Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Risteilyvarusteenne?

Oon lähdössä 4. tammikuuta Silja Serenadelle ns. yksin matkaan (isovanhemmat tulevat myös, mutta menevät nukkuun iltaruokailun jäljeen). Mulla oma hytti. Mietin mitä pakkais mukaan? vaipat, kurahousut farkkujen alle? jotain urheilukamoja, tossuja viidet? märkäpuku? :D

Naurattaa kun tässä ei ole mitään järkeä! Mutta joku kiima tai taika näissä romppeissa on ja pakko ottaa jotain mukaan. Muilla vastaavia kokemuksia? Voi olla muitakin matkoja kuin risteilyt!!
121607
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

Anaalitappi on helppo

Äänestä

itsellä usein pelkät farkut jalassa

Äänestä

Tennareita pitää aina olla reissussa mukana! ;o)

Äänestä
  • Onks hyviä vinkkejä siitä mitä niillä pitäis mieluiten tehdä? ;)

Äänestä

• popopopopopopopo kirjoitti:

Onks hyviä vinkkejä siitä mitä niillä pitäis mieluiten tehdä? ;)

Niitähän pitäis nuolla (sidottuna/kahleissa)...

Äänestä

Käsiraudat mukana! Sitten myös vaseliinipurkki. Kortsuja. Fudisshortsit farkkujen alla.

Äänestä

Mä taas oon 30 v jäbä, joka on muuten hetero, mutta haluaisi just kännissä eksyä pariskunnan hyttiin ja tulla toisen kundin raiskaamaksi (sidottuna). Joo ehkä vähän homo, mut silti hetero. Outoa?

Äänestä

ota sidontavehkeitä, pistä joku kiinni tai tule itse sidotuksi.

Äänestä
  • Nahkahousut, tai hame, pitkä, pitkät reisi saappaat, jos ei ole niin edes nahka blaseri.

Äänestä

Minä ottaisin naisten alus vaatteita mukaan stayupsukkia sukkanauhaliivit mini hameen pitsi pikkuhousu ja korkokengät ja liukuvoide

Äänestä
  • Haluan tavata sinut !

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Kimmo86 kirjoitti:

Oon lähdössä 4. tammikuuta Silja Serenadelle ns. yksin matkaan (isovanhemmat tulevat myös, mutta menevät nukkuun iltaruokailun jäljeen). Mulla oma hytti. Mietin mitä pakkais mukaan? vaipat, kurahousut farkkujen alle? jotain urheilukamoja, tossuja viidet? märkäpuku? :D

Naurattaa kun tässä ei ole mitään järkeä! Mutta joku kiima tai taika näissä romppeissa on ja pakko ottaa jotain mukaan. Muilla vastaavia kokemuksia? Voi olla muitakin matkoja kuin risteilyt!!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu