Vanhalle pikkukoiralle ruoka?

toydogs

Osaisko joku suositella jotain laadukasta nappulaa 9- ja 10-vuotiaille pienille senioreille? Tähän asti ollaan menty tavallisella aikuisten nappulalla mutta koirat meinaavat lihoa ja annoksia pitää vaan pienentää ja pienentää. Eivät ole enää kovin aktiivisia. Olen yrittänyt itse etsiä ruokaa mutta on aika haasteellista, kun vissiin kaikkien ruokamerkkien senioriruuat on "all breed", joten nappulatkin on hervottoman kokoisia. Miten niitä syötät tuollaiselle pienelle koiralle, joka on menettänyt jo osan hampaistaankin?? Raakaruokaa en uskalla enää näin iäkkäillä aloittaa, kun ovat koko ikänsä syöneet nappularuokaa...

3

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 466

Brit Care tai Canagan small breed

• toydogs

Brit Care olisi muuten hyvä mutta aivan liian suuria nappuloita. :/ Ja Canaganissa liikaa rasvaa...

• Traja
        toydogs kirjoitti:

Brit Care olisi muuten hyvä mutta aivan liian suuria nappuloita. :/ Ja Canaganissa liikaa rasvaa...

Acana tai Orijen. Laadukkaimpia koiranruokia (eli ei sisällä viljoja). Minun 14 vuotias on syönyt kumpaakin, tosin syö nyt enimmäkseen Barfia, kuivatuokaa vaan pari kertaa viikossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      239
      7184
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      191
      3925
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1785
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      73
      1613
    5. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      70
      1144
    6. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      134
      1122
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1037
    8. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      128
      936
    9. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      914
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      102
      873
    Aihe