Pahoinvoinnin loppuminen

ensiodottaja

Onko ihan normaalia, että pahoinvointi ja kuvotus loppuu jo viikolla 8? Olen kärsinyt viimeiset kaksi viikkoa lähestulkoon ympäri vuorokauden kestävästä kuvotuksesta ja lauantaiaamuna piti käydä yökkäilemässäkin. Mutta - sunnuntaina ei enää pientä häivähdystäkään pahanolon tunteesta, eikä edelleenkään... Perjantaina kävin varhaisultrassa ja siellä oli kaikki hyvin, mutta voiko keskenmeno oireilla noin nopeasti?

8

9003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hkgfljhg

Minulla toisessa raskaudessa kuvotusta oli tasan 5pv, loppui kuin seinään. Eka raskaus oli täysin ilman pahoinvointia tai muuta raskaus "oiretta". Jokaisen raskaus oireet ovat yksilöllisiä, oireet voi tulla ja mennä miten sattuu.

• OALDJGLÖDSJ

Mulla ällötysolo kesti reilun viikon ja loppui kuin seinään. Eilen kävin varhaisultrassa määrittämässä ikää ja siellä se pikkuinen 7 6 koisasi menemään. Pari viikkoa oli myös krooninen nälkä ja herkkuhimo, sekin loppui kuin seinään ja taas tulee syötyä normaalisti. Noiden oireiden häviämisestä on reilu viikko - 2 viikkoa aikaa eikä mikään ole mennyt kesken.

Mulla on ollut monia oireita raskauden aikana ja ne vaihtelee päivittäin suurestikin. Enpä usko että toi on keskenmenon oire.

• Twins

Heippa, sama juttu täälläkin... 8.s viikko menossa ja tänään ekaa kertaa kahteen viikkoon hyvä päivä. :) eilen vielä aamulla yökkäilin. Kova nälkä on koko ajan. Meille tuplat tulossa. Torstaina varhaisuä:ssä nähtiin sykkeet. Näkyikö sulla? Onko ollut vuotoja? Rennosti vaan eiköhän kaikki kunnossa.

• alkup.

Vuotoa (hyvin, hyvin vähäistä) oli 3 viikkoa sitten ja sen vuoksi käytiin varhaisultrassa, jossa onneksi näkyi syke!
        Takana on aiemmin vain keskenmenoja, siksi tarkkailen ehkä vähän liiankin kanssa näitä oireita ja niiden muuttumisia. Nyt on pahoinvointi jälleen nostamassa päätään... Pitäisi osata nauttia niistä hetkistä kun on normaali olo, mutta kun ei. Ja sitten kun kuvottaa, niin ei tiedä miten päin olisi.
        Tuntuu aika pitkiltä nämä alkuraskauden viikot, kun näitä junnataan lyhyen ajan sisällä jo kolmatta kertaa peräkkäin.

Onnea tuplista! :)

• Elomamma

Kyllä tää pahoinvointi on niin rasittavaa että vois loppua täälläkin.. Huhh tuota jouluruokaa.. Kahdeksannelle viikolla olen myös.

• oli ja meni

Joillekin ei tuu pahoinvointia ollenkaan.
      Itelläni se kesti noin rv 8-13 ja sitten loppui. Oksentanut en kuitenkaan missään vaiheessa vaikka etoikin.
      Nyt laskettuun aikaan alle 2kk.

Jos on pahoinvointia suosittelen mm. seuraavia:
      pahoinvointirannekkeet
      syö hedelmiä, kuten mandariineja, viinirypäleitä
      juo kylmiä virvoitusjuomia
      piimä
      illalla ennen nukkumaan menoa vaikka ruisleipää/näkkäriä ja lasi piimää
      kuorittuja manteleita

• Diiva8

pahoinvointi tulee ja menee. Itsellä pahoinvointi kesti aina puoleen väliin asti. Yksilöllistä tuokin kaiketi on. Minulla myös takana keskenmenoja useampia, mutta nyt alkaa jo loppusuora häämöttää :)

• punanapu

itellä ensimmäinen raskaus ja pelkäsin myös kun pahoinvointi yhtäkkiä loppui, ja epälilin jo keskenmenoa ym kauheeta. Käytiin kuitenkin varhaisultrassa (selvittämässä raskausviikot), niin kaikki oli masuasukilla kunnossa ja kasvu oli normaalia :) kaippa ne pahoinvoinnit sitte vaa voi hävitä yhtäkkiä. Kuten muutkin jo aikasemmin sanonu että ei raskaus ole sairaus, eikä siis koko ajan tarvitsekaan olla huono olo. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3181
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1610
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1472
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1379
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1334
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1246
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe