Risteilyvarusteenne?

Kimmo86

Oon lähdössä 4. tammikuuta Silja Serenadelle ns. yksin matkaan (isovanhemmat tulevat myös, mutta menevät nukkuun iltaruokailun jäljeen). Mulla oma hytti. Mietin mitä pakkais mukaan? vaipat, kurahousut farkkujen alle? jotain urheilukamoja, tossuja viidet? märkäpuku? :D

Naurattaa kun tässä ei ole mitään järkeä! Mutta joku kiima tai taika näissä romppeissa on ja pakko ottaa jotain mukaan. Muilla vastaavia kokemuksia? Voi olla muitakin matkoja kuin risteilyt!!

11

1087

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 666diaper

      Anaalitappi on helppo

    • Hansvili

      itsellä usein pelkät farkut jalassa

    • Tennareita pitää aina olla reissussa mukana! ;o)

      • popopopopopopopo

        Onks hyviä vinkkejä siitä mitä niillä pitäis mieluiten tehdä? ;)


      • popopopopopopopo kirjoitti:

        Onks hyviä vinkkejä siitä mitä niillä pitäis mieluiten tehdä? ;)

        Niitähän pitäis nuolla (sidottuna/kahleissa)...


    • Umbro28

      Käsiraudat mukana! Sitten myös vaseliinipurkki. Kortsuja. Fudisshortsit farkkujen alla.

    • säbäjäbä

      Mä taas oon 30 v jäbä, joka on muuten hetero, mutta haluaisi just kännissä eksyä pariskunnan hyttiin ja tulla toisen kundin raiskaamaksi (sidottuna). Joo ehkä vähän homo, mut silti hetero. Outoa?

    • pampula26

      ota sidontavehkeitä, pistä joku kiinni tai tule itse sidotuksi.

      • ei tuu tylsää kun

        Nahkahousut, tai hame, pitkä, pitkät reisi saappaat, jos ei ole niin edes nahka blaseri.


    • ffgr§

      Minä ottaisin naisten alus vaatteita mukaan stayupsukkia sukkanauhaliivit mini hameen pitsi pikkuhousu ja korkokengät ja liukuvoide

    • Miranneboob

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1345
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      76
      888
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      807
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      737
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      691
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      688
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe