Me hankitaan pieni käärö sitten...

kuitenkin

Helvetti mikä meteli täällä...... Ei tällaista kukaa jaksa.... Keskimmäinen haukkuu mua huoraksi jne....... Vittu et on taas mukava ilta..... Kaikki niin vituillaa ku olla voi!!!!

Eikös sitä pitäis olla nätisti ku joulu on tulos??? mut ei meillä....

tää on niin normaalia ovia paiskotaa ja hakataa...

KYLLÄ ei tätä jaksa...... etenkää kielenkäyttöä....

13

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ertyuhkjlöö

Hauku huoranpenikaksi jos sille tuntuu. Hae Hesestä hampurilainen ja rentoudu.

• iltatähti

Juu...me pannaan se alulle jo tänä joulun jos vaan oma kullan vehje toimii.... ja mitäs sitä kerjäämään kun naapurin isännältä saa pyytämättäki, että sillai ihana ilta tulossa...

• onnen äippä
        iltatähti kirjoitti:

Juu...me pannaan se alulle jo tänä joulun jos vaan oma kullan vehje toimii.... ja mitäs sitä kerjäämään kun naapurin isännältä saa pyytämättäki, että sillai ihana ilta tulossa...

Mä sitten kerron joulun jälkee miten meni meidä joulu.... niin siis kait te kaikki ootte kiinnostuneita tietää...? siis häh?

mun oma kulta ♥ ja mä

kohta pannaan koreasti...hyvää viiniä... kiva ilta tulossa.

onneks yks ihana ihminen otti meidän rakkaat lapset jouluks että saadaan olla ihan kahden oman kullan kaa...

...jos vaik tänä jouluna lähtis siimahäntä liikkeelle ja saataisiin jouluvaavi...

osaa noi pennut olla joskus stressaavii mut onneks meillä on kivoja ystävii jotka auttaa sillon ku mulla hiipuu voimat....

• pullantuoksu äippä
        onnen äippä kirjoitti:

Mä sitten kerron joulun jälkee miten meni meidä joulu.... niin siis kait te kaikki ootte kiinnostuneita tietää...? siis häh?

mun oma kulta ♥ ja mä

kohta pannaan koreasti...hyvää viiniä... kiva ilta tulossa.

onneks yks ihana ihminen otti meidän rakkaat lapset jouluks että saadaan olla ihan kahden oman kullan kaa...

...jos vaik tänä jouluna lähtis siimahäntä liikkeelle ja saataisiin jouluvaavi...

osaa noi pennut olla joskus stressaavii mut onneks meillä on kivoja ystävii jotka auttaa sillon ku mulla hiipuu voimat....

HIPPELIS! HAPPELIS! HUPPELIS! TIP TAP TIP TAP

ihana joulu nyt kohta syödään puuroo ja oluet on juotu ja kohta aletaan miettii nimee meidän nyytille....

ihana joulu kun ei oo tapeltu kertaakaan ♥!

nuorimmaisella oli vähä ikävä ku soitti ihan kiva ku on ikävä äippää mut ei noit jaksa ihan kiva olla kaksistaan joulu ja ens joulun meit on yks enempi...

• esimerkki äippä

nt on sitten lahjat abayyi ka ja rutoat syöty.

nyt jos tärppää niin se syntyy syksyllä ja sen nimens tulee Aadolf Jeesus kps se pm poiak... hök...

ja js se on tyttö niin sit sen on Aina Rukka...

hyvää jouluu, ootellaan laåpsia lapsia koto.. kotio.. kotiin...

• raittiina polkkeukse

Jos lähtis käymää kaljalla ennen ku aamu pääsee... vituttaa sen verran...

• malli-äiskä
        raittiina polkkeukse kirjoitti:

Jos lähtis käymää kaljalla ennen ku aamu pääsee... vituttaa sen verran...

ehk kannattais sittenki käyttää kortsuja kun on toi idiootti vitun huora joka ei tajuu mitää ku joku meinas päästä hengestää... miks kaikki vihaa mua ne kaikki mun raksutkin...!

ei tää voi mennänän näin

• Jos nyt vain jätätte

ne lapset kokonaan tekemättä, koska ei teidän geenejä kannata jatkaa. Näin on näreet.

• ihana äippä

mun ei tarvi kuulla keltään tollasta vitun paskaa ootko ite sitten parempi geeninen ei ainaskaa sun kirjotus tyylistä se näy

mut se on ihanaa että nyt me oman kullan kans ollaan päätetty saada se pikkunen ja kellekään muule se asia ei sit kuulu ♥ ettäs pitäkää turpanne kii

• supermutsi
        ihana äippä kirjoitti:

mun ei tarvi kuulla keltään tollasta vitun paskaa ootko ite sitten parempi geeninen ei ainaskaa sun kirjotus tyylistä se näy

mut se on ihanaa että nyt me oman kullan kans ollaan päätetty saada se pikkunen ja kellekään muule se asia ei sit kuulu ♥ ettäs pitäkää turpanne kii

Johan oli vitun kinkerit.... meinas päästä minä ja ystävä hengestää..... No ehkä jollain on nyt helvetin hyvä mieli....täs vedetää pitkää tikkuan kuka saa jättipiparin...hölökynkölkyn

• tgheth

tsaaritar keksinyt taas uusia satuja.

• ihmeäippä

nytten me saatiin se seisoo mun kullan kaa ♥ ja ilman kortsuu... sitten se syysvaavi on meille ihana tulosa... sitten mä hokasin et kun mä olin ennen jouluu ihan viiiiitttuuun väsyny ja paskaa sato niskaan et jos en se ookaan mä vaan ne muut kusipäitä.

ihanaa uutta vuota raksut, kaikki mun ihanan raksut...

että sitten kun mun masu kasvaa nii ei johdu läskin ja kossun vetämisest tällä kertaa vaa siit ihanasta perheuutisesta jonka kaikile kerron...

ehkä alan pitää paskaus päiväkirjaa täälä!!!!!

• äippä ihanin

ei ku raskaus päivä kirjaa, vituttaa taas kun tuli painettuu liian aikasin... niin mä nyt alkaa ilo tulitus

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      97
      3533
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2872
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2431
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      43
      1875
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      242
      1623
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      41
      1555
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1350
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1316
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1191
    Aihe