Risteilyvarusteenne?

Kimmo86

Oon lähdössä 4. tammikuuta Silja Serenadelle ns. yksin matkaan (isovanhemmat tulevat myös, mutta menevät nukkuun iltaruokailun jäljeen). Mulla oma hytti. Mietin mitä pakkais mukaan? vaipat, kurahousut farkkujen alle? jotain urheilukamoja, tossuja viidet? märkäpuku? :D

Naurattaa kun tässä ei ole mitään järkeä! Mutta joku kiima tai taika näissä romppeissa on ja pakko ottaa jotain mukaan. Muilla vastaavia kokemuksia? Voi olla muitakin matkoja kuin risteilyt!!

12

1412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 666diaper

Anaalitappi on helppo

• Hansvili

itsellä usein pelkät farkut jalassa

• Tennareita pitää aina olla reissussa mukana! ;o)

• popopopopopopopo

Onks hyviä vinkkejä siitä mitä niillä pitäis mieluiten tehdä? ;)

• popopopopopopopo kirjoitti:

Onks hyviä vinkkejä siitä mitä niillä pitäis mieluiten tehdä? ;)

Niitähän pitäis nuolla (sidottuna/kahleissa)...

• Umbro28

Käsiraudat mukana! Sitten myös vaseliinipurkki. Kortsuja. Fudisshortsit farkkujen alla.

• säbäjäbä

Mä taas oon 30 v jäbä, joka on muuten hetero, mutta haluaisi just kännissä eksyä pariskunnan hyttiin ja tulla toisen kundin raiskaamaksi (sidottuna). Joo ehkä vähän homo, mut silti hetero. Outoa?

• pampula26

ota sidontavehkeitä, pistä joku kiinni tai tule itse sidotuksi.

• ei tuu tylsää kun

Nahkahousut, tai hame, pitkä, pitkät reisi saappaat, jos ei ole niin edes nahka blaseri.

• ffgr§

Minä ottaisin naisten alus vaatteita mukaan stayupsukkia sukkanauhaliivit mini hameen pitsi pikkuhousu ja korkokengät ja liukuvoide

• Anonyymi

Haluan tavata sinut !

• Miranneboob

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      61
      3757
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      49
      3000
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2914
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      366
      1970
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1152
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1141
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1125
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      27
      949
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      47
      931
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      108
      918
    Aihe