukuttamiseen. Kun uhrit ovat juhlamielellä, eivätkä huomaa, että narsisti ainoastaan laskelmoi.
Oma narsistini toivottelee aina hyvää joulua ja hyvää sitä ja tätä, koskaan ei unohda. Tuli uutena ajatuksena minulle nyt tekstisi kautta, että juhlapyhät ovat ovelalle narsistille pelkkiä työkaluja ihmisten pyörittämiseen. Uhrit ovat ikään kuin helpommassa, kun ovat tosiaan juhlatunnelmissa. Voi mitä loistavaa kalastusaikaa tunteettomalle narsistille... - Lienevätkö öiset
Lienevätkö öiset soittelutkin vain mielialan nostoa varten, että sitten on millä takoo... Omani on soitellut myös öisin, yöllä on ikään kuin tunneherkempi kuin yleensä, jos vielä on tunteita jäljellä...
Narsistihan kerää lähteiltään huomiota ja juhlapyhiksi täytyy nostaa tunnelma korkealle, että saa iskettyä pääuhriinsa...
Voi kiesus.
- koko suku
Narsisti ei ole tervetullut meille nyt eikä koskaan muulloinkaan.
- Ei tulisi mieleenk.
Plussia.
Ei tulisi mieleenkään viedä narsistia kenenkään sukulaisen, tutun tai ystävän lähellekään. - JOULUMIELI 13
Eikä myöskään meille...en ole tuntevanikaan,. Lähipiiri tietää...sekä ystävät...VAROITTELEVAT, KUN NÄKEVÄT.
Pääsiäispyhät kyttäs...olin jopa oman pöytäni alla piilossa. piti syöksyä sinne, kun ikkunaa lähesty. Tuntikausia notku ovella ja ikkunassa.
Tätä Joulunaikaa ei enää pilaa.
Selvisin hengissä sen kynsistä. Nyrkki joka tappaa ym. tarkisti jopa vessan.
Kaikki se ns RAKKAUS JA KUMPPANUUS OLI LOPULTA HELVETTIÄ JA VIEDÄ HENGEN
NS Rakkaus oli sille PELIÄ JA VALTAA.
Ystävät ja kaikki NORMAALI elämä jatkuu nyt. Välillä taakse kurkkien.
- gettawei
kannattaa siis pysyä kaukana narsistista ja muistaa se että voi itse valita miten antaa ihmisten kohdella itseään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911350
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85852
- 51758
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?51750Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä312601Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7585- 53584