Eroon vanhoista asiakkaista

Vanhojen siivous

DNA lopetti etuohjelman vanhoilta asiakkailta. Uudet asiakkaat kyllä pääsevät etuohjelman piiriin. Ilmeisesti vanhoja asiakkaita on liikaa ja niistä pitää päästä eroon. Ehkä maksamani vajaa 1000€ vuodessa on liian vähän DNA:lle.
Onneksi on muitakin operaattoreita jotka laajakaistaa ja liittymiä myyvät.

8

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mape1

      siis puhutko nyt tästä dna:n ilmaisesta netistä puhelimeen (nettietu)? Mä nimittäin yritin päästä uusimaan sitä, enkä onnistu... Siis se on ollu ilmainen nettiyhteys puhelimeen aina puoleksi vuodeksi kerrallaan...

    • moniaasiakas

      Mulla useita liittymiä 3 puh ja 2 nettiin. Kun puhesopparit oli päättymässä, soitti aspa ja tarjosi jatkossa 3000/min dna-dna puhelua kaikkiin kolmeen liittymään. Dnan tuki sivuilla asiakaspalvelu suorastaan pyytää soittamaan tästä asiasta.

    • Vaihtoon meni
      • mape3

        joo,eipä tarjottu mullekaan...Toiselta yhtiöltä tosi hyvä tarjous, otin vastaan; sitten kyllä dna muisti samana päivänä tuli sms, että olen irtisanomassa liittymät ja soittavat toooosi hyvästä tarjouksestaan... Vähän myöhästä tässä vaiheessa, olis ollut ihan kiva kun olisivat muistaneet vanhaa asiakasta ajoissa...


    • dgopo

      Hmmm. Jos aspa olis teille soittanut olisi valitettu puhelinhäirinnästä.
      Eli ei mikään ole hyvä...

      • mape3

        tekstarikin olisi riittänyt... ja siinä info etuasiakkuuden päättymisestä ja lupaus soittaa korvaava tarjous lähipäiivnä...


    • vaihtamalla paranee

      Eikä nuo dna:n liittymät ole enää halpojakaan ja tarjoukset sitovat aina määräaikaisuuteen. Toisilta saa nykyään samalla rahalla nopeamman netin ja enemmän puheaikaa/tekstareita, eikä soppari ole määräaikaan sidottu. Dna:n nettikin tuntuu olevan hidas ja pätkii. Itse olen pitkäaikainen asiakas (yli 10 vuotta) ja nyt alkaa olla aika vaihtaa kilpailijoille.

      • sonera adsl->dna 3g

        On dna veppi 3g halpa ja hyvä, 3kk 6.9 eur ja sitten 12.9 eur, 24 kk. Enkat minulla speedtest.net:illä 8Mbit/s sisään ja 3 Mbit/s ulos. Asun ok alueella, joten ei ole mikään betoniviidakko, jossa kuuluvus on huono.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7506
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4342
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1695
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1639
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe